S
surusilmukka
Vieras
Jep, olen typerä ja tiedän, ettei mies voi allergialleen mitään. Mutta silti tunnen vihaa häntä ja hänen vanhempiaan kohtaan allergiasta. Lapsena miestä pidettiin kuin kukkaa kämmenellä ja koti jynssättiin miljoona kertaa päivässä pölyallergian takia.
Nyt siis meillä on ollut 6 päivää koira, ja mies oireilee koirasta. On nuhaa, kurkun räkäisyyttä, silmien kutinaa ja kuivaa yskää. Jos koira nuolee miehen kasvoja, nousee kasvoille punoittavaa ihottumaa. Muualle ei nouse ihottumaa. Koira on 3,5kk ikäinen, sisäsiisti.
Mies syö jo Histeciä 2 tbl päivässä ja käyttää silmätippoja. Mutta silti oireita on
Jollain primitiivisellä tasolla olen miehelle vihainen, kun joudumme luopumaan koirasta koska hän on allerginen. Kuitenkin käsitän toki, ettei hän itse voi allergialleen mitään 
Nyt siis meillä on ollut 6 päivää koira, ja mies oireilee koirasta. On nuhaa, kurkun räkäisyyttä, silmien kutinaa ja kuivaa yskää. Jos koira nuolee miehen kasvoja, nousee kasvoille punoittavaa ihottumaa. Muualle ei nouse ihottumaa. Koira on 3,5kk ikäinen, sisäsiisti.
Mies syö jo Histeciä 2 tbl päivässä ja käyttää silmätippoja. Mutta silti oireita on