"Olen vähän pyöristynyt, eihän se haittaa"

  • Viestiketjun aloittaja Naisen kilot näkyvät
  • Ensimmäinen viesti
elämän nautintoja
Alkuperäinen kirjoittaja eve45:
En ymmärrä miksi ei saisi olla ylpeä siitä jos on onnistunut omaksumaan terveelliset ja liikunnalliset elämäntavat ja sen ansiosta on pysynyt hoikkana (ja paremman näköisenä) kuin useimmat muut. Se vaatii väistämättä jonkinasteisia ponnistuksia eikä suinkaan ole aikusella ihmisellä mikään itsestäänselvä asia. Tottakai on paljon helpompaa ja mukavampaa jäädä sohvalle makaamaan sipsipussin ja suklaalevyn kanssa sen sijaan että lähtisi lenkille tai salille. Sitä on vaan osattava sanoa "herkuille" (roskaruualle) jyrkästi "ei", vaikka ympäristö välillä kuinka olisi tyrkyttämässä ja kehottamassa syömään enemmän.

Varmaan jokaisella hoikalla ja liikunnallisella ihmisellä on ympärillään jatkuvasti ihmisiä jotka aina vaan sortuvat syömään ja juomaan epäterveellisesti koska "kerranhan täällä vaan eletään" ja "täytyyhän sitä saada nauttia" jne jne. Näiden ihmisten mielestä myös rankka liikunta on epämukavaa. Minusta ne harvat jotka onnistuvat välttämään jatkuvat ruoka- ja juomakiusaukset ja omaksuvat liikunnan osaksi jokapäiväistä arkea saavat oikeutetusti katsoa olevansa näissä asioissa muita parempia.
En sorru mihinkään, vaan syön ja juon tasan tarkkaan sitä mitä huvittaa, sitä mikä maistuu hyvälle. Nam. Elämästä pitää nauttia, totta kai. Ja kyllä, rankka liikunta on epämukavaa. Ja jotkut ajattelevat toisin, siitä vaan, mutta se ei todellakaan oikeuta ajattelemaan, että olisi muita parempi. Kukin tyylillään. Jos kieltäymykset ja itsekärsimys tuovat jotain masokistista nautintoa jollekin, niin mikäs siinä.
 
V.I.P.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmää olla usealla nimimerkillä ja vielä rekkautumatta!:
Alkuperäinen kirjoittaja Lehtimies HS:
Alaston naisen kuva oli luvallinen linkitys, poistitte sen?. Se oli Helsingis Sanomien NYT-liitteessä ollut kuva, jossa haettiin ihannekroppaa, usean naisen kuvan myötä, johon lukijat saivat antaa pisteitä ja kommentteja. Oletteko tehtävässänne ajan tasalla, pelkään pahoin.. Miksi se poistettiin? Se oli omiaan tähän ketjuun, vertauksena normaalille vartalolle?
Miksi et kysynyt tätä rekisteröitynä, vip? Laita se oma kuvasi, niin saadaan pisteyttää sut... siihen sulla on lupa, ei hesarin kuviin.
Omia kuviani löytyy kyllä netistä, kolmestakin eri osoitteesta. Urheiluun, sekä työhöni liityviä, mutta niillä ei ole mitään tekemistä ketjun aiheen kanssa. Voithan itse käydä kurkkaamassa, googleta vaan V.I.P. kyllä lähtee.....

Tekijänoikeuslaki ei kiellä kuvan ns. bloggaamista jos kuva on julkinen. (Helsingin Sanomien Nyt-liite) Edellyttäen että mainitaan kuvan lähde. Ja kuten tässä mainitussa tapauksessa, kerroin tarkemmin kuvan lähteen, sekä syyn kuvan alkuperäiseen julkaisuun. Kuvien linkitys näille sivuille on aivan luvallista, kaikki modet eivät valitettavasti ole tehtäviensä tasalla. Se millä tasolla sinä minua arvostelet, se ei ole maininnan arvoinen, eikä toisaalta "paino kelpoista" tänne.

Kirjoitan vain ja ainoastaan omalla nicillä "V.I.P."
 
otehnoanå
olen vähän pyöristynyt, mutta ei haittaa!!

Nimittäin olen lihonut parisuhteeni aikana n. 8 kiloa. Lihava en ole vieläkään, normaalipainon ylärajoilla. Mutta pointti olisi nyt tässä se, että mieheni ei ollut kovin himokas ennenkään eikä lihominen ole sitä vähentänyt. Hän siis haluaa minua yhtä vähän kuin aina ennekin. Ja minä olen oppinut tuntemaan itseäni sen verran, että huomaan syöväni suruuni. korvaan erotiikkaa ja seksiä makealla. ja makeanhimo onkin kova. Saan helposti pikku viikonloppukivaa kaupasta, kun muutakaan ei ole. Erotiikka-asioista on keskusteltu miehen kanssa usein, mutta ei näytä menevän perille tai menee ehkä viikoksi. Sokerihumala helpottaa seksinpuutteessa. Ja mitä menetän, ketään ei näytä ulkomuotoni kiinnostavan. Kauan pidin itseni hoikkana, olin tarkka vaatteista ym. ulkonäöstä ja tein mielelläni miehelle mieliksi. Mutta nyt olen huomannut, että TURHA VAIVA. En saanut juuri mitään.
 
Rubens rulaa
Alkuperäinen kirjoittaja Seli seli:
Tottakai se lihava olemus vie seksihalut. Uskokaa naiset jo lopulta, että hoikka ja kiinteä kroppa on miesten mieleen. Ja se on lisäksi myös terveellinen.
Höpö höpö! Isot rinnat, leveä lantio ja muutenkin pehmeä kokonaisuus. Siinä sen seksikkyyden iänikuinen salaisuus! Kyllä historia nämä hommat tietää.

 
eve45
On yleinen virhekäsitys että kauneusihanne aikaisemmin aina olisi ollut rehevä/lihava. Rubens (ja hänen aikakautensa) oli poikkeus, muuten naisihanne on aina ollut varsin hoikka. Esim. Botticellin "Venuksen syntymä" ja Tizianin "Urbinon Venus" kuvavat hoikkia ja lisäksi pienirintaisia naisia.
 
RJV
Mielestäni suhteet pitää olla kohdallaan. Jos on laiha, niin hänelle ei sovi kovin isot rinnat. Silloin tulisi kysymykseen pieni lihominen. Ja jos lihavalla on pienet rinnat, niin hänen tulisi laihduttaa. Näin seksimaailma pelastuisi.
 
vähän pöyristynyt
Alkuperäinen kirjoittaja eve45:
On yleinen virhekäsitys että kauneusihanne aikaisemmin aina olisi ollut rehevä/lihava. Rubens (ja hänen aikakautensa) oli poikkeus, muuten naisihanne on aina ollut varsin hoikka. Esim. Botticellin "Venuksen syntymä" ja Tizianin "Urbinon Venus" kuvavat hoikkia ja lisäksi pienirintaisia naisia.
Aivan. Nuoret naiset kuvataan klassisessa maalaustaiteessa siroina ja hentoina, mutta silti heissä on kuitenkin pehmeyttä ja tietynlainen pyöreys. Muodot ja vartalon suhtet ovat tasapainossa. Sopivari pieniä pyöreita korostaa hartioiden ja lantion kapeus.

Laihan vartalon tunnistaa parhaiten siitä, että luusto tai yksittäiset luut näkyvä tai törröttävät. Siihen liittyy myös jonkinlainen atleettisuus, mikä lienee osana nykyistä naisihannetta johtuen treeneistä ja fitnessinnostuksesta. Erikseen ovat sitten tosi laihat. Keskitysleirikuvien naiset ovat pelkkää luuta ja nahkaa ilman hiuksia ja naisellisia ominaisuuksia. Mutta heidäthän oli väkivalloin alistettu sukupuolettomiksi.
 
Beatriz
Alkuperäinen kirjoittaja Seli seli:
Tottakai se lihava olemus vie seksihalut. Uskokaa naiset jo lopulta, että hoikka ja kiinteä kroppa on miesten mieleen. Ja se on lisäksi myös terveellinen.
Ja tämä on taivahan tosi, koska seli seli niin sanoo.
 

Yhteistyössä