Olenko ainoa ihminen jota oma lihavuus oikeasti haittaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja eräs vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

eräs vieras

Vieras
Ainakin itsestä vaikuttaa siltä, että kaikki muut reilustikin lihavat naiset ovat aina superitsevarmoja ja positiivisia ja ulospäinsuuntautuneita luonteeltaan. Saavat miehen kuin miehen rakastumaan itseensä upean luonteensa ja positiivisuutensa takia ja muuta sellaista.

Ja minulta on taas jäänyt hirveästi asioita tekemättä painoni takia. Miehiin päin en uskalla edes vilkaista, ettei minua vaan pidettäisi minään epätoivoisena läskinä joka muka kuvittelee jonkun kiinnostuvan itsestään. Baareissa en ole käynyt vuosiin, enkä myöskään missään bändien keikoilla, kun tuntuu siltä, että aina kaikki muut ovat hoikkia ja hyvännäköisiä ja itse on se ainoa lihava minne meneekin.

(No jos tästä ikinä saan laihdutettua, niin täytynee sitten vähintäänkin ottaa vahinko takaisin ja ruveta käyttämään vaatteinaan kaikkea kireää, lyhyttä ja seksikästä -eli sellaisia vaatteita, mitä ei ole oikein ikinä voinut päällään pitää tähän mennessä)

Isoa osa mahtaa läskit haitata, olevat tai olemattomat, sillä suurin osa naisista laihduttaa ainakin jossain välissä elämäänsä, aivan liian monet koko elämänsä.

Ei kai sinunkaan häpeäsi muille näy? Etkä marise kylillä isoon ääneen ulkonäöstäsi. Etköhän sinäkin ole välillä hyvällä tuulella ja hymyileväinen, ja joku muu ajattelee, että siinäpä mukavan oloinen ihminen.

Kaikilla on masistelupäivä ja piirteitä itsessään, joista eivät pidä. Asiaa ei kannata kuitenkaan jäädä märehtimään loputtomasti, vaikka välillä saa tietenkin olla se paskempikin päivä.

Tänään olen tuskaillut taas monen monen asian kanssa ylipainon vuoksi tai siis jos olisi normaalipainonen niin ei olisi tänäänkään ollut niin montaa ongelmaa. Ylipainoa siis löytyy ja se ahdistaa suunnattomasti. Jos olisin hoikka niin elämä olisi ihan toisenlaista. Miksikö sitten en ole laihduttanut, olen tehnyt lapsia :D Jospa sitä nyt kesällä sais aloitettua laihduttamisen, imetys vaan vähän hidastaa menoa kun ei voi täydellä teholla laihduttaa vielä. Vuosia kun on ollut ylipainoinen niin vaatii vähän harjottelua tähän täydelliseen elämänmuutokseen. No nyt olen ainakin shoppaillut ihania pienikokoisia vaatteita kaapit täyteen, niitä kun käy vähän väliä ihailemassa niin kyllä tekee mieli pudottaa painoa :)

Minä inhosin itseäni, kun olin 15 kg nykyistä lihavampi. Vaatteet eivät istuneet ja piti pukeutua 'säkkiin'. Läskini inhottivat minua. En voinut kuvitellakaan harrastavani seksiä siinä kunnossa.

Nyt olen ihannemitoissa.

Yhteistyössä