Olenko huono odottaja jos poltan yhden tupakin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lyöty
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lyöty

Vieras
olen ollut polttamatta tähän asti mutta nyt vaan on semmonen tilanne että mikään muu ei helpottas oloa....ja joo, luultavasti en polta sitä tupakkia kuitenkaan..

et o huono. Miksi pitää syyllistää. Mutta mihin sitä yhtäkään tarvii?Oikeesti. Ite olin kova polttaa ja kun jäin raskaaksi lopetin polton kokonaan ja imetysaikakin oli pitkä. Tosin repesin sitten sen jälkeen mutta asia erikseen se. Ikinä ei oo tarvinu muksun kärsii mun huonoista tavoistani:)

tiiän yhen likan joka koko suvun nähden poltti tupakkii ja oli oikeen ylpeekin siitä vaikka oli raskaana....siis koko hemmetin kesän se meni rööki suussa ja varmaan meni röökille kun oli synnyttämäskin....lapi syntyi ja oli tosi pieni.Siis nostaa tosi huonosti painoo ja on tosi ärtynen.....ja takuula iskee kaikki taudit etc herkemmin...

ite huomasin että mulla muksu normia terveempi kun niillä jotka polttivat/eivät imettäneet....nyt lapsi 5 vee ja ei yhtään antibioottikuuria koko elämänsä aikana....saatika ei korvatulehuksia tms....
tupakka on paskaa ja täs yrittää lopetella, vaikka tosi vaikeeta.

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
ite huomasin että mulla muksu normia terveempi kun niillä jotka polttivat/eivät imettäneet....nyt lapsi 5 vee ja ei yhtään antibioottikuuria koko elämänsä aikana....saatika ei korvatulehuksia tms....

Tää on se mitä en tajuu. Mä en polttanut raskausaikana, imetin melkein vuoden josta puolivuotta täysimetin... ja lisäksi mun oli pakko imetysaikana katsoa mitä syön, sillä mun lapsi(jonka sun tekstin perusteella pitäs olla normaalia terveempi kuin..." on vaikeasti allerginen, ja lisäksi hänellä on astma. Ja hän on myös erittäin infektioherkkä jne. mutta hyvä et sä pystyt sanoo et sun lapsi on sun ansiosta normaalia terveempi :flower:

No en nyt sanoisi että huono odottaja, mutta ei siitä mitään apuakaan varmaan ole. Kaiken lisäksi saat itsellesi vielä huonon omatunnonkin. Viittaukset pienipainoisuuteen ja koko raskauden ajan polttamiseen ja sen tuomiin ongelmiin on tietysti tarkoitettu herättelemään toisiin ajatuksiin mutta sinänsä tarpeettomia jos et ole koko raskauden ajan polttanut. Mutta älä polta. =) Mene sen sijaan ulos/parvekkeelle vaikka hetkeksi seisomaan ja hengitä muutaman kerran syvään viileää, raikasta ilmaa. Mulla se ainakin toimii niinkin. =)

Alkuperäinen kirjoittaja noh:
tiiän yhen likan joka koko suvun nähden poltti tupakkii ja oli oikeen ylpeekin siitä vaikka oli raskaana....siis koko hemmetin kesän se meni rööki suussa ja varmaan meni röökille kun oli synnyttämäskin....lapi syntyi ja oli tosi pieni.Siis nostaa tosi huonosti painoo ja on tosi ärtynen.....ja takuula iskee kaikki taudit etc herkemmin...

No mulla esikoinen oli hyvin ärtyinen ja infektioherkkä, suunnilleen puoli vuotta kokoajan korvatulehduksessa ja lääkärikäyntejä ekan elinvuoden aikana monta kymmentä, lisäksi molemmat lapset meillä on nostaneet painoa hyvin hitaasti. Enkä yhtään tupakkaa ole itse elämäni aikana polttanut.

ehkei se yksi tupakka mitään auta, siinä varmasi ollaan oikeassa täällä.
mutta ei se kyllä mitään pysyvää vahinkoakaan aikaan saa. että itse kysymykseesi: eik, et ole huono odottaja.

hali

Yhteistyössä