Olenko ihan hullu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hirvitys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hirvitys

Vieras
Jos siis aion mennä päiväksi yhdille festareille kesällä ja olen tuolloin 8kk raskaana?
Monelta tullu kommenttia, että olen ihan hullu ja se on hirveän vaarallista..

Ainahan festareilla käy mammoja masut pystyssä tai pienten lasten kanssa, se on vaan itsestä kiinni, osaako välttää ns. vaaratilanteita eikös vain?

Ja tosiaankin vain päivän olisin siellä, eli en koko viikonloppua..

ja teille "mitä järkeä maksaa yhdestä päivästä.." kommentoijille, niin olen menossa lempparibändiäni katsomaan joka muutenkin käy haaaaarvoin suomessa keikkailemassa, eli on se sen arvosta!

Mä jättäisin lipun oston aika viime hetkeen, sillä koskaan ei voi tietää missä kunnossa on loppuraskaudesta... Mutta ei todellakaan ole hullua tai edes tyhmää. Helpompi se on lähteä festareille vatsan kanssa kuin vatsan jälkeen.

Mua ohjeistettiin olemaan menemättä vkolla 30 koska meteli on kova ja stressaa vauvaa vatsassa. Vauvan ja ulkomaailman välillä kun ei ole kuin ohueksi venynyt lihas ja ihokerros.

Mua ohjeistettiin olemaan menemättä vkolla 30 koska meteli on kova ja se stressaa vauvaa vatsassa. Vauvan ja ulkomaailman välillä kun ei ole kuin ohueksi venynyt lihas ja ihokerros.

No jos olo on sellanen et jaksaa mennä niin mikäs siinä...Reissasin minäkin viimesilläni millon missäki, olin kuskina mukana baareissa jne..Ainoa vaan et saa varoo ettei känniläiset töni ja hoipertele päälle jne..

no tottakai menet. ihan varmasti joku tulee tähän ketjuun sanomaan, että olet hullu jos menet :D

mä olin aikoinani myös, ei käynyt edes mielessä että ei voisi mennä. en tietenkään tunkenut eturiviin enkä seissyt missään kaiuttimien vieressä, oli kiva päivä!

Itse olin U2 keikalla 7 kk raskaana... Terve vauva tuli silti :) ja hyvä keikka oli. Tosin seisominen on rankkaa ja juomaa ja eväitä on syytä ottaa mukaan. Festareillahan voi aina mennä alueen ulkopuolelle vaikka leiripatjalle makoilemaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja Entiämut;23093567:
Mua ohjeistettiin olemaan menemättä vkolla 30 koska meteli on kova ja se stressaa vauvaa vatsassa. Vauvan ja ulkomaailman välillä kun ei ole kuin ohueksi venynyt lihas ja ihokerros.

*reps*

Alkuperäinen kirjoittaja Entiämut;23093567:

Taitaa siellä olla myös lapsivettä?? Vai olenko ihan väärässä?? Kokeilepa joskus kylvyssä tai uimahallissa laittaa korvat veden alle ja kuuntele vaimentaako se vesi ääniä.

Yhteistyössä