Olen vl. Kysyttävää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
voi olla niin hankala hyväksyä avioeroa??Jos kaksi ihmistä vaan ei tule toimeen ja eroavat ja katselevat uuden rakkauden jossain vaiheessa,mielestäni tämä ihan normaalia,normaalimpaa kuin olla väkisin aviossa yläkerran tahdosta ja pilata koko perheen elämä...ei tajua tätä.

Kyllä olen onnellinen, vaikka toisaalta on tässä alkanut vähän jotkut asiat mietittyttämään.. Mutta itse en ole ilmapiiriä kokenut ahdistavaksi.
Lapsia on 1.
Vihdin liikenteestä ei mitään hajua :D

Empä teistä "pakanoista" mitään erityistä ajattele. Mukavia ihmisiä, ja ärsyttäviä ihmisiä.

Avioaroa ei hyväksytä sen takia, koska raamatussa sanotaan, jotenkin näin, että sen minkä jumala on yhdistänyt sitä älköön ihminen erottako. Ja tuossa yhteydessä tosiaan evioerosta puhuttiin. Tietenkin jos on esim. väkivaltaa, niin voi asumiserossa olla.

[QUOTE="aloittaja";27899804]Empä teistä "pakanoista" mitään erityistä ajattele. Mukavia ihmisiä, ja ärsyttäviä ihmisiä.

Avioaroa ei hyväksytä sen takia, koska raamatussa sanotaan, jotenkin näin, että sen minkä jumala on yhdistänyt sitä älköön ihminen erottako. Ja tuossa yhteydessä tosiaan evioerosta puhuttiin. Tietenkin jos on esim. väkivaltaa, niin voi asumiserossa olla.[/QUOTE]

No huhhuh...jos väkivaltaa niin peräti asumiserossa saa olla,voi hyvänen aika,toisestahan pitäis päästä lopullisesti eroon ja löytää uusi onni!!

[QUOTE="niin";27899812]No huhhuh...jos väkivaltaa niin peräti asumiserossa saa olla,voi hyvänen aika,toisestahan pitäis päästä lopullisesti eroon ja löytää uusi onni!![/QUOTE]

On äärimmäisiä tilanteita, jossa on pakko hakea myös avioeroa. Esim elatuksen takaamiseksi. Kuitenkin Jumalan edessä puolisoina ollaan hautaan asti.

Päivisin käyn lenkillä, nään kavereita, käyn kaupungilla, hengailen netissä, hoidan lastani. Tuossa muutamia.

Puhumme välillä uskonasioista. Enemmänkin vois puhua. No jos on joku asia mikä mietittyttää, tai jos joku asia tuntuu vaikealta, tai ei ymmärrä.