Olenko ihan kamala?? (raskaus)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieli maassa ja vituttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieli maassa ja vituttaa

Vieras
Vitutus on suuri!!! :( Jotenkin vaan vituttaa kaikki ja varsinki mies. Sain tietää olevani raskaana, uusivuosi tulossa ja mies haluaa lähteä baarii ryyppäämää. Olen itse tottunut purkamaan vitutusta käymässä juhlimassa(ottamalla alkoholia) ja nyt vaa vituttaa, koska en voi juoda. Mies ihmettelee miksi en halua lähteä baariin selvinpäin??? No ei kamalasti kiinnosta. Lapsia ei ole. Keskenmenoja on ja niissä olen AINA elänyt hyvin terveellisellä tavalla ihan alusta asti, mutta silti mennyt aina vituiksi. Tähän raskauteen on niin negatiivinen olo keskenmenojen takia, että taas menee kaikki ihan vituiksi, eikä raskautta ole edes varmaksi todettu, ku vasta testillä.. Olenko ihan kamala, ku haluaisin purkaa vitutuksen vetämälle perseet?? :( Miten te raskaana olevat puratte vitutuksen??

Voin kertoa, että lasten kanssa arki saattaa joskus toistekin vituttaa, eikä siinä sitten ole sitä mahdollisuutta, että vetää perseet, ellei miehesi pidä lapsista huolta sillä välin.

Jos raskaus ja selvinpäin olo v**uttaa, haluatko oikeasti lasta? Mä menin kyllä alkuaikoina muun porukan mukana ja selvinpäin. Voihan sitä jäädä kotiinkin, hakea pari hyvää leffaa ja herkkuja.

Ei tosiaan ollut mikään provo. Enkä ole menossa juomaan ja sanoinkin että tekisi mieli!!! Kuten joku sanoi "purin kirjoittamalla". Oloni parani hetkessä, ku sain purkaa asian sisältäni :) Eikä vois suoraan sanottuna teijän nolifejen "turhat kommentit" edes kiinnostaa mistään pissiksistä tai fas lapsista :D

Tiedän MONTA naista jotka ovat jopa käyttäneet aineita, juoneet vk loppuisin, polttaneet tupakkaa pitkälle raskautta ja jokaisella niistä on TERVE lapsi. Jos alottaja haluaisi vetää perseet vitutukseen (vaikka sanoikin että ei vedä) niin turhaa tässä on mistään FAS lapsista kuitenkaan puhua. Taitaa Laa Laalla olla itellä sellainen, koska teki niin kamalasti viinaa mieli raskausaikana???

Ennen raskautta mulla oli tapana vetää perseet vitutukseen ja masennukseen jne, aina löytyi "syy". En muista milloin olisin ollut pari kolmea viikkoa kauemmin juomatta ennen raskautta. Nyt on viikkoja 28 ja yhtään en ole alkoa ottanut. Hyvin kuule onnistuu, olen iloisesti yllättynyt miten mukavaa on kun ei "tarvi" olla kännissä ja kärsiä krapulasta. Vitutus ja muut ikävät tunteet ovat tulleet ja menneet ja ne on pitänyt opetella kestämään ja selvittämään selvinpäin. Paljon olen itsestäni oppinut ja hyvin tyytyväinen olen :)

Mä ymmärrän sua. Siis luulisin.
Ehkä et uskalla iloita raskaudesta koska olet kokenut niin paljon keskenmenoja ja sinusta tuntuu että ajattelemalla negatiivisesti raskaudella on paremmat mahdollisuudet onnistua. Tai ainakin asiat ovat erilailla.
Ei nyt kannata varmaan mitään kännejä kuitenkaan vetää. :)

Ulkoilu piristi mieltä. En ole vetämässä todellakaan kännejä! Tuli vain sellainen olo, meni ohi ja nyt helpottaa.

Welle olet hyvinkin oikeessa :/

Littledeath, kuulostaa kyllä hyvältä. On vaan jotenkin niin "tottunut" vetämään perseet (siis vain vk loppuisin ja kerran viikossa jos sitäkään) vitutukseen, mutta eiköhän tämä tästä.

Yhteistyössä