Olenko ainoa, joka ostaa jogurttia litran purkeissa?

  • Viestiketjun aloittaja jogurttia
  • Ensimmäinen viesti
jogurttia
Olen monta kertaa kiinnittänyt huomiota kaupan kassajonossa siihen, et suurin osa näyttää ostavan jogurttinsa pikkupurkeissa. Aikuisille omat ja lapsille niitä lasten omia jogurtteja. Me ostetaan vain litran purkeiss ja lapset ovat aina syöneet ihan tavallista jogurttia. Syitä tähän on vähäisempi jätemäärä ja se, että litran purkin voi hävittää esim takan sytykkeenä tai viemällä keräykseen toisin kuin ne pikkupurkit. Lisäksi jogurtti on halvempaa, kun se ostaa isossa purkissa. Olemmeko jotenkin poikkeavia, kun kaikki muut (tututkin) näyttää ostavan vain ja ainoastaan niitä pieniä purkkeja.
 
Lidlistä banaanijogurttia ja Kidiuksia muusta kaup
Meille ostetaan perusjogurtit litran purkeissa mutta lapset tykkäävät tosi paljon niistä Gefilus Kidiuksista eikä niitä tai mitään muutakaan gefilusjogurttia saa litran purkissa. :(
 
millipilli
Mua ällöttää ne litran purkit kun niihin tulee sellanen jogurttikökkö siihen kaatonokkaan :ashamed: joskus kyllä silti niitä ostetaan, mutta pääasiassa pikkupurkkeja
 
Annuska
Olen aina katsonut kauhuissani niitä kymmenien metrien jugurttipurkkirivistöjä. Purkit täynnä sokeria, ja sitten muovipurkit roskikseen - tuhansia, tuhansia, tuhansia...

Meillä jugurttia ei syö kuin mies, jolle ostetaan litran pahvipurkissa. Kevyitä versioita ja vadelmaa pitää olla mukana.

(16 vuotta jugurttia eli pilaantunutta maitolimaa joka aamu. Kuinka joku voi?)
 
Meki ostetaan vaan isoja purkkeja (ja minä ostan maustamattomana..). Jossain välissä ostettiin pieniä, ku olivat halvempia ku isot, en tiedä onko enää. Ihan sen takia ei osteta, koska niistä tulee niin paljo enempi roskaa. MUOVIA. :kieh: Ja ei senkään takia, koska niissä on liian iso annos (200g).
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Lidlistä banaanijogurttia ja Kidiuksia muusta kaupasta:
Meille ostetaan perusjogurtit litran purkeissa mutta lapset tykkäävät tosi paljon niistä Gefilus Kidiuksista eikä niitä tai mitään muutakaan gefilusjogurttia saa litran purkissa. :(
No meidän lapset ei ole koskaan niitä lastenjogurtteja edes maistaneet. Eli eivät osaa vaatia niitä, ja vaikka osaisivatkin, nii meillä ei 2-v päätä perheen ruokaostoksista. En ole katsonut tarpeelliseksi alkaa syöttää niitä, koska ne on a) törkeän hintaisia ja b) ei välttämättä yhtään sen terveellisempiä kuin tavallinenkaan jogurtti. Kuulemma niissä on hirmu paljon sokeriakin ja gefiluksen määrä ei siinä ole kovin suuri. Että siis jos gefilusta tarvii välttämättä olla, se kannattaa syöttää sellaisenaan.
 
Jepjep
Alkuperäinen kirjoittaja Annuska:
Olen aina katsonut kauhuissani niitä kymmenien metrien jugurttipurkkirivistöjä. Purkit täynnä sokeria, ja sitten muovipurkit roskikseen - tuhansia, tuhansia, tuhansia...

Meillä jugurttia ei syö kuin mies, jolle ostetaan litran pahvipurkissa. Kevyitä versioita ja vadelmaa pitää olla mukana.

(16 vuotta jugurttia eli pilaantunutta maitolimaa joka aamu. Kuinka joku voi?)
Hehhe, 35v olen syönyt kuolleen lihaa ja vähintäänkin yhtä kauan tuota kuolleen lihan erittämää nestettä.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Ostais jos niissä sais jugurttia joka on vähälaktoosista ja ilman marja/hedelmäpaloja - ne ei meillä uppoo tirpalle. Mies on innostunu activiasta ja sitä en o isoissa purkeissa nähny :/
No missä jogurtissa ei ole marjan/hedelmänpaloja? Maustamattomassa, jota itse syön, ei ole.
 

Yhteistyössä