Häh... mun mielestä Cars vaatteet ei ole missään nimessä kalliita ja laadultaankin ovat yleensä huonoja. Mutta poika tosiaan on itse ihan innoissaan niistä, joten ostan kyllä. Meandin 23? paidan rinnalla 7? cars paidasta ei ole paha hinta, kun se kerran lasta ilahduttaa.Alkuperäinen kirjoittaja --:Sä ostat jotain tosi huonoa halpaa kamaa, jos lyhyen käyttöiän jälkeen on jo roskiskamaa
Cars-vaatteilla on sitä paitsi ihan hyvä jälleenmyyntiarvo. Saa siinä sen ylimääräisen euron takaisin.
Ai minä olen kova tuomitsemaan? Mitäs sinun aloituksesi koski? Anteeksi nyt, mutta tosiaan en ymmärrä enkä edelleenkään edes halua ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Typerää selittelyä tuo vastausesi, yrität pyörtää ja selitellä kovasti aloitustasi.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No huh huh. Oletpa kova tuomitsemaan ihmistä jota et edes tunne.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.
Meillä lapsi itse valitsee vaatteensa. Tyttö on, eli en kimpaantunut mistään se koira älähtää -tyyppisestä syystä.
Meilläkin lapset saavat valita itse vaatteensa (yleensä) kaupasta, poikaa ei vain (Luojan kiitos) kiinnosta autot vaan esim. traktorit, kaivurit yms...
Esim. Hello Kittyä meiltä löytyy tytöltä, mutta onneksi se ei kiinnosta enää tyttöä, joten ei tarvitse ostaa niitäkään enää.
En tajua... eihän cars oo mikään merkki ja siisteys taitaa lähteä jostain muusta kuin paidan printistä... itseasiassa eihän T-paidat ole mitenkään erityisen "siistejä".Alkuperäinen kirjoittaja viiru:mitä pahaa niissä on. Meillä t-paidat eivät ole roskiskamaa.
Pojalla on paljon vaatteita. Cars on ihan kiva merkki ja nuori herra
tykkää. Haluan että lapseni kulkee siisteissä vaatteissa.
Siepä sen sanoit. Aikunen ostaa mieluisia vaatteita itelleen. Miksi siis lapsi ei voisi saada vaatetta josta erityisesti pitää. Olkoon se disney tahi muu.meiltä löytyy! poika pitää carseista, toys strorysta, transformerseista, baguganista, ben10 yms.. miksi en niitä siis ostaisi?
printtivaattet ei ole sen kalliimpia kuin kuvattomat paidat.
samoin tytölle ostan vaatetta sitä mukaan mistä tykkää, välillä hello kitty, välillä braz, joskus keijut,barbit,minnimouse..
lapset on lapsia hetken, tottakai ostan heille mieluisia asioita, ostanhan itsellenikin niitä tavaroita ja vaatteita joista pidän
Sairasta syyttelyä. Itselläsi taitaa olla vaikea ymmärtää että on olemassa erilaisia ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä!Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:Ai minä olen kova tuomitsemaan? Mitäs sinun aloituksesi koski? Anteeksi nyt, mutta tosiaan en ymmärrä enkä edelleenkään edes halua ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Typerää selittelyä tuo vastausesi, yrität pyörtää ja selitellä kovasti aloitustasi.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No huh huh. Oletpa kova tuomitsemaan ihmistä jota et edes tunne.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.
Meillä lapsi itse valitsee vaatteensa. Tyttö on, eli en kimpaantunut mistään se koira älähtää -tyyppisestä syystä.
Meilläkin lapset saavat valita itse vaatteensa (yleensä) kaupasta, poikaa ei vain (Luojan kiitos) kiinnosta autot vaan esim. traktorit, kaivurit yms...
Esim. Hello Kittyä meiltä löytyy tytöltä, mutta onneksi se ei kiinnosta enää tyttöä, joten ei tarvitse ostaa niitäkään enää.
Joo, noilla onkin suurensuuri ero :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Meilläkin lapset saavat valita itse vaatteensa (yleensä) kaupasta, poikaa ei vain (Luojan kiitos) kiinnosta autot vaan esim. traktorit, kaivurit yms...
Mitä, jos luovuttaisit jo? Eivät syyttelysi ja säälimätön haukkumisesi muuta aloituksesi viestiä. Juuri siksi en ymmärrä sinua, että sinä tuomitset jotkut hiivatan lastenvaatekuosit ja ilmoitat ettei niitä teillä ole EIKÄ TULE. Ihmiset ovat tosiaan erilaisia. Tiedätkös, myös lapset ovat erilaisia. Myös vaatemakunsa suhteen. Ja on silkkaa idiotismia alkaa kirjoittelemaan nettiin jonkun vaatetyypin vastaista kirjoitusta ihan vain siksi, että sinä et kyseisiä vaatteita lapsiparoillesi ole ostanut ETKÄ OSTA.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Sairasta syyttelyä. Itselläsi taitaa olla vaikea ymmärtää että on olemassa erilaisia ihmisiä ja erilaisia mielipiteitä!Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt:Ai minä olen kova tuomitsemaan? Mitäs sinun aloituksesi koski? Anteeksi nyt, mutta tosiaan en ymmärrä enkä edelleenkään edes halua ymmärtää kaltaisiasi ihmisiä. Typerää selittelyä tuo vastausesi, yrität pyörtää ja selitellä kovasti aloitustasi.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:No huh huh. Oletpa kova tuomitsemaan ihmistä jota et edes tunne.Alkuperäinen kirjoittaja kyllästynyt :Miksi pitää henkeen ja vereen vastustaa jotakin lastenvaatetyyppiä? Sinäkö niitä käytät vai? En todellakaan tajua eikä kiinnosta tajuta kaltaisiasi ihmisiä.