Olenko ainut Näin "kivikautinen"?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja noloa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

noloa

Vieras
Mä en oo ikinä lähettänyt sähköpostia. En ymmärrä slangia OT, lol, mese ym. Ei ole hajuakaan mitä on joku iPod tai mokkula. En ole ikinä tiennyt mikä on listaykkönen.

Olen silti hankkinut ammatin, enkä ole kovin vanha, kolmekymppinen. Enkä ole Porvoosta. En vaan ymmärrä nykyaikaa.
 
En noita muita tietämättömyyksiäsi kauheasti ihmettele (moni muukaan ei tiedä), mutta miten olet voinut välttyä lähettämästä sähköpostia, jos kuitenkin netissäkin osaat olla?
 
OT:ta en tiedä, lol=lots of love, mese=messenger eli keskusteluohjelma, iPod on mp3-soitin eli musiikkisoitin, mokkula on pieni laite, joka kytketään tietokoneeseen ja voit käyttää nettiä missä vain.
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
OT:ta en tiedä, lol=lots of love, mese=messenger eli keskusteluohjelma, iPod on mp3-soitin eli musiikkisoitin, mokkula on pieni laite, joka kytketään tietokoneeseen ja voit käyttää nettiä missä vain.

Yleisempi tulkinta lol -lyhenteelle on laughing out loud
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
OT:ta en tiedä, lol=lots of love, mese=messenger eli keskusteluohjelma, iPod on mp3-soitin eli musiikkisoitin, mokkula on pieni laite, joka kytketään tietokoneeseen ja voit käyttää nettiä missä vain.

lol on kylläkin "laughing out loud"
OT Off Topic eli asian vierestä
 
Alkuperäinen kirjoittaja m:
OT:ta en tiedä, lol=lots of love, mese=messenger eli keskusteluohjelma, iPod on mp3-soitin eli musiikkisoitin, mokkula on pieni laite, joka kytketään tietokoneeseen ja voit käyttää nettiä missä vain.

Eiks lol on laughs out loud tms. Eikä mitään love-juttuja :D Sulle on voinut käydä joku nolo kämmi tän asian kanssa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja m:
OT:ta en tiedä, lol=lots of love, mese=messenger eli keskusteluohjelma, iPod on mp3-soitin eli musiikkisoitin, mokkula on pieni laite, joka kytketään tietokoneeseen ja voit käyttää nettiä missä vain.

Eiks lol on laughs out loud tms. Eikä mitään love-juttuja :D Sulle on voinut käydä joku nolo kämmi tän asian kanssa :)

:D
 

Yhteistyössä