olen varmaan ihan äärettömän typerä mutta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :((
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:((

Vieras
oon niin pahalla m ielellä koska olen lihava, pullea, LÄSKI!! voi vitsi että ärsyttää... oon syöny joo itteni osittain tähän kuntoon. painan joku 75kg. ja olen 162 pitkä.. mutta se mikä tässä on oikeesti tosi typerää niin oon raskaana... rv.23 menossa..eli mun ei edes pitäis miettii kilojani(!??) mulla on niin sairaan huono itsetunto..miten sitä saa parannettua??

Minä painoin raskauden alkaessa 79,9kg ja olen 165cm pitkä... nyt lapsen ollessa puoli vuotias, painan 57kg :D

Imetys on tehokas laihduttaja (ei valitettavasti toimi kaikilla)... Tärkeää oli tietysti raskausaikana, että painon nousu pysyi kurissa, minulla nousi vain 8kg, mikä oli tosi hyvä.

Älä nyt raskausaikana murehdi muusta kuin, että painon nousu pysyy kurissa, liiku paljon ja syö terveellisesti. Sitten joskus kun olet synnyttänyt ja imettänyt voit ajatella dieettejä, ei aiemmin. Nyt sinulla on paljon tärkeämpää mietittävää :D

Nauti raskaudestasi äläkä murehdi!

.. Kyllä sun siinä mielessä pitäis miettiä kilojasi, ettei vauvakaan ylensyönnistä hyödy. Mä sain itseäni niskasta kiinni juuri raskausaikana, noudatin diabeetikon ruokavaliota ja painoa kertyi raskausaikana 4 kg. Jatkoin samaan synnytksen jälkeen ja nyt painoindeksi on 25 kun ennen raskautta se oli 28. Itsetunto parani mulla siinä missä kilot karisi/pysyi samana ja neuvolakaan ei ollut enää uhka.