Olen totaalisen yksinäinen

• Viestiketjun aloittaja yksin
  • Ensimmäinen viesti
mää
Alkuperäinen kirjoittaja nuoriäiti myös:
Alkuperäinen kirjoittaja mää:
Alkuperäinen kirjoittaja Moi:
Nuori äiti kun kyselit niin olen mä jo 23v mutta itse en kyllä koe ikää ongelmaksi, mulle kelpais minkä ikäinen vaan jos kemiat kohtaa:) keski-suomessa asun.
Itse täytän pian 20, asutaan pohjoisessa Suomessa.
missä päin pohjoista? täällä olis yks nuoriäiti pohjoisesta myös vailla kavereita! :)
Asun Oulussa, missä sinä? :)
Haukiputaalla! :) :D

Alkuperäinen kirjoittaja yksin:
Olen aivan tavallinen kolmekymppinen perheenäiti, jolla on mies ja kaksi ihanaa lasta. Mutta ei yhtään ystävää. Juuri äsken katsoin puhelimestani viimeksi saapuneet puhelut, eikä kuuteen viikkoon (6vkoa) kukaan muu kuin mies, oma äiti ja lehtimyyjä ole soittanut.
Mihin ystävät katosivat? Ennen heitä oli, nyt tuntuu että kaikilla on kiireet ja omat kaveriporukat. Jaksoin aikani pyytää ystäviä kahville, olla aktiivinen ja ottaa yhteyttä mutta lopulta kyllästyin siihen että kukaan ei oma-aloitteisesti otannut yhteyttä.
Mikä minussa on vialla?? Masentaa.
Mistä aikuisena saa ystäviä?
mulla sama tunne tosin mulla ei ole miestä.

vieraana
Nuori äiti kun kyselit niin olen mä jo 23v mutta itse en kyllä koe ikää ongelmaksi, mulle kelpais minkä ikäinen vaan jos kemiat kohtaa:) keski-suomessa asun.
missä päin pohjoista? täällä olis yks nuoriäiti pohjoisesta myös vailla kavereita! :)
Moi! Itsekkin olen tästä läheltä ja nuori äippä myös :)

mää
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
no meitähän löytyi :) miten ois tuo kerho ;) kiinnostaisko tapailla?!

vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja vieraana:
no meitähän löytyi :) miten ois tuo kerho ;) kiinnostaisko tapailla?!
No arvaa vaan, joskus ois aikuistakin seuraa :) Miten tänne perustetaan kerho? Käynpäs vilkaisemassa.

vieraana
Täällä E-Karjalassa kaipailisi kanssa yhden lapsen äiti ja vaimo ystävää/ystäviä. Ystävät ovat jääneet muuton vuoksi eikä uusia ystäviä uudelta paikkakunnalta vuosien saatossakaan ole löytynyt, kavereita ainoastaan naapurustosta ja töistä. Jos samalla alueella asustaa ystävää kaipailevia niin ehkä voisimme iloksemme löytää toisistamme uudet ystävät.

vieraana
Alkuperäinen kirjoittaja mä yksinäinäinen:
mites siihen kerhoon pääsee liittymään
Jos sulla on mustanimimerkki niin laitan sulle yksityisviestillä salasanan. Ja kaikille muillekkin halukkaille, jospa löytyisi omalta paikkakunnalta tai läheltä uusia kavereita :)

Juuh, en mäkää enää jaksa olla aina se aktiivinen :ashamed: eikö "kavereita" enää kiinnosta mun seura vai mikä siinä on... olis edes kiva tietää et mikä mättää...
plaah, tääkin paikka on niin pieni et uusia tuttavuuksia täällä on vaikee saada kun kaikilla on omat kaverit jo valmiiks.

Samma här
Alkuperäinen kirjoittaja yksin(ap):
Onko ihan tosiaan teillä muillakin yksinäisillä se tilanne, että saattaa kulua monta KUUKAUTTA ennenkuin kukaan ystävä soittaa ja kyselee kuulumisia?

Jotenkin tuntuu että kaikilla muilla on hirveän vilkas sosiaalinen elämä, käydään naisporukalla lenkillä ja iltaa istumassa, hoidetaan toisten lapsia ja kokkaillaan yhdessä.
Minun käy suorastaan kateeksi ne naiset, joilla on oikea ystävä/ystäviä. Sellaisia, joille voi soittaa ihan pikkujutuistakin, arkipäiväisistä sattumuksista ja omista fiiliksistä..
Täällä yksi ystävä sulle! :) Kelpaanko?Olen kymenläänistä...

Useinhan se menee niin, kun ihmiset siirtyy kouluista työelämään, menevät naimisiin, perustavat perheen jne. niin ne ystävyyssuhteet jotenkin kuivuvat kasaan. Luulen että tuo mitä ap kuvaili on yleisempää kuin uskoisi. Ihmiset tietysti pyrkivät mielellään antamaan sellaisen kuvan että heillä on kauhean vilkas sosiaalinen elämä, mutta todellisuus voi olla vähän laimeampi.

Itsestäni tuntuu usein, että nykyään joudun olemaan se aktiivinen osapuoli monissa ihmissuhteissa, varsinkin niihin ystäviin päin, joilla on pieniä lapsia tai jotka ovat vakituisessa parisuhteessa. Sinkkuystävät ovat tässä mielessä "parempia", he ottavat yhteyttä oma-aloitteisestikin, vaikka naimisissa oleva olenkin. Silti huomaan selvän eron sinkkuaikoihin tässä nykytilanteessa. Sinkkuna tuntui että menoa ja säpinää on koko ajan, nykyään harvemmin. Paras ystäväni on oma mieheni ja hänen kanssa tulee jaettua päivittäiset asiat niin hyvin, ettei minulla kyllä tarvetta muille yhtä läheisille ihmisille toisaalta edes ole... toki yritän ylläpitää omalta osaltani myös muita läheisiä ihmissuhteita.

Tsemppiä ap:lle ja muille ystäviä etsiville. Hienoa että tästä ongelmasta puhutaan täällä ääneen ja rehellisesti! :)

ap
Virisikö tästä keskustelusta kerhokin? Hienoa hienoa!
Kuka on ylläpitäjä, kenelle saa laittaa meiliä?
Mainostakaa ihmeessä tuolla Tapaillaan-osiossa (ja kenties Ystävät-osiossa) niin tulee PALJON jäseniä ja toivonmukaan moni saa uusia ystäviä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mainostakaa ihmeessä tuolla Tapaillaan-osiossa (ja kenties Ystävät-osiossa) niin tulee PALJON jäseniä ja toivonmukaan moni saa uusia ystäviä!
Laita yv:tä niin laitan kerhon salasanan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Taitaa olla kerhoon tulokkaita muitakin =) Koitin lähettää yv:tä mutta laatikko oli täynnä. Laittaisitko Tyttö kuin taivas minullekin salasanan.

Alkuperäinen kirjoittaja Terminologia:
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö kuin taivas:
Taitaa olla kerhoon tulokkaita muitakin =) Koitin lähettää yv:tä mutta laatikko oli täynnä. Laittaisitko Tyttö kuin taivas minullekin salasanan.
Okei, miepäs pistän tulemaan *Tyhjentää samalla lootan*.

Yhteistyössä