Olenko hullu?

Rikoin viisi ikkunaa. Hajotin oven. Säpelsin puolikkaan astiaston. Puhkoin veljen autosta renkaat. Mitäs vittuili. Ai juu, hakkasin tuolia seinään ja siitä tuli polttopuuläjä.

Mielipiteitä? Diagnoosia? KELLÄÄN?

(huom. tiän että mulla on vihanhallinnassa ongelmaa. sitä ei tartte ennää sanoa mulle. :xmas: )
 
pullamurmeli
Joo, seinähullu. Tulee ilmi varsinkin tuosta oven rikkomisesta. Oireistoa löytyy myös persoonallisuushäiriöön, sekä häiriintyneeseen huumorintajuun, kun tällaista jaksat kysellä.
 
vieras
Veljeskö sut kiukutti? Auttaako omien kamojen hajottaminen? En tarkota et kaikki veljen kamat pitäs panna päreiksi, mut mua ainakin vihan laannuttua ketuttas ku rojut säleinä :(
 
Anne
No aika raju reaktio viisi ikkunaa ja ovi + muut. Luulisi, että jo oven kanssa on sen verran tekemistä, että menee puhti pienemmälle.

Mikä oli syy tuolle suuttumiselle? Tuskin mikään pikkujuttu
 
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ai nii joo, unohin sanoa että kaikki oli tulosta tehokkaasta terapiaistunnosta joka otti ja kolahti kunnolla. :kieh:
No sithän sä päästit höyryjä ulos, parempi kai et kärsijöinä oli omaiset jotka tod näk tietää hiukan misä mennään eikä ventovieras kaduntallaaja.
 
No siis oli terapia aamulla. Se meni jotenki niin hyvin että sisällä jo kiehu. Veli ko ei ossaa pittää turpaansa kii niin tietenki sutkautti jotaki varsin viisasta ja TSADAA.... |O

Aina me tapellaan. Ja jo se on omien sanojensa mukkaan antanu anteeksi. Sai kuulema hyvän syyn kaivaa äitin arvoastiatki esille.

Ja tämä tapahtu siis miun lapsuudenkodissa.

Totuus on ettei keskeltä mettää jumalan selän takkaa kasva suureen maailmaan ko sekopäitä. Näin se vaan on. :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Ai nii joo, unohin sanoa että kaikki oli tulosta tehokkaasta terapiaistunnosta joka otti ja kolahti kunnolla. :kieh:
No sithän sä päästit höyryjä ulos, parempi kai et kärsijöinä oli omaiset jotka tod näk tietää hiukan misä mennään eikä ventovieras kaduntallaaja.

Minervan kanssa samalla linjalla. Toivottavasti edes hitusen helpotti! :hug:

Kyllä se tuska pitää saada sieltä sisältä pihalle, ennenkuin elo helpottuu.

 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
No siis oli terapia aamulla. Se meni jotenki niin hyvin että sisällä jo kiehu. Veli ko ei ossaa pittää turpaansa kii niin tietenki sutkautti jotaki varsin viisasta ja TSADAA.... |O

Aina me tapellaan. Ja jo se on omien sanojensa mukkaan antanu anteeksi. Sai kuulema hyvän syyn kaivaa äitin arvoastiatki esille.

Ja tämä tapahtu siis miun lapsuudenkodissa.

Totuus on ettei keskeltä mettää jumalan selän takkaa kasva suureen maailmaan ko sekopäitä. Näin se vaan on. :snotty:
Sallinet eriävän mielipiteen. *kysyy erittäin varovasti...* Mä olen mettästä, mut en ole tehny tollasta, enkä muutakaan noin sekopäistä.
 

Yhteistyössä