Olenko aivan hirveä..?

  • Viestiketjun aloittaja hhhh
  • Ensimmäinen viesti
hhhh
Ajattelin tarjota lapsen synttäreillä jäävettä, kun sitä makeaa tuppaa synttäreillä kuitenkin olevan ihan tarpeeksi.. Etten siis juottais lapsille mehua tarjoilulla..? Aikuisille toki kahvi+tee.. Mitä mieltä olette?
 
Mä antaisin mehua, ei sitä tartte kaupan sokerisinta litkua kotia kantaa.. :) Jos nyt meillä olis niin juottaisin noita ite keitettyjä..

Se sokerin määrä mitä ihan pienillekkin annetaan syötäväks synttäreillä on ihan oikeasti järkyttävää.. :O
 
Jaa, kyllä synttäreillä mun mielestä saa olla makeaa mahan täydeltä. Pitäisin outona ellei lapsille olisi mehua tai limsaa. Tai sit laitat aikuisetkin vesilinjalle, tai et ainakaan tarjoa kahviin/teehen sokeria...
 
Kyllä mä tarjoaisin ihan mehua (ja ihan ehtaa sokerimehua, en mitään light-myrkkyjä). Eihän sitä kai litratolkulla tarvitse kenenkään kitata. Osta vaikkapa jotain "parempaa" mehua, aidoista viinimarjoista tehtyä tms. Ei tuon nyt pitäisi ongelma olla... Jätä sen sijaan karkit pois, ne ovat synttäreillä mielestäni turhaa tarjottavaa. Toki tekevät kauppansa, mutta enemmän kannattaa panostaa suolaiseen tarjottavaa, kuin pelkkään makeaan (kakku/jäätelö ja keksit riittävät).
 
:x kuka juo makean kanssa vettä? Vesi on janojuoma ja sopii ruokapöytään, mutta maistuu pahalle makean kanssa. Näin ollen käy niin, että lapset popsivat herkkuja vatsat täyteen ja unohtavat juoda.
 
:x kuka juo makean kanssa vettä? Vesi on janojuoma ja sopii ruokapöytään, mutta maistuu pahalle makean kanssa. Näin ollen käy niin, että lapset popsivat herkkuja vatsat täyteen ja unohtavat juoda.
Minä, mulle tulee ainakin jano kun syö makeaa.. :D

Mut joo, mehu on musta se "oikea" vaihtoehto, mä en jaksa ymmärtää sitä limpparin juottamista mukuloille..vallankaan nokkamuki ikäsille jne..
 
"vierailija"
Mä juon makean kanssa vettä. Joskus harmittaa kun ei sitä vettä kyläilessä saa. Jos ei suostu kahvia juomaan, niin sit on pakko ottaa ainakin teetä. Jotenkin, se että haluaa "vaan" vettä on niin outoa.
Mehut on ihan hirveetä, paitsi viinimarjamehu saunan jälkeen.
 
"mie"
Kait sitä nyt voi sentään juhlissa olla tarjolla jotain muuta kuin vettä... Kysehän on kuitenkin poikkeuksesta. Monet lapset juovat mehua muutenkin turhaan, ja tuskinpa edes suostuvat vettä juomaan, paitsi siis oikeesti janoonsa.
 

Yhteistyössä