olen vähän huolissani mun tytöstä :( <3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äidinrakkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äidinrakkaus

Vieras
miettii tosi paljon asioita,on sellainen luonne.
lähiaikoina on paljon kirjoitellut (tuleva koululainen) mulle "kirjeitä" jossa hellyttäviä "olet maailman paras äiti"-lauseita..sitten heti perään että on paljon asioita mielessä joita miettii mutta ei osaa niitä kertoa :(

Oletko kysynyt mihin asiat liittyvät, tyttöön itseensä tai muuhun perheenjäseneeseen?
Oletko sanonut että äidin kanssa voi jutella kaikista asioista, jotka mietityttävät ja että usein helpottaa kun voi jutella jonkun toisen kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko kysynyt mihin asiat liittyvät, tyttöön itseensä tai muuhun perheenjäseneeseen?
Oletko sanonut että äidin kanssa voi jutella kaikista asioista, jotka mietityttävät ja että usein helpottaa kun voi jutella jonkun toisen kanssa?

olen sanonut useaan kertaan että äidille voi jutella mistä vain. mulla on vuosia kestänyt masennus..ehkä hän on musta huolissaan:( en haluaisi lapseni hartioille niin raskasta taakka:(

Juuri keväällä esikoululaisilla syksyllä kouluunmenevillä paljon mietittävää.
Ihan luonnolliselle kuulostaa tyttäresi toiminta.
MLL-sivuilla 6-7 vuotiaista hyvää tietoa.
Itse kävimme kuopuksemme kanssa ihan ammatti-ihmisellä kun käytös muuttui joissain asioissa paljon.
Hän tarvitsi vain juttelua vanhempien kansa vähän isompien asioista,mutta ei osannut itse aloittaa mistä aiheista.

Yhteistyössä