M
myy
Vieras
Täällä kanssa yks kotiäiti kuka herkuttelee joka päivä. Monta kertaa päivässä tulee kaappeihin kurkittua. Pitäs osata olla ostamatta kotiin mitään herkkua, ne kun jää ikävästi tohon läskiksi...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mäkin herkuttelen päivittäinesim. salaateilla, juustolla, mansikkarahkalla.. eikä ylipainoa ole
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:Jos se on teille ongelma, no kokeilkaa ihan piruuttanne viikon ajan, et otatte käteen omenan tai porkkanan tms.
Mullakin oli tapana vetää melkein joka päivä noita karkkeja ja sipsejä. Sit vaihdoin porkkanaan. Siihen muuten tottuu yllättävän nopeesti.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Alkuperäinen kirjoittaja heh:Mäkin herkuttelen päivittäinesim. salaateilla, juustolla, mansikkarahkalla.. eikä ylipainoa ole
![]()
onnea vaan ja yökMinäpä herkuttelen päivittäin esim. suklaalla ja nameilla.. eikä ylipainoa ole
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mun mielestä on kovin epäreilua että toiset saa mässätä päivittäin eikä näy missään,höh :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mun mielestä on kovin epäreilua että toiset saa mässätä päivittäin eikä näy missään,höh :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mun mielestä on kovin epäreilua että toiset saa mässätä päivittäin eikä näy missään,höh :snotty:
Ne jotka syö herkkuja eikä liho, syö oletettavasti muuten vähemmän.
Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mun mielestä on kovin epäreilua että toiset saa mässätä päivittäin eikä näy missään,höh :snotty:
Mä vesitän tankin olettamuksen. Mä syö ruokaakin ihan hirveitä annoksia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Mun mielestä on kovin epäreilua että toiset saa mässätä päivittäin eikä näy missään,höh :snotty:
Mä vesitän tankin olettamuksen. Mä syö ruokaakin ihan hirveitä annoksia.![]()
Sulla on sitten semmonen aineenvaihdunta. onhan näitäkin, mutta harvemmassa.