Olenko ainoa, joka päivittäin...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hölmöläinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä kanssa yks kotiäiti kuka herkuttelee joka päivä. Monta kertaa päivässä tulee kaappeihin kurkittua. Pitäs osata olla ostamatta kotiin mitään herkkua, ne kun jää ikävästi tohon läskiksi...:(

Jos se on teille ongelma, no kokeilkaa ihan piruuttanne viikon ajan, et otatte käteen omenan tai porkkanan tms.
Mullakin oli tapana vetää melkein joka päivä noita karkkeja ja sipsejä. Sit vaihdoin porkkanaan. Siihen muuten tottuu yllättävän nopeesti.

Mä olen ihan tolkuton sille päälle sattuessani :ashamed: . Siksi en nykyään osta edes kotiin herkkuja kuin karkkipäivänä :D ...(paitti krapulasunnuntaina on pakko saada makeaa ja suolasta vuorotellen, mut niitä ei lasketa :whistle: ...)

Vois auttaa jos ois 1 (kohtuullinen) karkkipäivä viikossa ja kahvileipänä joku tavallinen pullapitkoviipale. Joskus jaksoin pari kuukautta noin ja paino vähän tippu mut sit repesin..

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Jos se on teille ongelma, no kokeilkaa ihan piruuttanne viikon ajan, et otatte käteen omenan tai porkkanan tms.
Mullakin oli tapana vetää melkein joka päivä noita karkkeja ja sipsejä. Sit vaihdoin porkkanaan. Siihen muuten tottuu yllättävän nopeesti.

Mä en voi koskaan luopua herkuista. Mutta niiden määrää nykyään kontrolloin ja mussutan kans enemmän hedelmiä... 7 kiloo veke tällä tavalla tänä vuonna.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Mun mielestä on kovin epäreilua että toiset saa mässätä päivittäin eikä näy missään,höh :snotty:

Mun mielestä olis paljon parempi jos mullakin näkyisi heti kun mässään. Jäisi takuulla vähemmälle sekin "harrastus"!

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Mun mielestä on kovin epäreilua että toiset saa mässätä päivittäin eikä näy missään,höh :snotty:

Ne jotka syö herkkuja eikä liho, syö oletettavasti muuten vähemmän.

Mä vesitän tankin olettamuksen. Mä syö ruokaakin ihan hirveitä annoksia. :p

Sulla on sitten semmonen aineenvaihdunta. onhan näitäkin, mutta harvemmassa.

Alkuperäinen kirjoittaja SuhmuranSandra:

Ne jotka syö herkkuja eikä liho, syö oletettavasti muuten vähemmän.

Mä vesitän tankin olettamuksen. Mä syö ruokaakin ihan hirveitä annoksia. :p

Sulla on sitten semmonen aineenvaihdunta. onhan näitäkin, mutta harvemmassa.

Totta totta. Mä olen äiteen mukaan läpipasko... :whistle: B)

Yhteistyössä