Olen vähän pettyny op-visa Debit korttiin...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siiri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siiri

Vieras
Ja olen vähän miettinytkin et hommaisko sen visa Electronin ihan vaan siksi et se ottaa heti kaikki ostokset katevaraukseen.
Tuossa Debitissä saattaa mennä kolme-neljä päivää, et rahat lähtää tililtä,ei laita katevaraukseen niin saa olla tosi tarkkana,et paljonko sitä rahaa todellisuudessa siellä on :(
Tuon takia käytän tietyissä kaupoissa käteistä.

Mut häiritseekö teitä ketään muuta tuo?
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
kyllähän sitä ny pitää olla sen verran perillä et paljonko siellä tilillä on rahaa, vaikka katevarauksia näkyykin..

Mä melkein arvasin,et joku tulee sanomaan näin ;)
Mä kyllä olen perillä et paljon siellä on. Mut on joskus kuukausia,et rahat on vähissä, niin olis paremmin perillä et paljonko siellä todellisuudessa on ilman laskemisia jos ne näkys heti.
Olis helpompi seurata sitä tiliä,jos rahat lähtis heti tai katevaraus näkyis heti eikä viiden päivän päästä.
 
sama juttu...en minä ainakaan muista paljonko tuli ostettua mistäkin ja kun nuo maksut menee niin pitkällä viiveellä niin sitten välillä tulee "hups" yli meni. ainakin nyt häiritsee kun rahaa on vähemmän käytettävissä kotihoidontuen aikana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
kyllähän sitä ny pitää olla sen verran perillä et paljonko siellä tilillä on rahaa, vaikka katevarauksia näkyykin..

Mä melkein arvasin,et joku tulee sanomaan näin ;)
Mä kyllä olen perillä et paljon siellä on. Mut on joskus kuukausia,et rahat on vähissä, niin olis paremmin perillä et paljonko siellä todellisuudessa on ilman laskemisia jos ne näkys heti.
Olis helpompi seurata sitä tiliä,jos rahat lähtis heti tai katevaraus näkyis heti eikä viiden päivän päästä.

hahaa! olinpas eka kuka pääs sanomaan.

yksihän vaihtoehto on et tsekkaa esim. jos ei o varma niin nettipankin kautta et paljonko on rahaa jäljellä jos kauppaan menee.

 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
kyllähän sitä ny pitää olla sen verran perillä et paljonko siellä tilillä on rahaa, vaikka katevarauksia näkyykin..

Mä melkein arvasin,et joku tulee sanomaan näin ;)
Mä kyllä olen perillä et paljon siellä on. Mut on joskus kuukausia,et rahat on vähissä, niin olis paremmin perillä et paljonko siellä todellisuudessa on ilman laskemisia jos ne näkys heti.
Olis helpompi seurata sitä tiliä,jos rahat lähtis heti tai katevaraus näkyis heti eikä viiden päivän päästä.

hahaa! olinpas eka kuka pääs sanomaan.

yksihän vaihtoehto on et tsekkaa esim. jos ei o varma niin nettipankin kautta et paljonko on rahaa jäljellä jos kauppaan menee.
:D Ja olo on retee ;)
Joo mä tarkistanki ja tämän takia käytän paljon käteistä. Mut siltiki minua se häirittee ku lähtee niin myöhään sieltä tililtä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
kyllähän sitä ny pitää olla sen verran perillä et paljonko siellä tilillä on rahaa, vaikka katevarauksia näkyykin..

Mä melkein arvasin,et joku tulee sanomaan näin ;)
Mä kyllä olen perillä et paljon siellä on. Mut on joskus kuukausia,et rahat on vähissä, niin olis paremmin perillä et paljonko siellä todellisuudessa on ilman laskemisia jos ne näkys heti.
Olis helpompi seurata sitä tiliä,jos rahat lähtis heti tai katevaraus näkyis heti eikä viiden päivän päästä.

hahaa! olinpas eka kuka pääs sanomaan.

yksihän vaihtoehto on et tsekkaa esim. jos ei o varma niin nettipankin kautta et paljonko on rahaa jäljellä jos kauppaan menee.
:D Ja olo on retee ;)
Joo mä tarkistanki ja tämän takia käytän paljon käteistä. Mut siltiki minua se häirittee ku lähtee niin myöhään sieltä tililtä.


on aika retee

:laugh: :D

No mut voithan sä sen vaihtaa jos tuntuu ettei se kortti ny oo kauheen hyvä.
 
ehkäpä nämä toiset sitten tienaa enemmän, jolloin on ihan sama paljon lähtee tililtä ja koska. ite olenkin alkanut käyttää käteistä mukana. sama kun tilillä lukee välillä viikonkin katevaraus ja alkaa ihan oikeasti miettimään, että missä on tullut käytyä kun on nyt tuon verran mennyt rahaa. joo, joo käydään kattomassa tilin saldo ja plaa plaa.. :) ei vaan viittis päivittäin rampata kattomassa kun avainluvut kuluu muutenkin tiuhaan tahtiin.. :)
 
No osaahan jokainen laskea? Tarkasta paljonko sulla on rahaa ennenkuin yhtään kertaa vingutat korttia, ja laita vaikka ylös paljonko olet käyttänyt. Oma vikahan se on jos elää yli varojensa, vaikka kuinka ärsyttäis pankin hitaus :)
Ja tuossa tilanteessa kannattaa ottaa electron käyttöön :)
 

Similar threads

Y
Viestiä
4
Luettu
3K
Aihe vapaa
vierailija
V

Yhteistyössä