olen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kuulostaa tutulta.Meillä sama tilanne viime kesänä, vauva syntyi vielä niihin hirveisiin heltesiin jotka jatkuivat viikkotolkulla ja se toi lisähirveyttä tilanteeseen.

Selvitty on vaikka vieläkin puistattaa.

Sait ruokinta-ym ohjeita jo-niitä en lisää.

Niinpä kehoitan sinua vakavasti huolehtimaan OMASTA JAKSAMISESTASI!! Nyt yritä saada edes yksi pitempi unijakso.Itse sain kolmen kuukauden rumban jälkeen nukuttua 6 tuntia vihdoin putkeen-TAIVAS AUKESI! Muistan miten kevyeltä vauvakin tuntui kun aamulla otin syliin.Väsymys alkoi siis jo viedä fysiikkaa.

Saat lääkäriltä nukahtamistabletteja joita imettäjäkin voi käyttää.Itselleni riitti pelkkä resepti.Olin niin väsyny etten pystynyt enää nukahtamaan kun siihen olisi ollut mahdollisuus.

Pointtini on se että vauva voi kaiken muun lisäksi hermostua ja kitistä kun vaistoaa äidin pohjattoman väsymyksen ja siitä johtuvan stressin ja ärtymyksen! Vauva ei uskalla nukahtaa kun vaistoaa vaaran-hoitaja ei ole luotettava!

Mulla vauva alkoi rauhottumaan kun aloin saada itekin nukuttua.

Eikö se sun anoppikokelas vois vaikka tulla hätiin? Tai viikonloppuna mies ottaisi vauvan hoidon ja antais pullosta, niin me tehtiin.Mies lepäsi sitten päivällä.Onnistui hyvin vaikka meillä pieni kämppä.

VOIMIA!!!!!

Samaa minäkin miettinyt, että voiko vauva pettyä rintaa vain iltaisin ja öisin..

Josefiina, kuinka kauan teillä kesti tuota? Minkä ikäinen vauva silloin oli?

Yritän nyt mennä maate sohvalle kun vauva on vaunuissa ulkona. Ongelma on se, että pitää ääntä jatkuvasti nukkuessaan, joten en ehdi nukahtaa kun itkuhälystä jo kuuluu jotain ääntä!! =(

Olisi ihanaa nukkua edes 3 tuntia yöllä putkeen. Luksusta olisi kun nyt on nukkunut yhteensä 2-4h per yö, pätkissä!

Kyllä itkuhälyttimen herkkyyttä pitäisi saada säädettyä niin, ettei pienimmät tuhinat kuulu vaan sitten kuuluu, kun oikeasti on herännyt. Jos siis itkee herätessään. Meillä kun vauva ei herätessään normaalisti itke vaan jää tillittelemään hiljaa vaunuihin silmät auki niin täytyy aina käydä katsomassa ikkunasta, joko vauva on herännyt vaikka itkuhälytin onkin päällä.

Yhteistyössä