Olenko hetero vai en... Miten se nykyään meneekään...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja gg
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

gg

Vieras
Tästä on todella noloa kysyä, koska olen jo kuitenkin 26-vuotias. Olen aina ajatellut olevani hetero, mutta kuitenkin kiihotun hyvännäköisistä naisista esim. kuvissa. En ikinä livenä, paitsi lähiaikoina olen katsellut paria naisiakin "sillä silmällä", niin kuin heteronaiset katselevat miehiä.

Onkohan mulla joku vaihe vain menossa? Ja eihän välttämättä tarvitse bi olla, jos naisista joskus kiihottuukin, vai?

Ja jos joku miettii, miksi vielä tämän ikäisenä ei suuntautumisestaan ole varma, niin luulen, että se johtuu siitä, että tapasin mieheni ollessani 19-vuotias. Ollessani parisuhteessa olen kovin monogaaminen, eli en katsellut tai tuntenut kiinnostusta muihin miehiin tai naisiin, joten ei tullut vuosiin pohdittua tätäkään asiaa. Ja ennen mieheni tapaamista myös kaikki entiset ihastukset tai poikaystävät oli miespuolisia.

[QUOTE="noo";27658236]Ensinnäkin -mitä väliä sillä on?
Toisekseen, ehkä olet sitten bi. Miltä ajatus susta tuntuu?[/QUOTE]

Ei se nyt mahdottomaltakaan tunnu, mutta mulla on nyt heteroidentiteetti, niin vähän vieraalta. Pitäisi vaan olla varma, ettei kyse ole jostain väliaikaisesta jutusta ennen kuin suunnittelee enempää naisen kanssa.

[QUOTE="vieras";27658552]Olet hetero! Jos olisit lesbo niin katsoisit rumia rekkalesboja, melkein kaikki lesbot on rumia miesmäisiä, ei mee ihan niinku elokuvissa todellisuus.[/QUOTE]

No anteeksi vaan, mutta jos on bi, niin se on ihan eri asia kuin lesbo, vaikka ei siis ole lesboissakaan sen enempää vikaa kuin kenessäkään muussakaan. Itse olen naimisissa miehen kanssa, ollut kohta 20v. ja ihastun myös naisiin, jotka eivät tosiaankaan ole mitään rekkalesboja. No joo, provohan tuo sun kommentti oli, mutta niin ärsyttävä. Ainiin, ap: Itse en kans silleen halua lokeroida itseäni mihinkään, mutta kyllähän tätä aina välillä ajattelee. Mulla sama juttu kuin sulla eli menin nuorena yhteen mieheni kanssa ja tuo tyttöihin ihastumisen tajuaminen tuli vasta paljon myöhemmin. Haluun olla miehelleni uskollinen, välillä tuntunut vaikealta.

Ei ollut provo, vaan sitä mieltä olen. Naisilla tapana kyllä ihailla kauniita naisia vaan yleensä ne kauniit naiset on heteroita.ne jolta saisit vastakaikua on kyl niitä miesmäisiä, ilman meikkiä olevia, lyhyttukkasia rekkalesboja. Ei mulla ole mitään homoja ja lesboja vastaan vaan ne vaan tunnistaa ulkonäöltään. Homomiehet ovat päinvastoin usemmiten komeita mut neki kyl tunnistaa naismaisuudesta ;-)

[QUOTE="vieras";27658684]Ei ollut provo, vaan sitä mieltä olen. Naisilla tapana kyllä ihailla kauniita naisia vaan yleensä ne kauniit naiset on heteroita.ne jolta saisit vastakaikua on kyl niitä miesmäisiä, ilman meikkiä olevia, lyhyttukkasia rekkalesboja. Ei mulla ole mitään homoja ja lesboja vastaan vaan ne vaan tunnistaa ulkonäöltään. Homomiehet ovat päinvastoin usemmiten komeita mut neki kyl tunnistaa naismaisuudesta ;-)[/QUOTE]

Voi olla, että YLEENSÄ. Mutta mun kohdalla on parhaillaankin oikein sievä naimisissa oleva nainen, jolta SAISIN vastakaikua ja hän minulta, mutta ongelma on se, että halutaan olla uskollisia miehillemme. Tää on välillä aika tuskaa.

[QUOTE="vieras";27658684]Ei ollut provo, vaan sitä mieltä olen. Naisilla tapana kyllä ihailla kauniita naisia vaan yleensä ne kauniit naiset on heteroita.ne jolta saisit vastakaikua on kyl niitä miesmäisiä, ilman meikkiä olevia, lyhyttukkasia rekkalesboja. Ei mulla ole mitään homoja ja lesboja vastaan vaan ne vaan tunnistaa ulkonäöltään. Homomiehet ovat päinvastoin usemmiten komeita mut neki kyl tunnistaa naismaisuudesta ;-)[/QUOTE]

No, kauniin naisen ihailu on eri asia kuin ihastuminen. Toinen lievä ihastukseni on juuri sellainen meikkaamaton, lyhythiuksinen ja "miesmäisesti" pukeutuva, ja toinen pitkähiuksinen, meikkaa ja käyttää hameita yms., siis pukeutuu naisellisemmin. Että mitä johtopäätöksiä tuosta nyt voi vetää.

[QUOTE="mie";27658626]No anteeksi vaan, mutta jos on bi, niin se on ihan eri asia kuin lesbo, vaikka ei siis ole lesboissakaan sen enempää vikaa kuin kenessäkään muussakaan. Itse olen naimisissa miehen kanssa, ollut kohta 20v. ja ihastun myös naisiin, jotka eivät tosiaankaan ole mitään rekkalesboja. No joo, provohan tuo sun kommentti oli, mutta niin ärsyttävä. Ainiin, ap: Itse en kans silleen halua lokeroida itseäni mihinkään, mutta kyllähän tätä aina välillä ajattelee. Mulla sama juttu kuin sulla eli menin nuorena yhteen mieheni kanssa ja tuo tyttöihin ihastumisen tajuaminen tuli vasta paljon myöhemmin. Haluun olla miehelleni uskollinen, välillä tuntunut vaikealta.[/QUOTE]

Mietin vaan, että nykyään ajatellaan, että homous on synnynnäistä, niin olisinkohan huomannut aiemmin jo, jos olisin bi. Siksi mietin, että tämä olisi joku vaihe. Mutta näköjään en ole yksin tämän asian kanssa. Mutta miten bi on niin eri asia kuin homous tai lesbous? Kyseessä on molemmissa samasta sukupuolesta kiinnostuminen.

Pidätkö kuitenkin miehistäkin sillä tavalla? Jos sua miehet seksuaalisesti kiihottaa myös niin olet sitten varmaan bi. Voitko kuvitella meneväsi sänkyyn naisen kanssa? Jos et niin se voi olla myös vaan jonkinlaista fantasiaa....

Mulla sama juttu. Olen 24 vuotias, naimisissa miehen kanssa, ja huomasin tämän piirteen itsestäni pari vuotta sitten. Olen puhunut mieheni kanssa asiasta, mutta tuntuu, kuin hän ei ottaisi tätä tosissaan.. Tai ei ainakaan juuri ole kommentoinut asiaa :D

Kiihotun kauniista (alastomista) naisista. Fantasioin naisten välisestä seksistä, ja myös kolmen kiva yhdessä mieheni kanssa on käynyt mielessä. Tämä kuitenkin jäänee haaveeksi. Muutamaan naiseen olen tuntenut seksuaalista vetoa, ja olenkin edennyt suuteluasteelle. Tämän pidemmälle en ole itseäni päästänyt. En voisi kuvitella kuitenkaan seurustelevan naisen kanssa, tai perustavani mitään sen pysyvämpää. En osaa siis myöskään luokitella itseäni. Lähinnä pidän itseäni kaappi-bi:nä :)

Ja mitä noihin saamisiin kommentteihin tulee, olen oikein naisellinen nainen. Rakastan naisten vaatteita ja kenkiä, meikkaan mielelläni ja hiukseni ovat pitkähköt. Myös nämä naiset, joita olen suudellut, ovat olleet ihan naisen ja heteron oloisia ;)

Välillä asian kanssa on vaikea elää. Perheeni ja kaverini eivät tiedä taipumuksestani. Ja huonoina hetkinä tuntuu, kun en voisi heidän seurassaan olla oma itseni.

Kiva tietää, että tuolla jossain on muitakin, jotka painivat saman asian kanssa.

Ihan ot, mutta kyllä minun kaikilla edellisillä tyttöystävillani on ollut pitkät, upeat hiukset ja todella naisellisen kauniita, Exä käytti lähinnä narustringejä, mustia pitsireunuksella.

[QUOTE="a p";27658776]Mietin vaan, että nykyään ajatellaan, että homous on synnynnäistä, niin olisinkohan huomannut aiemmin jo, jos olisin bi. Siksi mietin, että tämä olisi joku vaihe. Mutta näköjään en ole yksin tämän asian kanssa. Mutta miten bi on niin eri asia kuin homous tai lesbous? Kyseessä on molemmissa samasta sukupuolesta kiinnostuminen.[/QUOTE]

Niin, mutta lesbot ja homot eivät kiinnostu lainkaan vastakkaisesta sukupuolesta eli onhan se aika eri asia kuin bi. Mulla itellä on silleen, että en ole tosissaan rakastunut koskaan kuin mieheeni ja sen jälkeen ei edes mitään pieniä ihastumisen tunteita ole tullut kuin naisiin ainoastaan. Itse "tajusin" vasta yli 30-vuotiaana, että olen kai sitten bi. En ennen edes ajatellut asiaa, ihan hullun kuuloista varmaan.

[QUOTE="a p";27658418]Ei se nyt mahdottomaltakaan tunnu, mutta mulla on nyt heteroidentiteetti, niin vähän vieraalta. Pitäisi vaan olla varma, ettei kyse ole jostain väliaikaisesta jutusta ennen kuin suunnittelee enempää naisen kanssa.[/QUOTE]

Aaa, eli ootko ehkä sinkku?

Ja oikeasti, mita valia asialla on? Tuskin kukaan alkaa tietoisesti rakentaa itselleen uutta identiteettia silta pohjalta, etta huomaakin olevansa edes semi-bi. Vastaava asia kuin laittaa identiteetti uusiksi, kun huomaakin pitavansa keltaisesta varista enemman kuin vaaleanpunaisesta.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="a p";27658461]No ei, mutta haluaisin kai vaan varmuutta tuntemuksilleni.[/QUOTE]

Jos olet vapaa ja joku kiinnostaa, niin anna mennä. Ei kai sukupuoli ole estävä tekijä jos ihminen kiinnostaa?

• Tykkää
Reactions: Morrigan
[QUOTE="vieras";27658780]Pidätkö kuitenkin miehistäkin sillä tavalla? Jos sua miehet seksuaalisesti kiihottaa myös niin olet sitten varmaan bi. Voitko kuvitella meneväsi sänkyyn naisen kanssa? Jos et niin se voi olla myös vaan jonkinlaista fantasiaa....[/QUOTE]

Olen kiinnostunut miehistä seksuaalisesti, mutta nyt huomannut, että naisetkin kiinnostaa. Voisin kuvitella rakastuvani naiseen kyllä. Ja sänkyynkin meneväni ehkä, mutta ajatus hirvittää, koska se olisi niin uusi juttu. Kuulostaa ehkä tyhmältä.

Mulla sama juttu. Olen 24 vuotias, naimisissa miehen kanssa, ja huomasin tämän piirteen itsestäni pari vuotta sitten. Olen puhunut mieheni kanssa asiasta, mutta tuntuu, kuin hän ei ottaisi tätä tosissaan.. Tai ei ainakaan juuri ole kommentoinut asiaa :D

Kiihotun kauniista (alastomista) naisista. Fantasioin naisten välisestä seksistä, ja myös kolmen kiva yhdessä mieheni kanssa on käynyt mielessä. Tämä kuitenkin jäänee haaveeksi. Muutamaan naiseen olen tuntenut seksuaalista vetoa, ja olenkin edennyt suuteluasteelle. Tämän pidemmälle en ole itseäni päästänyt. En voisi kuvitella kuitenkaan seurustelevan naisen kanssa, tai perustavani mitään sen pysyvämpää. En osaa siis myöskään luokitella itseäni. Lähinnä pidän itseäni kaappi-bi:nä :)

Ja mitä noihin saamisiin kommentteihin tulee, olen oikein naisellinen nainen. Rakastan naisten vaatteita ja kenkiä, meikkaan mielelläni ja hiukseni ovat pitkähköt. Myös nämä naiset, joita olen suudellut, ovat olleet ihan naisen ja heteron oloisia ;)

Välillä asian kanssa on vaikea elää. Perheeni ja kaverini eivät tiedä taipumuksestani. Ja huonoina hetkinä tuntuu, kun en voisi heidän seurassaan olla oma itseni.

Kiva tietää, että tuolla jossain on muitakin, jotka painivat saman asian kanssa.

Itsekin olen joskus suudellut naisen kanssa vuosia sitten, mutta laitoin sen kokeilun piikkiin. Juu ja olen itsekin naisellinen. On tämä luokittelu vaikeaa :) Ei pitäisi, mutta tulee väkisinkin mietittyä.

Ja oikeasti, mita valia asialla on? Tuskin kukaan alkaa tietoisesti rakentaa itselleen uutta identiteettia silta pohjalta, etta huomaakin olevansa edes semi-bi. Vastaava asia kuin laittaa identiteetti uusiksi, kun huomaakin pitavansa keltaisesta varista enemman kuin vaaleanpunaisesta.

No se vaan, että jos on tottunut ajattelemaan itsestä tietyllä tavalla ja sitten muuttuukin, niin se on vähän hämmentävää.

[QUOTE="a p";27659048]No se vaan, että jos on tottunut ajattelemaan itsestä tietyllä tavalla ja sitten muuttuukin, niin se on vähän hämmentävää.[/QUOTE]

ai? No, eikohan sita jokainen aina valilla huomaa kasvaneensa elamansa varrella niin, etta vanhat oletukset eivat pida enaa paikkaansa. Pelottavaahan tuollainen kaavoihin kangistuminen olisi...

ai? No, eikohan sita jokainen aina valilla huomaa kasvaneensa elamansa varrella niin, etta vanhat oletukset eivat pida enaa paikkaansa. Pelottavaahan tuollainen kaavoihin kangistuminen olisi...

Oletko sinä Morrigan painiskellut saman asian kanssa kuin ap? Minä olen ja teen sitä vieläkin eikä se nyt ihan sama asia ole kuin että joku lemppariväri muuttuisi! Vaikkakaan en yritä itsekään tehdä tästä vaikeampaa kuin se onkaan, mutta välillä on kyllä vaikeitakin päiviä. Oletko ap juuri nyt ihastunut johonkin naiseen? Minä olen.