J
"Johanna"
Vieras
Mun äiti on hieman yli kahdeksankymmenen ja hänellä on todettu Alzheimerin tauti. Asumme pitkän matkan päässä. Itse asun mieheni kanssa Helsingissä ja vanhempani asuvat Lapin läänissä joten matkaa on välillämme. Olemme lähdössä reissuun vanhempieni luokse ylihuomenna mutta minua ahdistaa todella paljon kun äitini menee koko ajan huonommaksi. On laihtunut alipainoiseksi eikä ruokahalua ole. Lääkkeet vissiin laihduttaa. Kyse ei ole siitä etten rakastaisi vanhempiani, rakastan todella paljon. Minua vaan ahdistaa ja surettaa niin paljon että on vaikeuksia mennä katsomaan heitä. Isäni on suht hyvässä kunnossa, liikkuu hyvin ja kävelee pitkiäkin lenkkejä. Äitini ei kuulemma paljon ulkona enää liiku. Asuvat kotona kahdestaan vielä.
Minua ahdistaa äitini vanhentunut olemus ja se että on tosiaan niin laiha että pitäisi tehdä jotain. Lääkärit vaan sanovat että johtuu muistilääkkeistä. Alan pian itkemään kun päästään sinne perille kun säälittää niiin paljon.
Olenko huono ja ilkeä ihminen kun tunnen näin? Enhän voi olla menemättäkään.. Ahdistaa niin paljon.
Minua ahdistaa äitini vanhentunut olemus ja se että on tosiaan niin laiha että pitäisi tehdä jotain. Lääkärit vaan sanovat että johtuu muistilääkkeistä. Alan pian itkemään kun päästään sinne perille kun säälittää niiin paljon.
Olenko huono ja ilkeä ihminen kun tunnen näin? Enhän voi olla menemättäkään.. Ahdistaa niin paljon.