Olenko ainoa, kenellä on 15.vuotta vanhempi mies?

• Viestiketjun aloittaja "Ainu"
  • Ensimmäinen viesti
"hohhoh"
Taidat olla ainut, koska itse oon 26 ja mulla on 43-vuotias mies, joten ikäeroa on 17 vuotta, ei 15 vuotta. Eli, ei tietenkään ole tuomittavaa, jos oot tavallinen nuori aikuinen nainen, etkä jäänyt esim. yläasteikäisen tasolle eikä miehesi hyväksikäytä nuoruuttasi.

Aina joku saattaa tuomita, mutta sellaiset toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Mun mussukka
Meillä on ikäeroa 13 v. Riittääkö? Minä 31 v ja mies 44 v. Nyt viimeisillä viikoilla odotellaan esikoista <3 Yhdessä ollaan oltu noin 5 v josta naimisissa 2,5 v. Onnellisia ollaan ja en edes osaa ajatella että meillä niin kamalsti olisi ikäeroa. Myös parhaalla ystävälläni on ikäeroa mieheensä 15 v. ja isällä ja hänen vaimollaan on ikäeroa 11 v. Hyvin toimivat kaikki suhteen :)
Silloin kun molemmat on aikuisia ja täysi järkisiä niin mitä väliä on ikäerolla? Pääasia on rakkaus ja molempien onnellisuus.

täälläkin
Mulla ja miehelläni on ikäeroa 16v. Meillä on kaksi yhteistä lasta 3 ja 5 ja lisää toivotaan. Isälläni on 10 vuotta ikäeroa puolisoonsa... itseasiassa isäni puoliso on nuorempi kuin mun mies :). Äidinäidilläni oli 14 vuotta nuorempi aviomies. Paheksujat on vaan ahdasmielisiä. Mun mielestä molempien ollessa aikuisia, iällä ei ole merkitystä. No, pari ex-kaveria paheksui meitäkin niin että ovat nyt ex-kavereita.

"Riina"
Tutustuttiin olessani 17.vuotta, en ollut ikinä teini-pissis. Mies oli 38.vuotta, eli 21.vuotta eroa, juu tiedän aivan liikaa ikäeroa, kun on alaikäinen. 2.vuotta meni syntyi rakas tyttäremi Vilma, siitä 1.v mentii kihloihin, 3.vuoden päästä syntyi rakas poikamme Ville, 2.vuoden päästä mentiin naimisiin, 5.vuoden päästä syntyi 3 lapsemme Valma:)
Elämme onnellisenä perheenä.
Nyt ollaan 30.vuotta ja 51.vuotta

Olipas mukava lukea että tosiaan monella muullakin on enemmän ikäeroa kuin normaalisti. Mulla on mieheni kans 16 vuotta ikäeroa,tuntuu että kaikki ihmettelee sitä ko kuulee et mulla on nii paljon vanhempi mies,onneks vanhemmat ja parhaat kaverit ovat asian jo hyväksyneet eivätkä aina ihmettele sitä. Se on pitemmän päälle aika ärsyttävää ko kaikkien pitää aina ihmetellä sitä ikäeroa, ja kyllähä sitä itekki aluks tuli mietittyä et mitähän tästä tulee,mut eipä tuota tuu nykyään enään ees aateltua :) Nyt ollaan yhessä oltu 1v 9kk ja ollaan suunniteltu vauva juttuja :)

13 vuotta
Meillä on ikäeroa 13 vuotta. Tavattiin kun oltiin 17 ja 30, oltu vasta pieni hetki yhdessä mutta yhteinen rakas lapsi on ja kihloissa ollaan. Eikä ikäero näy kyllä missään, ole alusta astikaan näkynyt. Kaikki on suhtautuneet mainiosti, kun eipä me itsekään tehty siitä numeroa. Hassua, kun en edes koskaan ole ajatellut miestäni niin "vanhaksi", sellanen pojankloppi se tulee varmaan aina olemaan.. : D

Niinseon
Jotkut hakevat isähahmoa ( yök ), jotkut taas eivät vaan ole omalle ikäpolvelleen mieluisia so. ei-seksuaalisia.Mikä sitten siinä, nuoria ja tyhmiä.Menettävät sen viimeisenkin pääomansa ( nuoruutensa ) jollekin keski-ikäiselle gubelle.Muutakaan ei ole ja kohta ei edes sitä.

[QUOTE="Ainu";22287286]Itse olen 25.vuotta ja mies 40.vuotta onko se niin tuomittavaa?:( Jos rakastaa toista[/QUOTE]

Meillä oli aikoinaan toisin päin eli minä olin 41 ja mies 25.
Eipä tuo haitannut silloin eikä haittaa nytkään.

:)

md
minun ja mieheni 22 vuoden ikäero tulee edelleen yllätyksenä ystäville ja sukulaisille, jotka ei asiaa ennestään tienneet. tavatessa oltiin 25 ja 47, mutta silloinkaan ei kukaan olisi päälle päin arvannut että aika iso ikäero meillä on. mies on nuorekas ja komea, minä vissiin vähän ikäistäni vanhemman näköinen. :D vasta kun aletaan puhua vaikka työurasta tai 80-luvusta voi eroja tulla ilmi, mutta hyvälle suhteelle ne ei koskaan ole olleet este!

"Onnellinen"
Et varmasti ole ainoa, joka elää suhteessa, jossa on ikäeroa. :) Itse täytän tänä vuonna 26, mieheni täyttää 40. Olemme olleet puoli vuotta yhdessä, enkä voisi todellakaan kuvitella itselleni parempaa puolisoa. Suhteemme on tasa-arvoinen ja -painoinen niin monella tapaa, arvomaailmamme ovat samankaltaiset ja seksi on jotain aivan uskomatonta. :) Mies on erittäin komea ja nuorekas, urheilullinen ja aktiivinen, elää terveellisesti. Muun muassa juuri aktiivinen elämäntapa yhdistää meitä, käymme esim. samalla salilla.

Olen sitä mieltä, että ikä on vain numero. Itse olen ollut ihan lapsesta saakka ikätovereitani huomattavasti kehittyneempi, erityisesti henkisellä tasolla, mutta myös fyysisellä. Olen aina viihtynyt ikäistäni vanhemmassa seurassa, enkä ikinä ole tuntenut kuuluvuutta tyypilliseen omaan ikäryhmääni ja sen tekemisiin. Olen ns. vanha sielu, mutta mieheni on silti tyypillistä ikäistään nuoremman oloinen ja näköinen.
Olimme seurustelleet aika pitkään, ennen kuin edes tiesin mieheni tarkan iän. Sillä ei yksinkertaisesti ole minulle niin suurta merkitystä.

Tietenkin voi myös olla, että joidenkin yksilöiden kohdalla ikäerosuhteet eivät ikinä toimi. Tämä on niin yksilöllistä, että kuka on milläkin tasolla henkisesti. Samalla tapaa joku yli 40 vuotias voi olla todella lapsellinen. Jokainen on yksilö ja jokainen parisuhde on omanlaisensa, se muodostuu niistä kahdesta ihmisestä ja heidän persoonistaan. Ikäerosuhteet voivat toimia tai eivät toimi. Yhtälailla samanikäisten kumppaneiden välillä suhde voi toimia tai ei, ei sille voi mitään yleistä sääntöä sanoa.

Oman ikäryhmäni edustajat eivät yksinkertaisesti minua kiinnosta, pidän useimpia heistä kakaroina ja liian epäkypsinä, ja usein he eivät vielä tiedä, mitä elämältään haluavat. Itse olen aika määrätietoinen, avoin ja tiedän mitä haluan, enkä ole ikinä ollut kova esim. bilettämään ja juomana alkoholia. Tästä syystä en myöskään usko, että kovin moni oman ikäinen edes välttämättä kiinnostuisi minusta, sillä en ole sellainen bilehile. :D Olen vakaa ja rauhallinen, mikä ei sovi useimmille oman ikäisilleni. Olen aina kutsunut itseäni varhaismummoksi. :D

Iällä ei yksinkertaisesti ole mitään merkitystä, jos suhde on henkisellä tasolla hyvä, toimiva, turvallinen ja tasa-arvoinen. Rakkaus ei todellakaan katso ikää.

Tällä kylällä se on synti,häpeä..Mulla ja miesystävälläni on ikäeroa 12v,eli mä oon 38 ja mies 50.Osaksemme on saatu katseita jotka selkeesti paheksuu,katellaan nenänvartta pitkin..jokunen on jopa sanonu suoraan että mies olis ihan hyvin mun isä.
Rakkaus ei katso ikää,se on helvetin tosi!Kun kemiat kohtaa-kolhataa.

Riittäköön toisillekkin se,että me ollaan onnellisia omien kultien kanssa =)

"Joku"
Tyhmiä naisia.Ettekö saa ikäisiänne, vai oletteko niin tyhmiä että ette tajua tulevaisuuden haasteita.Taidatte olla tosi avuttomia, rumia ja tyhmiäkin.Kyllä papat tykkää.

Yhteistyössä