Olen toinen nainen. Haluatko kysyä?

  • Viestiketjun aloittaja se toinen
  • Ensimmäinen viesti
Ja kuka oikeuttaa sut aiheuttaa toiselle niin pahaa mieltä? Miksi et ole rehellinen sille oikeelle naiselle ja kerro asiasta? Mitä uskot hyötyväsi?

Mä en voi muuta ku halveksia, on sen verran halpaa touhuu...

Mut onhan noita ollu iät ja ajat ja niille on oma nimityskin.
 
Voi jessus sentään
Ja kuka oikeuttaa sut aiheuttaa toiselle niin pahaa mieltä? Miksi et ole rehellinen sille oikeelle naiselle ja kerro asiasta? Mitä uskot hyötyväsi?

Mä en voi muuta ku halveksia, on sen verran halpaa touhuu...

Mut onhan noita ollu iät ja ajat ja niille on oma nimityskin.
Niin mikähän se nimitys on...?

Terveisin eräs, joka oli aiemmin myös ns. "toinen nainen".
 
eronnut
Toivotan onnea tulevaisuuteen. Lapset jos niitä on kärsii aina suunnattomasti ja perhe aika laajalti. Toisekseen en kadehdi osaasi koska jos perheessä on lapsia, kantaa miehesi aina syyllisyyttä teostaan ja juoksee entisen vaimon pillin mukaan...kokemusta on..
 
Joko tullut morkkis? Minäkin olin se "toinen" nainen. Lopetin itse jutun, kun tapasin vapaan miehen ja oikeasti rakastuin. Kärsin melkosesta morkkiksesta pitkään. Vuosi siitä kun olin pistänyt poikki, sain puhelun tältä ykkösnaiselta ja siitäkös vasta morkkis pahentui. Vaimo oli saanut selville ja luuli että suhteemme jatkui. Luulin jo että vaimo olisi säästynyt tiedolta. Heidän liittonsa kärsi todellakin, vaimo sanoi että mies on vapaa, sen kun tulet hakemaan. No en mennyt vaan katkaisin ihan kokonaan välit, poistin numeron, facekavereista. Vieläkin kadun niin paljon!
 
se toinen
[QUOTE="vieras";27171631]ootko kaunis?
onko sulla hyvä kroppa?
missä tapasitte?
kumpi teki alotteen ja miten?[/QUOTE]

No ei erityisen hyvä mutta on niitä huonompiakin. Nuori kylläkin.
Baarissa.
Minä kysymällä tanssimaan.
 
Koskaan, ikinä en alkaisi suhteeseen varatun kanssa, joka pettää puolisoaan. Jokaiseen suhteeseen tulee arki vastaan ja miksi tuo toinen ei tekisi minulle samaa minkä teki puolisolleen minun kanssani.

Tuo varattu mies jonka kanssa oli juttua, oli vain itselleni ylimenovaihe. Heti alkuun sanoin etten halua mitään oikeaa suhdetta, vain seksiä ja läheisyyttä. Mies vannotti että on eroamassa, ei haluakkaan sitoutua ja haluaa samaa. No pian huomasin että alkoi "omistamaan" minua ja ei ollut aikomustakaan erota ja siksi laitoin poikki. Vaikka olisi eronnut, niin en olisi halunnut siitä huolimatta mitään vakavampaa. Minua ahdisti tehdä hänen vaimon seläntakana mitä teimme. Mutta toisaalta hän oli turvallinen seksikumppani. Alkuun facessa pysyimme kaverina ja silloin tällöin soiteltiin, mutta en suostunut tapaamaan enää.
Onneksi tapasin sitten miehen johon ihastuin ja hän oli vapaa, joten en enää tarvinnut vakkari sekstaria.
 
"Vieras"
Mulla yksi naimisissa oleva tuttu aloitti salasuhteen naimisissa olevan miehen kanssa. No kaksi avioeroa ja uusi liitto. Miehellä oli edellisestä suhteesta lapsia ja sattui, että tämä entinen vaimo olikin vanha koulukaverini. Tämä tuttu sitten laittoi minuun välit poikki, koska halusi haukkua ex-vaimoa.

No olivat sitten uudessa liitossaan vuoden ja nainen raskaaksi. Ja kuinka ollakaan mies petti taas. No taas yksi ero lisää. Jotenkin vain tuli mieleen, että tämä tuttuni sai mitä tilasi.

En hyväksy pettämistä ja syyhän on pettäjän eikä sen toisen naisen/miehen.
 
se toinen
[QUOTE="Vieras";27171642]Haluatko lapsia hänen kanssaan vai onko sinulla jo vai et halua ollenkaan?

Kuinka usein tapaatte?

Tietääkö vaimo?[/QUOTE]

Tapaamme arki iltaisin "lenkillä" sekä "futismatsissa"
 
Ei tuu mitään mieleen.. Olen minäkin aikanani ollut toinen nainen tai vaan yksi kymmenestä "toisesta naisesta".

Onhan se niinku ihassama ja mukahauskaa kunnes älyää oikeasti miten idiootti sitä onkaan..
 
Oletko mustasukkainen? Mietitkö mitä mies tekee kotonaan vaimonsa kanssa. Hän voi puhua sulle kaikenlaista liipa laapaa, todellisuudessa kotona voikin olla ihan toisenlaista mitä sulle kertoo. Mieheltähän satuilu onnistuu, kun on varmasti joutunut satuilemaan vaimolleenkin kun sinua tapailee
 
Lex
No vaimolla on syynsä olla rakastamatta jos tietää miehen touhuista
En tiedä missä pumpulissa suurin osa ihmisistä elää, mutta on valitettavan yleistä että ihmisillä on aivan tunnekylmiä avioliittoja, kulissien ja tavan vuoksi.

Usein jommallakummalla tai peräti molemmilla saatta olla ihan yleisesti tiedetysti muita suhteita.

Eiköhän nämä ole niitä jokaisen omia valintoja.
 

Yhteistyössä