L
lyöty
Vieras
olen ollut polttamatta tähän asti mutta nyt vaan on semmonen tilanne että mikään muu ei helpottas oloa....ja joo, luultavasti en polta sitä tupakkia kuitenkaan..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:ite huomasin että mulla muksu normia terveempi kun niillä jotka polttivat/eivät imettäneet....nyt lapsi 5 vee ja ei yhtään antibioottikuuria koko elämänsä aikana....saatika ei korvatulehuksia tms....
tupakka on paskaa ja täs yrittää lopetella, vaikka tosi vaikeeta.
Alkuperäinen kirjoittaja noh:tiiän yhen likan joka koko suvun nähden poltti tupakkii ja oli oikeen ylpeekin siitä vaikka oli raskaana....siis koko hemmetin kesän se meni rööki suussa ja varmaan meni röökille kun oli synnyttämäskin....lapi syntyi ja oli tosi pieni.Siis nostaa tosi huonosti painoo ja on tosi ärtynen.....ja takuula iskee kaikki taudit etc herkemmin...
ite huomasin että mulla muksu normia terveempi kun niillä jotka polttivat/eivät imettäneet....nyt lapsi 5 vee ja ei yhtään antibioottikuuria koko elämänsä aikana....saatika ei korvatulehuksia tms....
tupakka on paskaa ja täs yrittää lopetella, vaikka tosi vaikeeta.