Olenko epäsosiaalinen...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja *
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

*

Vieras
...kun minusta tuntuu vaikealta alkaa harrastamaan mitään sosiaalista lajia, välillä jo ihan jumpassa käyminenkin tuntuu vaikeaölta kun naiset kyylää pukkarissa toisiaan enkä tiedä pitäiskö sanoa moi sille tyypille jonka näkee jo kymmenettä kertaa samassa jumpassa vai olla yhtä mykkä kuin hän.
Ulkona käyminen piristäisi, mutten jaksa ihmisiä. Olenko outo? ;)
Haluisin harrastaa rauhassa, jupisematta kenellekään sen enempää kuin itseä tekee mieli, mutta koska välillä olen hyvinkin puhelias jos sille päälle satun-toisinaan taas mykkä jos maailma vituttaa, ihmiset varmaan on hämmentyneitä seurassani kun olen niin erilainen päivästä riippuen.
kai pitäis osata mennä vaan muista ajattelematta, maailman suuta ei kuitenkaan voi tukkkia - juoruilee ne kuitenkin ;-))

et ole vaan muut ovat ku eivät osaa puhua vaan katsovat kuin vierasta sikaa jos yrität vähän tuntemattoman ihmisen kans jotain huulta heittää... sellaista tämä elämä vaan todellisuudessa on.. Just kuvaa minuakin tosi hyvin että välillä olen hyvinkin puhelias jos sille päälle satun-toisinaan taas mykkä jos maailma vituttaa, ihmiset varmaan on hämmentyneitä seurassani kun olen niin erilainen päivästä riippuen.

Sähän oot minä! eli epämääräisen epäsosiaalisenylisosiaalinen. Mä oon joskus mennyt baariinkin ihan sillämielellä et kivä nähdä ihmisiä jutella ja höpistä niitänäitä. Baarin ovea avatessa oon ajatellut et toivottavasti kukaan ei puhu mulle, eikä katso muhun ja mä en ainakaan sano kellekkään yhtään mitään.
Ja toi jumpassa käyminen tai käymättömyyskin kuulostaa tosi tutulta.

Kiva että ainakin jollain on samat fiilikset. :)
Tuntuu vaan hölmöltä että tämä muitten ihmisten ajattelu rajoittaa elämääni, etenkin jos tiedän että on pakko joutua johonkin sosiaaliseen tilanteeseen. Jos haluan olla vaan rauhassa ja joudun yllättäen puhetulvan uhriksi saatan sanoa jotain ihan typerää tai käyttäytyä typerästi...Hitto kun kadehdin ihmisiä jotka pää pystyssä van menee minne huvittaa eikä välitä tuon taivaallista muista.
(Oon muuten yrittänyt tätäkin ja sitten mua on luultu ylpeäksi, hih.)

Mun mielestä et ole mitenkään epäsosiaalinen. Eihän sosiaalisuus sitä tarkoita, että aina ja jatkuvasti lörpöttelee joutavia ventovieraiden tai puolituttujen kanssa.

Mä oon aina ihmetellyt teidän kaltaisissa ihmisissä sitä että mikä on niin vaikea esim tervehtiä?
Eihän sitä juttua tarvii jatkaa mutta moikata voi. Ja sit toisaalta pitääkö analysoida tollaset pukuhuonetilanteetkin jo etukäteen? Eikö voi vaan mennä sinne harrastukseen ja hoitaa omat hommansa ja häipyä??

Haloo, on vaikee eämä.

Alkuperäinen kirjoittaja mummo:
Mä oon aina ihmetellyt teidän kaltaisissa ihmisissä sitä että mikä on niin vaikea esim tervehtiä?
Eihän sitä juttua tarvii jatkaa mutta moikata voi. Ja sit toisaalta pitääkö analysoida tollaset pukuhuonetilanteetkin jo etukäteen? Eikö voi vaan mennä sinne harrastukseen ja hoitaa omat hommansa ja häipyä??

Haloo, on vaikee eämä.

Niin. Varmaan pitäis mennä vaan. Sitähän mäkin tässä ihmettelen että mikä siinä on niin helvetin vaikeeta ;)
Mua tosiaan häiritsee se kyräily siellä ja jos ite sanoo jollekin moi, se tuijottaa sua niinkuin oisit aivan urpo. Meidän pikkukaupungissa tuntuu olevan trendikästä olla vastaamatta tervehdykseen ;)
Mua vaan ahdistaa nämä tilanteet ehkäpä juuri SIKSI että pitäis osata olla välittämättä mistään.

Yhteistyössä