Olen turhautunut.:-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Kyllä meillekin tullee aina välillä naapurin postia mutta eipä ole kertaakaan tullut mieleen alkaa siitä postivirkailijalle huutamaan/valittamaan.
Ei se niin suuri vaiva ole sitä väärin tulluttu postia naapurin luukusta tipauttaa

Postinjakajalle voi siitä kyllä sanoa, niin se sit tietää ensikerralla olla tarkempi. Tai voi laittaa palautetta netin kautta.

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Sinä rakas harmaa huomio, anteeksi yleistys. En tarkoittanut sitä ihan noin miten sanoin mut pistää vieläkin karvat nostamaan pystyyn kun muistelee sitä hommaa. Hattua nostan heille jotka uskalsivat olla vastaan sitä hommaa silloin :D

Meitä oli TODELLA pajon joilla ei ollut osaa eikä arpaa koko sairaanhoitajien lakko hässäkkään. Oli pieni joukko TEHYLÄISIÄ jotka olisivat joukkoirtisanoutuneet. Meidät kaikki sairaanhoitajat on nyt leimattu (kuten ekassa viestissäsi näkyy) Voisitteko puhua vain TEHYLÄISISTÄ kun puhutte tuosta lakostaja joukkoirtisanoutumisuhkasta! Asiat niiden oikeilla nimillä.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mikäs:
sen naisen tarkalleen ottaen sai tulistumaan? Kirje väärässä lootassa vai mikä? Vai voitko kertoa?

Kirje oli mennyt väärään luukkuun, josta naapuri oli sen laittanut hänen luukkuunsa.

Tälläisistä voisi soittaa myös postille esimiehelle, jolloin esimies, jakeluryhmänvetäjä sekä minä saamme sitä tiedon.

Jaa, no pienessä on huudonaiheet....ellei sitä sitten satu joka toinen päivä ja kirjeen päätyminen oikeaan osoitteeseen kestäisi viikkoja. Mutta siis en kyllä tuon takia vaivautuisi postiin kellekään päätä aukomaan ja tosiaan, jos aihetta kritiikkiin on, sen voi ilmaista myös asiallisesti. Ei kannata välittää ja päiväänsä pilata tuota pohtimalla. Todennäköisesti kyseisellä asiakkaalla oli vittuuntunut olo jo etukäteen jostain ihan muusta asiasta ja tuo väärään luukkuun mennyt kirje vain katkaisi kamelinselän ja kyseinen nainen sai "hyvän" tekosyyn purkaa pahan olonsa sinuun.

Alkuperäinen kirjoittaja bad virgin:
Jokuhan siellä postissa mättää kun ei paketit tule perille :kieh:
Ja mulle tulee välillä siskon postit vaikka asutaan eri puolilla kaupunkia, taitaa olla enemmänkin hällä väliä tyyppejä siellä töissä :whistle:

Mitä sä tarkoitat tuolla "enemmänkin hälläväliä tyyppejä töissä"?

Kyllä meillekin tullee aina välillä naapurin postia mutta eipä ole kertaakaan tullut mieleen alkaa siitä postivirkailijalle huutamaan/valittamaan.
Ei se niin suuri vaiva ole sitä väärin tulluttu postia naapurin luukusta tipauttaa

Postinjakajalle voi siitä kyllä sanoa, niin se sit tietää ensikerralla olla tarkempi. Tai voi laittaa palautetta netin kautta.

niinpä kai voisi mutta eipä tuo ole pahemmin meitä häirinnyt kun ei sitä väärää postia nyt joka viikko tule

Kyllä se muuten rassaa tosi paljon jos joku rittäin tärkeä kirje käy naapurin kautta tai joku erittäin henkilökohtainen posti onkin naapurissa! Vaikka naapuri ei sitä avaisikaan (mikä on rikos) niin kyllä se harmittaa!!!

sen naisen tarkalleen ottaen sai tulistumaan? Kirje väärässä lootassa vai mikä? Vai voitko kertoa?

Kirje oli mennyt väärään luukkuun, josta naapuri oli sen laittanut hänen luukkuunsa.

Tälläisistä voisi soittaa myös postille esimiehelle, jolloin esimies, jakeluryhmänvetäjä sekä minä saamme sitä tiedon.

No johan oli viitseliäs täti, kun vaivautui oikein postiin asti asiasta huutamaan :o Mä en edes tietäis, jos meidän posti olis käyny naapurin lootassa ensin :whistle:
Ite tiputan vaan postilaatikkoon väärään osoitteeseen tulleet postit, siis sinne kylälle siihen lähtevän postin lootaan.

Ja mulle tulee välillä siskon postit vaikka asutaan eri puolilla kaupunkia, taitaa olla enemmänkin hällä väliä tyyppejä siellä töissä :whistle:

Sitä vaan että jokuhan siellä mättää kun ei osata laittaa oikeaa postia oikeaan osoitteeseen :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja tarkkuutta:
Kyllä se muuten rassaa tosi paljon jos joku rittäin tärkeä kirje käy naapurin kautta tai joku erittäin henkilökohtainen posti onkin naapurissa! Vaikka naapuri ei sitä avaisikaan (mikä on rikos) niin kyllä se harmittaa!!!

Totta kai se harmittaa. Ja kyllä se jakajaakin harmittaa, koska oma työ on kyseessä, jonka kuitenkin haluaisi tehdä mahdollisimman hyvin. Joka päivä kuitenkin näkee ne samat ihmiset jakoreitillä.

Sitä vaan että jokuhan siellä mättää kun ei osata laittaa oikeaa postia oikeaan osoitteeseen :whistle:

Niin että tarkoititko minun olevan hälläväliätyyppi?

Rukoilijasirkka, ymmärrän todella hyvin turhautumisesi :hug:
Voi ihmiset rakkaat, kun muistaisitte myös sen hyvän palautteen tärkeyden!! Ja vielä kun muistaisitte sellaisen ihan pienen pienoisen perusasian: tee niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän - myös asiakaspalvelussa työskenteleville :whistle:

Useimmiten muuten lopputuloskin on etenkin reklamoijan kannalta parempi, kun reklamoija mennee keskustelemaan kokemastaan vääryydesta ystävällisesti ja rauhallisesti.

Ja vielä ap:lle: moni rakkauskirje, tärkeä viesti ystävältä ja ties mitä kaikkea elämänmakuista ihanaa on löytänyt turvallisesti oikeeseen osoitteeseen ansiostasi :) Kyllä jokainen vastaanottaja on kiitollinen vaikkei kiittää älyäkkään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
No johan oli viitseliäs täti, kun vaivautui oikein postiin asti asiasta huutamaan :o Mä en edes tietäis, jos meidän posti olis käyny naapurin lootassa ensin :whistle:
Ite tiputan vaan postilaatikkoon väärään osoitteeseen tulleet postit, siis sinne kylälle siihen lähtevän postin lootaan.
No siis se avasi oven ja tuli siihen rappukäytävään huutamaan tyyliin "hei tyttö!"

Tuloksena vaan se, että kun kuulen, että joku raplaa oveaan, yritän olla entistä nopeammin, ennen kuin joku tulee sieltä huutamaan.

Eihän tuo edes ole mikään paha moka, jos kerran sattuu :) Meidän edelliseen asuntoon tuli jatkuvasti väärien ihmisten posteja, välillä naapurin (ne vein naapurin luukkuun ), välillä jonkun edellisen asukkaan vuosien takaa (ne vein postiin takaisin ). Jokainen tekee joskus virheitä eikä minulle tullut mieleen suuttua noista mokista, on sitä suurempiakin murheita nähty. Älä siis välitä siitä motkottajasta. Pääasia, että tiedät itse tekväsi parhaasi :)

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Rukoilijasirkka, ymmärrän todella hyvin turhautumisesi :hug:
Voi ihmiset rakkaat, kun muistaisitte myös sen hyvän palautteen tärkeyden!! Ja vielä kun muistaisitte sellaisen ihan pienen pienoisen perusasian: tee niin kuin toivoisit itsellesi tehtävän - myös asiakaspalvelussa työskenteleville :whistle:

Useimmiten muuten lopputuloskin on etenkin reklamoijan kannalta parempi, kun reklamoija mennee keskustelemaan kokemastaan vääryydesta ystävällisesti ja rauhallisesti.

Ja vielä ap:lle: moni rakkauskirje, tärkeä viesti ystävältä ja ties mitä kaikkea elämänmakuista ihanaa on löytänyt turvallisesti oikeeseen osoitteeseen ansiostasi :) Kyllä jokainen vastaanottaja on kiitollinen vaikkei kiittää älyäkkään :ashamed:

Mä muuten jaan yhdelle naiselle joka viikko monta rakkauskirjettä. Jaan ne aina erityisen tarkkaan, kun mulle tulee niin hyvä mieli sen saamista posteista. (tiedän siis että ne on rakkauskirjeitä, kun päällä lukee kullalle, vaimolle, rakkaalle yms aina samalla käsialalla) :heart:

Meidän 2veelle postitädit ovat suuria sankareita. Hän meinaan olettaa, että kun hänelle tulee jotain postia se on postitädiltä.
Ei meinaa sitten millään uskoa, että sen on lähettänyt joku muu ja postitäti vain tuo sen. =)

Missä mä niin olen väittänyt?

postinkantajalle on muuten vaikeaa antaa sitä positiivista palautetta, vaikka haluaisinkin. :D meidän jakaja kun hurauttaa tosta autollaan reippaasti, aina kyllä moikkaan kun nään mutta vaikea on sinne perään jäädä huutelemaan että kiitos postista ja kiva kun teet työsi hyvin! :)

kirjeitä on mennyt vikaan enemmänkin, mutta olen ne käynyt viemässä oikeaan osoitteeseen sitten itse. toivottavasti myös muut naapurit toimii näin. pahin moka kävi, kun olin hakemassa pakettia asiamiespostista. antoivat mulle mun naapurin paketin! :D onneksi huomasin ite ja kävin korjaamassa... meillä on naapurin kanssa yhtä kirjainta vajaa sama etunimi ja sama sukunimi ja asutaan samassa katuosotteessa, toinen a-talossa ja toinen b-talossa ja vieläpä molemmille oli h&m:n paketti tulossa. että ihmekös tuo että meni helposti vikaan. siinä sen työntekijän kanssa sit naurettiin molemmat kun selvitin sille asian. :)

Mä muuten jaan yhdelle naiselle joka viikko monta rakkauskirjettä. Jaan ne aina erityisen tarkkaan, kun mulle tulee niin hyvä mieli sen saamista posteista. (tiedän siis että ne on rakkauskirjeitä, kun päällä lukee kullalle, vaimolle, rakkaalle yms aina samalla käsialalla) :heart:

Oi että miten romanttista :heart: Mie halluun kans rakkauskirjeitä! Tartteepa keskustella illalla miehen kanssa :D

Meidän 2veelle postitädit ovat suuria sankareita. Hän meinaan olettaa, että kun hänelle tulee jotain postia se on postitädiltä.
Ei meinaa sitten millään uskoa, että sen on lähettänyt joku muu ja postitäti vain tuo sen. =)

:D ihana!

Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Sinä rakas harmaa huomio, anteeksi yleistys. En tarkoittanut sitä ihan noin miten sanoin mut pistää vieläkin karvat nostamaan pystyyn kun muistelee sitä hommaa. Hattua nostan heille jotka uskalsivat olla vastaan sitä hommaa silloin :D

OT.. Ja tästä vastarinnasta sitten vieläkin kärsitään.. Jopa lähiesimies jaksaa muistuttaa että meidän osastolta jäi sitten 9 nimeä uupumaan. PRKL muistaakseni sen piti olla vapaaehtoista!!

Missä mä niin olen väittänyt?

Mitä sillä sitten tarkoitit sanoa?

En lukenut koko ketjua lävitse...mutta minä myös unohdin keväällä,että myös postissa on ihmiset töissä,kun soitin sinne ja rähjäsin... :ashamed: ystävänpäivä kortit ei menneet oikeana päivänä perille.!En niin ajatellut asiaa ennekuin lopetin puhelun...ANTEEKSI!Sinulle ja monelle muulle postityöntekijälle...olen aiheuttanut teille mielipahaa!!! :/ Ja jos auttaa pyydän anteeksi muittenkin puolesta...

Asiakaspalvelijana en ymmärrä ollenkaan tuollaisia huutavia asiakkaita. Virheet korjataan kyllä asiallisellakin käytöksellä, mutta näitä idiootteja riittää. Sympatiat ap:lle mutta minua vaivaa kirjoittamasi kappale.. lainaan sen tähän alle, mutta kerrotko, miten tuo yhtälö voitaisiin toteuttaa, jos saisit isompaa palkkaa voisit tehdä työtä hitaammin ?

Lainaus
Oi kiitos. Siinä on todella suuri vastuu ihmisten postien menemisestä oikeaan luukkuun. Ja palkka ei ole kovin suuri. Silti odotetaan, että postinjakaja tekee työtä sydänverellään eikä koskaan satu AINUTTAKAAN virhettä.

Jos haluan tehdä työni työajan puitteissa, minun täytyy olla paisti tarkka, myös nopea. Jos palkka olisi isompi, voisin samalla palkalla tehdä vähemmän töitä, eli hitaammin ja varmasti myös tarkemmin.

Yhteistyössä