Olenko ainoa joka ei aina soittele miehelle, jos tämä on baarissa?

Tai soitan mä jos on asiaa. Mut kyllä mä luotan että sillä on ihan hauskaa ilman mun puheluitakaan. Ja samoin luotan ettei se tee mitään "luvatonta".
Ja nukun myöskin oikein makeasti, mikäli mies ei tule ennen nukkumaan menoa kotiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamukatse:
Tai soitan mä jos on asiaa. Mut kyllä mä luotan että sillä on ihan hauskaa ilman mun puheluitakaan. Ja samoin luotan ettei se tee mitään "luvatonta".
Ja nukun myöskin oikein makeasti, mikäli mies ei tule ennen nukkumaan menoa kotiin.
peesaan :wave: =)
 
No
en minäkään soittele, ellei jotain tosi tärkeetä asiaa ole. Ja oon sanonut miehelle, ettei senkään tarvi sieltä soitella. Mun mies käy kyllä tosi harvoin baarissa, ei oikeastaan ollenkaan, lähinnä sitten on esimerkiksi laivamatkoja kisareissujen yhteydessä. Ensi viikonloppuna lähdössä kisoihin Ruotsiin ja on poissa pe-illasta ma-aamuun. Ei mulla ole tarvetta sitä "kytätä" jatkuvalla syötöllä. Me elämme lasten kanssa täällä ihan normaalia arkea miehen kisareissujen aikana.
 
Silloin kerran vuodessa jos ja kun se menee niin en soittele vaan tekstaan :LOL: :D . Itseasiassa me kumpikin tekstataan jos joskus harvoin ollaan jossain ja ihan ite se tekstaa mielellään mitä siel tapahtuu, onko hauskaa jne ja kyselee miten muksujen kaa ilta menee. Ihan normaalia kanssakäyntiä meillä oltiin sit baaris tai töis, missä vaan :). Ja luottamus on täysi!
 
Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Favorina:
En soita, kyllä se kotiinsa löytää :D Paitsi sen kerran kun olin kuskina ja unohdin hakea :ashamed:
Koiranpennut syntyi ja unohdin koko miehen |O
:LOL:
Ei saa nauraa, oli pientä kriisin poikasta ilmassa. :headwall:
Mutisi pari päivää jotain sen suuntasta että elukat tärkeämpiä kuin oma siippa :saint:
 
Silloin kerran vuodessa jos ja kun se menee niin en soittele vaan tekstaan :LOL: :D . Itseasiassa me kumpikin tekstataan jos joskus harvoin ollaan jossain ja ihan ite se tekstaa mielellään mitä siel tapahtuu, onko hauskaa jne ja kyselee miten muksujen kaa ilta menee. Ihan normaalia kanssakäyntiä meillä oltiin sit baaris tai töis, missä vaan :). Ja luottamus on täysi!
Ompa outoa. Mun nikki ei näy tossa reunassa :eek:
 

Yhteistyössä