Olenko ainoa joka ei pysty eläkesäästämiseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "mmm"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En pysty enkä edes haluaisi. Jos haluaa jemmata jotain vanhuuden varalle niin on parempiakin vaihtoehtoja. Ja sellaisia, joista rahan pystyy myös irrottamaan jos suuri tarve tulee-

Et ole.

Mä kerran jo täyttelin ne paperit mutta kun kävi ilmi että jos ei joku kuukaus oliskaan siihen laittaa niin olis tullut kaikenmaailman sanktioita tms.

Siis rangaistus siitä että vapaaehtoisesta maksusta jättää joku kuukausi osan pois.:xmas:

Idioottimaista toimintaa.

Tilanne on mun kohdalla tämä mikä on, ei mun rahani piisaa muuta perheen ruokkimiseen.

Mä sain pistää katkolle, kun ei voinut kuukausierää pienentää
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;22255910:
Et ole.

Mä kerran jo täyttelin ne paperit mutta kun kävi ilmi että jos ei joku kuukaus oliskaan siihen laittaa niin olis tullut kaikenmaailman sanktioita tms.

Siis rangaistus siitä että vapaaehtoisesta maksusta jättää joku kuukausi osan pois.:xmas:

Idioottimaista toimintaa.

Tilanne on mun kohdalla tämä mikä on, ei mun rahani piisaa muuta perheen ruokkimiseen.

Minä pystyisin, mutten todellakaan tee sitä. Miksi heittäisin rahani kaivoon? Paljon fiksumpaa on hankkia oma asunto, jossa on sitten hyvä pesämuna hätätapauksen ja vanhuuden varalle.

ehkä voisin pystyä eläkesäästämään ,mutten halua. mielummin myös maksan omaa asuntoa autoa ja säästän säästö tilille josta voi käyttää jos tarvii. minusta se eläkesäästäminen on aika huono vaihtoehto.

Yhteistyössä