Olen tullut siihen lopputulokseen että kaikki miehet pettävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paska olo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Paska olo

Vieras
Kaikki miehet pettävät joko huvikseen toisen naisen kanssa tai sitten maksullisen kanssa. He jotka eivät petä valehtelevat.
Oma mies on aina ollut 100% luotettava,kiltti mies joka ei ole koskaan harrastanut mitään erityistä tai edes käynyt ulkona yksin.
Nyt sitten 10 vuoden jälkeen mies kertoi että kun hän vuosia sitten oli yhden päivän työharjoittelussa eräässä paikassa hänen ohjaaja oli esitellyt hänelle naapuritalossa olevaa thai-hierontapaikkaa,ja kysynyt mennäänkö. Loput voitte arvata. Perkele.

Tuli puheeksi maksulliset ja thai-paikat kun tässä koneella luin uutisia. Itse kertoi että tuo ohjaaja oli vienyt ovelle hänet,ensin yritti valehdella että ei mennyt sisälle mutta näin ilmeestä että puhui paskaa. Joten tunnusti kun oli pakko.

Olet luultavasti oikeassa. Jos mies ei petä niin se tarkoittaa että hän ei ole VIELÄ pettänyt.

Mutta minä en ymmärrä sitä, että mikä siinä on niin pahaa. Jos te otatte miehen, niin te otatte olennon, joka HALUAA muitakin kuin teitä. Mikä siinä on niin hankalaa ymmärtää ja HYVÄKSYÄ?

Toisekseen en ymmärrä naisia, jotka sanovat, että ei muka voi rakastaa kumppaniaan jos pettää. Kuulkaas mammat, on varmaan olemassa ihmisiä jotka eivät kykene pettämään jos ovat rakastuneita, mutta on myös ihmisiä, jotka voivat rakastaa vaikka useampaa ihmistä romanttisessa mielessä samaan aikaan. On myös ihmisiä jotka voivat syvästi rakastaa kumppaniaan ja harrastaa tunteetonta seksiä jonkun muun kanssa.

Ni!

Naiset ja miehet pettävät.
Itse tunnen naisia jotka eivät ole pettäneet koskaan, mutta yhtään miestä, en joka ei olisi pettänyt, en tunne.

Itse olen pettänyt. Minut on petetty.

Silti en hyväksy pettämistä.

Nyt uskon olevani suhteessa jossa, minä en petä. Miehestä en tiedä, toivon etten saakaan tietää jos pettää...

Meinaat, että kaikki liki 200-kiloiset äijänköriläät saavat jonkun yhden illan jutun mukaansa ihan tuosta vaan? Vai lähdetkö siitä olettamuksesta, että ne on impejä sinkkuja muutenkin?

Olet luultavasti oikeassa. Jos mies ei petä niin se tarkoittaa että hän ei ole VIELÄ pettänyt.

Mutta minä en ymmärrä sitä, että mikä siinä on niin pahaa. Jos te otatte miehen, niin te otatte olennon, joka HALUAA muitakin kuin teitä. Mikä siinä on niin hankalaa ymmärtää ja HYVÄKSYÄ?

Toisekseen en ymmärrä naisia, jotka sanovat, että ei muka voi rakastaa kumppaniaan jos pettää. Kuulkaas mammat, on varmaan olemassa ihmisiä jotka eivät kykene pettämään jos ovat rakastuneita, mutta on myös ihmisiä, jotka voivat rakastaa vaikka useampaa ihmistä romanttisessa mielessä samaan aikaan. On myös ihmisiä jotka voivat syvästi rakastaa kumppaniaan ja harrastaa tunteetonta seksiä jonkun muun kanssa.

Ni!

Miksi mun pitäisi olla joku kotiorja ja elää selibaatissa, jos mies saa panna kaikkia vastaantulevia naisia ja vielä niin etten sais sitä tietää?

[QUOTE="mä";25490461]Mä sanoisin että pahimpia pettäjiä. Nuo ihmistyypit ovat niin taitavia ja kieroja, että eivät jää lähes koskaan kiinni!!! ja toisaalta niiden puolisoita ei vähääkään kiinnosta missä toinen luuraa![/QUOTE]

Pöh.

Yksi hairahdus vuosia sitten on pahempi kuin sarjapettäminen usean kanssa tai 3 vuotta jatkunut suhde? Jos nyt tästä tapauksesta puhutaan.

Joo. Kaikki miehet pettää ja kaikki naiset levitttää jalkansa kun mies vähän iskee silmää. Voin rehellisesti myöntää vaikka valheenpaljastuskoneessa, että en ole kertaakaan pettänyt vaimoani enkä tule koskaan pettämään.
En halua tuottaa kipua ja tuskaa ihmiselle, joka on tärkein minulle.
Niin ja aloittajalle vielä et myönsikö miehes pettäneen, vai vaan sen että kävi thai-hierojalla hierotuttamassa itseään?

Kaikki miehet eivät petä. Joillain on oikeasti terve moraali ja arvot, joiden mukaan elävät. Osaan sanoa lähipiiristäni heti ne, jotka olisivat taipuvaisia paikan tullen. Mutta tiedän myös, että on heitä joille ei tulis mieleenkään ja joille oma puoliso ja ennen kaikkea perhe on kaikki kaikessa. Nämä isät ovat tosi perhekeskeisiä ja rakastavat lapsiaan äärettömyyksiin asti. He eivät riskeeraisi perhe-elämäänsä ja yhteistä arkeaan perheensä kanssa hetken mielijohteesta. He tietävät, että vaimonsa eivät vötyksiä katselisi ja paljoa anteeksi antelisi, vaan tietävät, että puolisonsa ovat voimakkaita, omillaan pärjääviä, urillaan menestyneitä puolisoita, joille oman elämän hallinta ei ole ongelma. MIes joko on siinä mukana perheen yhteisin arvoin, tai ei eivät. Ja osaan kyllä sanoa, että näistä miehistä moni tietää sen, että menetäisivät paljon jos tulisi käytyä muissa lakanoissa eivätkä edes halua harkita moista. Suhteissa joissa puolisot riippuvaisempia, miehet ovat selkeästi taipuvaisempia sooloiluun. He laskevat sen varaan, etteivät välttämättä menetä mitään kun vaimo on niin riippuvainen perheestä ja suhteesta anyway. Neuvo naisille ja äideille onkin, että pitäkää aina huoli omasta elämästä ,työmarkkinakelpoisuudesta, taloudellisesta pärjäämisestä ja muista elämän mahdollisuuksista- Toki myös perheestä ja parisuhteesta. MUtta myös itsestä ja omista asioista. Liika riippuvuus vie hommat pieleen.

• Tykkää
Reactions: FreeFall
[QUOTE="mä";25490461]Mä sanoisin että pahimpia pettäjiä. Nuo ihmistyypit ovat niin taitavia ja kieroja, että eivät jää lähes koskaan kiinni!!! ja toisaalta niiden puolisoita ei vähääkään kiinnosta missä toinen luuraa![/QUOTE]

Ihannepariskunta onkin siis renttu ja häntä alituiseen kyttäävä vaimo...?

Yhteistyössä