"Olen ylipainoinen, koska se on mulla geeneissä."

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:29 Ford Prefect kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:41 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:52 Ford Prefect kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:45 vieras kirjoitti:
Niin, uskokoon ken haluaa.
Kumma, että kun ihmiset liikkuivat ja ruokaa ei ollut liikaa ja se piti itse valmistaa, lihavia ei ollut.

Toki lääketeollisuus haluaa, että ihmiset ostavat uusia tuotteita yhä kummallisimpiin "sairauksiin".

Nyt kun puolet ihmisistä länsimaissa syö jonkinlaisia masennuslääkkeitä tai muita mielialalääkkeitä tai adhd lääkkeitä ym, tarvitaan uusia maksavia asiakkaita.
Ei ollut lihavia? :eek: :D :LOL: :LOL: :LOL:
No katso vaikka kuvia 60-70-luvuilta. Ihmiset olivat paljon laihempia. Ei ollut oikeastaan lihavia. Mikähän geeni se on ilmestynyt nyt viime aikoina länsimaisille ihmisille, kun sitä ei ennen ollut? Ja lihavuus lisääntyy, samaan aikaa kun elintavat muuttuvat.
Ai nyt puhutaan ihan vaan muutamasta kymmenestä VUODESTA eikä vuosi- sadoista- tuhansista... :whistle: :D

Sitäpaitsi mä tiedeän MONTA ihmistä ketkä oli lihavia tuolloin. Kyllä se hiilaripitoinen leipä ja peruna lihottaa saati voi ja läski. :D ;)
No toki joillakin oli silloinkin liikaa rahaa ja aikaa syödä. Mutta esim. kaikki minun tuntemat ihmiset, jotka ovat aina tehneet paljon töitä ja rahasta tiukkaa, kaikki olisivat olleet nykymittapuussa alipainoisia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:39 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 17:29 Ford Prefect kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 15:41 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 13:52 Ford Prefect kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 12:45 vieras kirjoitti:
Niin, uskokoon ken haluaa.
Kumma, että kun ihmiset liikkuivat ja ruokaa ei ollut liikaa ja se piti itse valmistaa, lihavia ei ollut.

Toki lääketeollisuus haluaa, että ihmiset ostavat uusia tuotteita yhä kummallisimpiin "sairauksiin".

Nyt kun puolet ihmisistä länsimaissa syö jonkinlaisia masennuslääkkeitä tai muita mielialalääkkeitä tai adhd lääkkeitä ym, tarvitaan uusia maksavia asiakkaita.
Ei ollut lihavia? :eek: :D :LOL: :LOL: :LOL:
No katso vaikka kuvia 60-70-luvuilta. Ihmiset olivat paljon laihempia. Ei ollut oikeastaan lihavia. Mikähän geeni se on ilmestynyt nyt viime aikoina länsimaisille ihmisille, kun sitä ei ennen ollut? Ja lihavuus lisääntyy, samaan aikaa kun elintavat muuttuvat.
Ai nyt puhutaan ihan vaan muutamasta kymmenestä VUODESTA eikä vuosi- sadoista- tuhansista... :whistle: :D

Sitäpaitsi mä tiedeän MONTA ihmistä ketkä oli lihavia tuolloin. Kyllä se hiilaripitoinen leipä ja peruna lihottaa saati voi ja läski. :D ;)
No toki joillakin oli silloinkin liikaa rahaa ja aikaa syödä. Mutta esim. kaikki minun tuntemat ihmiset, jotka ovat aina tehneet paljon töitä ja rahasta tiukkaa, kaikki olisivat olleet nykymittapuussa alipainoisia.
Okeeii esim mun anoppi; sijaiskotiin siirretty, työllä orjuutettu, elänyt niin sanotun PULA-ajan ja tosi tiukoista oloista, oli ja on ylipainoinen...

Perunaa ja leipää saa/sai halvemmalla, kuin salaattia ym ja niillä JAKSOI painaa hommia, joita oli pakko tehdä.

Mees ite mettähommiin tai navettaan ja pellolle pelkän salaatin voimin... :whistle:
 

Yhteistyössä