?
*
Vieras
...kun minusta tuntuu vaikealta alkaa harrastamaan mitään sosiaalista lajia, välillä jo ihan jumpassa käyminenkin tuntuu vaikeaölta kun naiset kyylää pukkarissa toisiaan enkä tiedä pitäiskö sanoa moi sille tyypille jonka näkee jo kymmenettä kertaa samassa jumpassa vai olla yhtä mykkä kuin hän.
Ulkona käyminen piristäisi, mutten jaksa ihmisiä. Olenko outo?
Haluisin harrastaa rauhassa, jupisematta kenellekään sen enempää kuin itseä tekee mieli, mutta koska välillä olen hyvinkin puhelias jos sille päälle satun-toisinaan taas mykkä jos maailma vituttaa, ihmiset varmaan on hämmentyneitä seurassani kun olen niin erilainen päivästä riippuen.
kai pitäis osata mennä vaan muista ajattelematta, maailman suuta ei kuitenkaan voi tukkkia - juoruilee ne kuitenkin ;-))
Ulkona käyminen piristäisi, mutten jaksa ihmisiä. Olenko outo?
Haluisin harrastaa rauhassa, jupisematta kenellekään sen enempää kuin itseä tekee mieli, mutta koska välillä olen hyvinkin puhelias jos sille päälle satun-toisinaan taas mykkä jos maailma vituttaa, ihmiset varmaan on hämmentyneitä seurassani kun olen niin erilainen päivästä riippuen.
kai pitäis osata mennä vaan muista ajattelematta, maailman suuta ei kuitenkaan voi tukkkia - juoruilee ne kuitenkin ;-))