Olen varmaan koko maapallon ainoa ihminen, joka ei ymmärrä retrovaatteiden "ihanuutta"...

• Viestiketjun aloittaja yöks
  • Ensimmäinen viesti
yöks
Minusta ne yksinkertaisesti ovat rumia.
Minut on pienenä (70-luku) puettu niihin ja en todellakaan halua lapsilleni samanlaisia vaatteita. Ja jotkut vieläpä maksavat niistä rytkyistä ihan mielettömiä hintoja :eek:

ap
Eräs kaveri vielä sanoi toisen tuttavansa läsnäollessa, että tällä tuttavalla on Me&I-kutsut, haluaisinko lähteä. Sanoin sen enempää ajattelematta, että jos ne on jotain retrokrääsää niin ei kiitos. Ovathan ne :snotty:

N
Täällä yksi kanssa. En oikeestaan tiedä kammottavampaa matskua ku semmonen karvanen frotee, iyh! Ja ne värit! Jossain vihreessä paidassa kusen keltaset reunat ja punasia omenoita, ÄLLÖÄ!

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
mut mitäs sanotte tästä 90 luvusta kun nyt koitetaan puskee markkinoille! hiihtareita, leveitä hiuspantoja ja tukkadonitseja! yöks.
Donitsit oli kyl hyviä kotona kun oli vile pitemmät hiukset :D
mulla ne ei koskaan pysyny, valu aina niin et oli latvoista kiinni :D enää puuttuu anorakit, ne kaikissa sateenkaaren väreissä!

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
toivottavasti tuo villitys on ohi siinä vaiheessa kun mulla on nyytti sylissä
Miksi?
Kaupat on täynnä vaaleanpunaista, vaaleansinistä, nallea, autoja, ties mitä. Retroa hyvin vähän. Pelkääksä että retrokuteet kulkeutuu ihan väkisinkin sun vauvan päälle tms? :D

Alkuperäinen kirjoittaja pikkuneiti dina:
mut mitäs sanotte tästä 90 luvusta kun nyt koitetaan puskee markkinoille! hiihtareita, leveitä hiuspantoja ja tukkadonitseja! yöks.
Musta hillitty (uus)retro on ihan kivaa. Lähinnä pojalle että ois muitakin värejä kun sinistä,sinistä, sinistä... alan olla allerginen eri sinisen sävyisille lasten vaatteille :x

Mutta toi 90-luku :eek: neonvärit, pillifarkut... järkkyä seurata yläaste ikäsiä tyttöjä liianpienissä kirkkaannvioleteissa pillifarkuissa :x :x mulle käy mikä tahansa paitsi 90-luku :snotty:

Yhteistyössä