J
joo
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja ohis:olet pimee..Ei tähän liity salaliittoja tai yllätyskuolemia...kaikki keksittyä.Mukavampaa on jos lapsesi kuolee lentsun jälkitauteihin?
olisko iskeä faktaa pöytään siitä että rokotteeseen ei ole kukaan kuollut/sairastunut?
varmaan nuo videotkin sairastuneista ihmisistä on sitten ihan propagandaa?onko faktaa siitä?
Minua ainakin, jopa naurattaa nuo höpö höpö viedot. Vielä en ole nähnyt yhtään sellaista, johon ihan oikeasti voisin uskoa Enkä ole huomannut uutista, jossa joku olis ihan oikeasti rokotteeseen kuollu Se kahdeksan vuotias Torniolaistyttö oli kuitenkin perusterve. Ruotsissa kuoli kolmevuotias perusterve poika, ja nämä iis kuoli sika-influenssaan.
Rokotteen jälkeen on kuollut toki sairaita ihmisiä, kuten tuohon sikainfluenssaankin. Näistähän ei ihan todella ota selvää tiedotusvälineiden perusteella, onko kuollut rokotteeseen vai tautiin, tai jopa johonkin omista perustaudeista.
Jätä toki se rokote ottamatta, jos siltä tuntuu.
Ylikansoittuminen alkaakin olla jo maapallolla ongelma ja luonnolla on aina ollut omat keinonsa ylikansoittumista vastaan. Evoluutio on tässä suhteessa aina ollut fyysisesti kestävämpien puolella. Nyt tässä voidaan valita myös karsia niitä epäluuloisempia ja ehkä hieman yksinkertaisempiakin.
Itse en luota epäluuloisiin ihmisiin. Itse kun en osaa heti epäillä ihmisistä kaikkea pahaa. Ihminenhäm etsii niitä omia piirteitään toisista ihmisistä ja jos epäilee toisen epärehellisyyttä, niin usein itse suunnittelee tai tekee myös epärehellisiä asioita.