Olen totaali-yh, ja äitini mielestä vietän liikaa aikaa lapsen kanssa kahdestaan.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja painokelvottomia ajatuksia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

painokelvottomia ajatuksia

Vieras
Lapsi on kuitenkin perhepäivähoidossa 8-9 tuntia päivässä, ainoastaan illat ja viikonloput olen lapsen kanssa. No äiti on sitä mieltä että se on liikaa :o
Sanoin hänelle että ottaa sitten lapsen useammin hoitoon, johon äiti vastasi että ei sinun tarvitse ulkona käydä niin usein. Käyn n. kerran 3kk:ssa missään ilman lasta vapaa-ajalla. ja se äitin mielestä liikaa.

Juurikaan muita lastenhoitajia ei ole, eli kotona sitä ollaan ja pysytään. Ei mitään toivoa että edes kokskaan tapaisin ketään kun mihinkään ei pääse......

Ehkä äitisi koitti ehdottaa, että kävisit poikasi kanssa yhdessä enemmän ihmisten ilmoilla, ei siis missään baareissa. Ja hei, miehiä löytyy kyltä muualtakin ku kälysistä kuppiloista.. Ja parempia miehiä kaiken lisäksi ;)

Joo, mut en todellakaan aio alkaa deittailla miehiä lapsen läsnäollessa, aika vaikeaa tavata ketään jos en saa lasta hoitoon :( Ja kyllähän me lapsen kanssa käydään kaikissa paikooissa, ne vaan on lastenjuttuja eikä mun omaa aikaa...

Juu, ymmärrän kyllä että et halua alkaa deittailla lapsen ollessa mukana. Ellet sit onnistuis vaikka netistä löytää jotain yh-isiä ja tehdä sen kanssa vaikka leikkipuisto-treffit? :) Se olis mahtavaa! Sit jos juttu luistais hiekkalaatikolla niin voisitte sopii ihan kahdenkeskisestä illanvietosta. Mistäs me sulle semmonen löydettäis? :heart:

Siis nyt meni kyllä vähän yli hilseen. Äitisi mielestä olet siis lapsen kanssa LIIKAA ja siltikin kerran 3kk:ssa ulkonakäynti on liikaa?
Ei nyt mene ihan jakeluun mitä tässä ajetaan takaa.

Missäpäin sä muuten asut? Ihan vaan ajattelin et jos asut esim. Turussa, niin Skanssissa ja Myllyssä voi lapsen jättää lapsiparkkiin ja käydä itse kaikessa rauhassa vaikka kaffettelemassa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Verdi:
Siis nyt meni kyllä vähän yli hilseen. Äitisi mielestä olet siis lapsen kanssa LIIKAA ja siltikin kerran 3kk:ssa ulkonakäynti on liikaa?

Niinpä. Sitähän mä tässä purnaankin, että ei mene mullakaan jakeluun äitini ajatusmaailma!! :o

ap

Alkuperäinen kirjoittaja lissu:
Missäpäin sä muuten asut? Ihan vaan ajattelin et jos asut esim. Turussa, niin Skanssissa ja Myllyssä voi lapsen jättää lapsiparkkiin ja käydä itse kaikessa rauhassa vaikka kaffettelemassa :)

Helsingissä..

Alkuperäinen kirjoittaja Verdi:

:o Ei meinaa oikein aueta tää itellekkää.

Alkuperäinen kirjoittaja möntti:
Olet ilmeisesti töissä kun lapsi hoidossa?

Kyllä oon joo. Mut naisvaltasella alalla niin sieltäkään ei miestä voi bongata. Eikä tää ongelma niinkään liity tohon miesten treffailun vaikeuteen, vaan siihen miten ottaa päähän toi oma äiti!!

ap

Paina ihan villasella toi äitis käsittämätön lausunto, ku eihän siinä tosiaan ole järjen häivää :hug: Ja hei, nyt alat metsästää niin leikkipuisto/kauppaskeskustreffejä ;)

Yhteistyössä