ap
Mittari näyttää taas -22 :kieh: Eli lapsen kanssa ollaan koko päivä taas sisällä. Auto pitää muistaa laittaa lämpiämään pari tuntia ennen kuin voi mihinkään lähteä tai se ei käynnisty. Puita pitää muistaa hakea sisälle lämpiämään jotta illalla voi taas lämmittää takkaa et täällä olisi edes +20 lämmintä. Kauppaanmeno, autollakin, on yhtä tuskaa kun mulla ei ole vaatteita |O Rv 38+2 enkä ole ostanut itselleni kunnon talvitamineita kun ajattelin et pärjään ilman. Naurakaa vaan, mutta ei miehenkään vaatteet mahdu. Joten ulkoilussa on mulla ollut viimeisen kuukauden pakkasrajana -10. Joo, en ole paljon päässyt ulkona käymään. Kauppaan kun menen, toppahousut on puolessa välissä reisiä, takki peittää juuri ja juuri mahan, ei mene napit kiinni mutta tyylikkäällä vyöllä olen köyttänyt sen kiinni, villapaitoja on alla yleensä 3, pitkät kalsarit ja sukkikset ja SILTI mahaa paleltaa. Toppakengät ei mahdu jalkaan kun on niin turvoksissa, auki olevilla lenkkareilla mennään... varpaat tosin vähän paleltuu mutta mitä pienistä :headwall: Mä tuun totaalisen hulluksi!! Kaikki DVD:t on lapsen kanssa jo katsottu. Kaikki kirjat luettu moneen kertaan. Jokaisella autolla, palapelillä, lautapelillä, muistipelillä, pallolla ja värityskirjalla leikitty. Eikä kukaan suostu tulemaan kylään :snotty: