Olenko fossiili jo ennen kolmikymppisiäni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rokkimakkara
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rokkimakkara

Aktiivinen jäsen
13.04.2007
4 821
0
36
Kun en tykkää käydä baareissa enkä yökerhoissa. Mua sytyttää paljon enemmän mökkielämä ja kaverin/kavereiden kanssa illanistujaiset (niitä liian harvoin). Ja olen vielä sinkku yh. Mua eivoisVÄhempää kiinnostaa kapakat. Sisko tuossa vaan soitteli baariin ja hänen miehensä ois voinu ottaa munki muksun sinne hoitoon. Mie vaan sannoin että ei kiinnosta lähteä ja sisko vastas mulle, että siehän oot varsinainen FOSSIILI :D

Alkuperäinen kirjoittaja Huuhkajatar:
Et fossiili vaan henkisesti kypsä. Ei kaikkien ole pakko pitää kapakkihyppelystä. =)

Joo mie siskolle sanoinki, siehän se fossiiliudut minua aiemmin luultavasti ku on mua 4v vanhempi :xmas: . Kysyin sitte iha pirruuttani huomenna heti aamusta vesijuoksuun :kieh: ei osannu vielä sanoa :D

Mun piti tehdä aloitus tästä. |O

Siis kun mietin sitä, että olenko jotenkin outo, kun ei huvita mennä minnekään "bilettään", haluan olla kotiäiti kunnes kaksoset ovat mielestäni tarpeeksi isoja hoitoon. En pidä paljastavia vaatteita, en juurikaan meikkaa, en ole kiinnostunut muodista, raskausarvet ei haittaa. Mulla ei ole kiirettä olla muu kuin äiti.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:

Siis kun mietin sitä, että olenko jotenkin outo, kun ei huvita mennä minnekään "bilettään", haluan olla kotiäiti kunnes kaksoset ovat mielestäni tarpeeksi isoja hoitoon. En pidä paljastavia vaatteita, en juurikaan meikkaa, en ole kiinnostunut muodista, raskausarvet ei haittaa. Mulla ei ole kiirettä olla muu kuin äiti.

Toinen fossiili, terve kamu :D

Alkuperäinen kirjoittaja RokkiMakkara:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä olen sitten henkisesti todella epäkypsä jos sitä tuolla mitataan! :laugh: :laugh: :xmas: :D

No höpöhöpö, sie oot vaan menomimmi :D

Kyllähän se mökillä oleilu on mukavaa, mutta joskus pitää päästä vetäisemään kännit. Mä tykkään tehdä töitä baarissa, saa selvinpäin seurata sitä touhua ja olla menossa mukana. :D

Pitäsköhän mun ilmottaa itteni johonki museoon jo valmiiksi... Tosin siis kaipaan pari kertaa vuodessa vapaapäivää, puolen vuoden sisällä niitä on ollut yksi. Mutta niin, mie en jaksa ajatella mitään biletyksiä, omaa ulkonäköäni, kouluja, töitä jne., ennen ku oikeasti on aikaa, jaksamista ja syytä.

Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Mä olen sitten henkisesti todella epäkypsä jos sitä tuolla mitataan! :laugh: :laugh: :xmas: :D

Samaten. Ja kolmekymppiäkin pamahti jo alkuvuodesta mittariin, ei vaan taho aikuistua näköjään :whistle:

Hmm, tähän täytyy myöntää, että kun Bal-Sagoth oli Suomessa klubikeikalla, harmitti niiiiiiiin vietävästi. Odotin silloin toista. :D Mutta nyt kuittaisin sanomalla "Jaa, no ok". :D

.

Pitäsköhän mun ilmottaa itteni johonki museoon jo valmiiksi... Tosin siis kaipaan pari kertaa vuodessa vapaapäivää, puolen vuoden sisällä niitä on ollut yksi. Mutta niin, mie en jaksa ajatella mitään biletyksiä, omaa ulkonäköäni, kouluja, töitä jne., ennen ku oikeasti on aikaa, jaksamista ja syytä.

No ei, kaksoset vie varmasti mehut :hug:

.

No ei, kaksoset vie varmasti mehut :hug:

Totta. Ei sitä jaksa ees harrastaa sitä ah niin muodikasta seksiäkään. :D

Kun en tykkää käydä baareissa enkä yökerhoissa. Mua sytyttää paljon enemmän mökkielämä ja kaverin/kavereiden kanssa illanistujaiset (niitä liian harvoin). Ja olen vielä sinkku yh. Mua eivoisVÄhempää kiinnostaa kapakat. Sisko tuossa vaan soitteli baariin ja hänen miehensä ois voinu ottaa munki muksun sinne hoitoon. Mie vaan sannoin että ei kiinnosta lähteä ja sisko vastas mulle, että siehän oot varsinainen FOSSIILI :D

Moro kohtalotoveri! :D

Miulla on aikaa vielä melkeen vuos kolmekymppisiin, mutta ei ole enää moneen vuoteen (vaiko koskaan) ollut viehtystä baarielämään! Ei edes yksinelelyaikoinani! :/ Kun en tykkää tanssia, ei siellä kuule mitään jutella (paitsi ehkä jossain pubeissa), enkä jaksa valvoa aamuun asti..

Oon kauheen iltauninen ja paljon mukavampaa on ysin aikaan kammeta villasukat jalassa peiton alle lukemaan jotain hyvää kirjaa. Tai sit surffailla täällä hetken.

Se alkomahooli (ei kotona eikä baarissa) niin kauheesti houkuta, että känneihin saakka pitäs vetää, pari-muutama lasia viiniä riittää meiksille, paikka ku paikka.

No eipä täälläkään baareissa hypätä ja lapset on sijalla yks, mutta mun lapsilta ei ole pois jos panostan itseenikin. Musta on vähän outoa, jos "on vaan äiti". Henkisesti raskasta. Ei kai kukaan ole "vain opiskelija", "vain vaimo" tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Unna S:
No eipä täälläkään baareissa hypätä ja lapset on sijalla yks, mutta mun lapsilta ei ole pois jos panostan itseenikin. Musta on vähän outoa, jos "on vaan äiti". Henkisesti raskasta. Ei kai kukaan ole "vain opiskelija", "vain vaimo" tms.

No ei tietenkään! Ainakaan minä en sitä tarkoittanut.

Nimenomaan annan aikaa itselleni kotioloissa, kun lapsi on nukkumassa. Miksi lähteä baareihin 'rentoutumaan', jos se ei yksinkertaisesti kiinnosta. Paljon mieluummin vetäydyn iltohjelman jälkeen takkiksen sohvalle hyvän kirjan, viltin ja viinilasin kans.

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Unna S:

No ei tietenkään! Ainakaan minä en sitä tarkoittanut.

Nimenomaan annan aikaa itselleni kotioloissa, kun lapsi on nukkumassa. Miksi lähteä baareihin 'rentoutumaan', jos se ei yksinkertaisesti kiinnosta. Paljon mieluummin vetäydyn iltohjelman jälkeen takkiksen sohvalle hyvän kirjan, viltin ja viinilasin kans.

Siis vispilä tai joku se sanoi että on vaan äiti =)

Sen jälkeen kun täytin 20v. niin baarit ja ryypiskely ei oo innostanut,, tuntee itsensä aivan varhaisseniiliksi kun kotona on hauskempi täyttää ristikoita, tehdä käsitöitä ja viettää aikaa perheen kanssa...