Olen virallisesti yh mutta elän miehen knssa ja meillä on muksu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maikku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Maikku

Vieras
Niin, olen yh mutta mieheni asuu luonanai. Hänellä on oma kämppä, aina tarvittaessa jos tarvetta tulee voi hänet lähettää ulkoruokintaa sinne :)
Ei ole tarvinut onneksi monta kertaa.

Yhteinen lapsi on 4v ja minulla on edellisestä suhteesta toinen lapsi.
Ja olemme onnellisia.

Eikun sen takia että hänellä on omistusasunto joka pitäisi ensin myydä, hän maksaa siitä yhtiövastiketta ja nyt nousi putkiremontin takia yhtiölaina joten sitä ei edes kannata vuokralle laittaa.

No miksei sitä asuntoa voi sitten myydä? :o
Ja miksi olet virallisesti yh? Saahan sun mies omistaa vaikka sata asuntoa, mutta ei sun siltikään täydy virallisesti yh olla...paitsi jos haluat tuet :|

Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Kaateeliset plussalaiset riuhtoo nyt :)

Kyllä tästä on kateellisuus kaukana, ainakin mun osaltani. Enemmänkin säälin, että voi vajota noin alas ja huijata tukia. Samalla mustamaalaat koko yksinhuoltajien kastin.

Mua kiinnostaa edelleen, miten se putkirempattu omistusasunto liittyy tähän järjestelyyn?
Siis voihan mies omistaa vaikka 15 asuntoa, ja olla silti kirjoilla oman vaimonsa ja lapsensa kanssa samassa osoitteessa.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Mua kiinnostaa edelleen, miten se putkirempattu omistusasunto liittyy tähän järjestelyyn?
Siis voihan mies omistaa vaikka 15 asuntoa, ja olla silti kirjoilla oman vaimonsa ja lapsensa kanssa samassa osoitteessa.

Se on vaan sitä selityksen makua, ettei muka ap olisi tukien väärinkäyttäjä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja HYI:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja aapee:
Kaateeliset plussalaiset riuhtoo nyt :)

Kyllä tästä on kateellisuus kaukana, ainakin mun osaltani. Enemmänkin säälin, että voi vajota noin alas ja huijata tukia. Samalla mustamaalaat koko yksinhuoltajien kastin.

HÄPEÄ LUMPPU!

Ja niin mitäs mun nyt pitäisi tässä sitten hävetä :o ?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Se on vaan sitä selityksen makua, ettei muka ap olisi tukien väärinkäyttäjä :whistle:

Niinpä...
Mutta hiton surkea selitys :D, tunnen myötähäpeää siitä ettei ap parempaakaan keksinyt :|

Uusimmat

Yhteistyössä