olenko huono äiti jos

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ZIKI
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ZIKI

Aktiivinen jäsen
06.03.2010
1 227
0
36
haluan välttämättä lauantai-iltaisin ottaa yhden saunalonkeron ? Joka lauantai, yksi lonkero, neljään vuoteen en ole enempää juonut. Enkä kovin usein sitä yhtäkään lauantai-lonkeroa. Minulla on siis 5kk tytär. Ja mies. Mutta tänäänkin kun kävin kaupassa vaunujen kanssa, ostin yhden lonkeron, ja voi luoja mite mummot ja nuoremmatkin naiset supatteli ja pudisteli päätään..."kato, juoppo-äiti"

onks se oikeesti nyt sellanen asia mistä minun kannattaa ruveta tuntee syyllisyyttä vai viittaanko kintaalla sille mitä muut ajattelee ?
Äidit, mitä te ajatteleltte ?

No musta tuntuu, ett se on likaa SUN mielestä, etkä kykene suhtautuu asiaan luonnollisesti. Sillä, kukaan ei taatusti kato kaupassa yhden lonkeron ostajaa, ett "juoppo".

Jätäppä vaikka loppuvuoden se yksi pois ja testaa miltä oma olotila tuntuu.

No ei todellakaan ole. Mä saatan ottaa enemmänkin ja en silti ota
siitä mitään stressiä, itse tunnet rajas ja pysyttelet kohtuudessa joten ole rauhassa ja
anna mummojen supista.

tietenkin oot. jos sulla on muutenkin ongelmia huonon äitiyden kanssa tule lukemaan aloittamani pino:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1686055

ei vaan toi ketjuhan on just siksi että aina äitejä syyllistetään, eli pelkkää vitsiä koko juttu, ei hyvä tai huono äitiys ole mielestäni OLLENKAAN kiinni yhdestä lonkerosta!!! Itse ostan kyllä useamman siiderin/oluen kerrallaan vaikka en juokaan ikinä kuin yhden mutta tiedän miltä tuntuu kun muut kattelee kun vaunujen alle tunkee pullot!! :D

musta tuntuu ettei kukaan supatellut sinusta tai katsellut.... en ole moiseen törmännyt vaikka me saatetaan ostaa iso kori kaljaa kerralla. tai vaikkapa 8 siideriä.

usein ihmiset luulee että heitä katsotaan pahalla tmv, vaikke kukaan ole noteerannut koko asiaa.

no voi jeesus. Juo yksi lonkero vaikka joka ilta, ei tee sinusta yhtään huonoa äitiä.
Miksi välität siitä niin paljon, mitä muut ajattelevat? Juo, jos tekee mielesi! Niinkauan, kun et ole humalassa lapsesi lähellä, kaikki on ok.

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Mitä jos tulee joku viikko, ettei sitä voi ottaa? Mitä siitä seuraa?

eihän siitä mitään seuraa, joskus on vaan mukava ottaa saunan jälkeen kylmä lonkero. Nyt olen ollu neljä viikkoa ilman edes sitä yhtä lonkeroa. Eikä siitä mikään ongelmaa tule, ei sitä pakko ole saada, eikä aina varaakaan ole.
Mutta nyt kun yhden kävin ostamas ni tuntuu et siitäkin olemisesti pitäs tuntea syyllisyyttä. Enhän minä humalaan juo ! Kuka sitä nyt yhdestä humalaan tulis.

Tuo vainoharhaisuus on huolestuttavaa.

En meinaan todellakaan usko, että missään kaupassa oikeasti mummot ja nuoremmatkin naiset supattelisivat että "kato, juoppoäiti".

Oikeasti kukaan tuskin edes huomasi.

No et ole.

Täysiä pässejähän ne mulkkaajat on, jos ne yhden tölkin takia pitää juoppona.
Enkä oikeasti usko että kukaan on edes mulkannutkaan, saati kuiskutellut. Kuvittelit vaan.

Yhteistyössä