Olen väsynyt tuohon lapseen, olen väsynyt tuohon lapseen, olen väsynyt tuohon lapseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sdfasd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sdfasd

Vieras
Olen väsynyt tuohon lapseen, olen väsynyt tuohon lapseen, olen väsynyt tuohon lapseen,
olen väsynyt tuohon lapseen, olen väsynyt tuohon lapseen, olen väsynyt tuohon lapseen,
olen väsynyt tuohon lapseen, olen väsynyt tuohon lapseen, olen väsynyt tuohon lapseen,
olen väsynyt tuohon lapseen, olen väsynyt tuohon lapseen. Ei jaksa tuota 4-vuotiasta. Kovin on kovapäinen, tuhovimmainen, riehuu ja käy ylikierroksilla.

Toivon että tuo oli joku provo!

En kestä tuollaista valitusta: sinä olet aikuinen ja sinun pitäisi olla onnellinen että lapsen olet saanut! Sopii käydä katsomassa lapsettomuuspuolella kuinka moni seisoisi vaikka päällään ja valvoisi viisi vuotta putkeen ja katsoisi kiukutteluja jos sen lapsen vaan sillä saisi.

Ei varmaan pitäisi ihmisten saada liian helpolla mitään! Mene itseesi ja ole aikuinen. Jos on joku sairaus, niin sitten haet apua, mutta pelkkää valittamista en voi ymmärtää!

Ne lapsettomuushoidoissa kävijät tulee varman kokemaan ihan saman, eiväthän he tiedä mitä siellä niin kovasti toivovat, hehheh.
Kyllä minäkin kovasti ihanaa pikkupalleroa toivoin ja nyt kun se on niin onhan se joskus raskasta ja ihan luonnollista että ylikierroksilla käy sekä lapsi että äitin hermot.

Alkuperäinen kirjoittaja Ärsyyntynyt;22806163:

En kestä tuollaista valitusta: sinä olet aikuinen ja sinun pitäisi olla onnellinen että lapsen olet saanut! Sopii käydä katsomassa lapsettomuuspuolella kuinka moni seisoisi vaikka päällään ja valvoisi viisi vuotta putkeen ja katsoisi kiukutteluja jos sen lapsen vaan sillä saisi.

Ei varmaan pitäisi ihmisten saada liian helpolla mitään! Mene itseesi ja ole aikuinen. Jos on joku sairaus, niin sitten haet apua, mutta pelkkää valittamista en voi ymmärtää!

Hyvin sanottu! Äidit ei ikinä väsy eikä valita!

Ne todelliset sellaiset, äiti-ihmiset! Loput voi sitten hakeutua hoitoon, siis lapsettomuushoitoon, kun ei tosiaan tiedä mistä puhuu..

Olen pahoillani lapsettomuudesta, oletan nyt että sinä tai läheisesi on siitä kärsinyt. Silti, olen väsynyt. Olen aikuinen, äiti, nainen ja väsynyt. Toki onnellinenkin, mutta uupunut. Enkä usko, että tulisin hullua hurskaammaksi seisomalla päivän lapsettomuusklinikalla, jonka olen tehnytkin. En tosin ollut itseäni hoidattamassa.

Mihin minä menen itsessäni? Piiloon pääni sisään? Karkaan sinne, kun kolmannen kanssa ei tunnu keinot riittävän. Kun joutuu nostamaan kädet pystyyn välillä ja myöntään, että nyt minulle riittää tämä. Helpollako olen saanut?

No just.

Vauvalla koliikki ja herää yöllä 20 kertaa -> väsyttää, ottaa päähän, mutta rakastan lastani ja olen onnellinen hänestä.

4v uhmaa ja riehuu eikä halua nukkumaan -> ärsyttää, olisi muutakin tekemistä, mutta rakastan lastani ja olen onnellinen hänestä

Mun teini just varasti rahaa multa ja ryyppäsi ittesä tajuttomaksi. -> vituttaa mutta rakastan lastani ja olen onnellinen hänestä.

Pidätän siis oikeuden murista ja valittaa asioista ilman, että se tarkoittaa etten olisi onnellinen lapsestani.

Veikkaisin että jokaisella äidillä on joskus jaksaminen kiven takana, ei siinä tartte jonkun lapsettomuushoitolaisen tulla kertomaan kuinka ei saa valittaa kun on kerta lapsi saatu.

Äidin pitää täytyy ja SAA valittaa jos jaksaminen on vähissä, se nimenomaan auttaa, että saa sen johonkin purettua, ja ehkä saa vertaistukea tai muuta tukea ja jaksaa taas vähän paremmin.
On täysin epäreilua mennä sanomaan että lapsen kanssa elämisestä ei saisi yhtään murista mitään, lapsen kanssa eläminen ON joskus rankkaa. Varmasti on rankkaa myös jos ei saa lasta vaikka kuinka haluaisi mutta sitä on turha mitenkään liittää tähän asiaan.

Toivottavasti saat kunnon yöunet ja aamulla jaksaa elämä näyttää taas hetken hieman valoisammalta :hug: Älä kuuntele kitisijöitä, kukaan muu kuin sinä et joudu elämään omaa elämääsi ja kukaan ei voi sulle sanoa miten saat tuntea.

Jos lapsi on niin vilkas että apuja tarvitaan hänen kanssaan niin toivottavasti saat neuvolan tai lääkärin kautta apua, ihan jo omankin jaksamisesi takia.

Yhteistyössä