Olen todella pettynyt Reimateciin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pohjoisen noita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pohjoisen noita

Vieras
Ostin ekaa kertaa tytölle reimatec-haalarin kun kaikki niin kovasti kehuvat sen ylivertaisuutta. Mutta ei se kyllä täällä pohjoisessa ole mistään kotoisin, siis todella kylmä haalari! Täällä missä asumme, on ollut jo -20 pakkasia, ja paljon piti olla villaista alla että tyttö reimatecillä tarkeni. Aikaisempina vuosina on ollut mitä lie-merkittömiä haalareita, muhkeita ja paksuja, eikä ole lasta palellut. Näköjään nuo reimatecit on sinne etelän loskana tehtyjä, tänne niitä ei kannata ostaa. Harmittaa, meni iso raha ihan hukkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja pohjoisen noita:
Ostin ekaa kertaa tytölle reimatec-haalarin kun kaikki niin kovasti kehuvat sen ylivertaisuutta. Mutta ei se kyllä täällä pohjoisessa ole mistään kotoisin, siis todella kylmä haalari! Täällä missä asumme, on ollut jo -20 pakkasia, ja paljon piti olla villaista alla että tyttö reimatecillä tarkeni. Aikaisempina vuosina on ollut mitä lie-merkittömiä haalareita, muhkeita ja paksuja, eikä ole lasta palellut. Näköjään nuo reimatecit on sinne etelän loskana tehtyjä, tänne niitä ei kannata ostaa. Harmittaa, meni iso raha ihan hukkaan.

niin. Ehkä ne onkin kerrospukeutumista varten. Meillä tytöllä reimatec-haalari ja kyllä se kylmä olisi kunnon pakkasilla. Nyt on oikein hyvä kun on 4 astetta ja sataa kaatamalla vettä. Ja tämä on siis toppahaalari. Onnksi olen tajunnut ostaa noita merkittömiä paksuja toppahaalareita muutaman talveksi =)

juu, kyllä reimatec on tehty etelän talviin, mutta käyttäkää te sitä syyspukuna, ja keväällä, kun ilmat vähän lämpenee? tokko se nyt käyttämättä jää? ja mitä tulee lämpimyyteen, niin ticket on ykkönen siinä!! =)

Itse ei ole tullut edes mieleen ostaa kallista reimateciä lapsille. Hämmästyinkin kun kattelin kerhokaverin sellaista toppista että miten ohut kutvale se oli verrattuna meidän remun pukuun. Eli ei se kallis aina todellakaan ole hyvää.

Alkuperäinen kirjoittaja sh-äiti:
Itse ei ole tullut edes mieleen ostaa kallista reimateciä lapsille. Hämmästyinkin kun kattelin kerhokaverin sellaista toppista että miten ohut kutvale se oli verrattuna meidän remun pukuun. Eli ei se kallis aina todellakaan ole hyvää.

mä olen myös kerhoissa katsellut noita muiden lasten reimatec pukuja. nehän on niin ohkasen näköisiä et en kyl usko et kovin lämpimiä ovat..

Tänne etelään ja varsinkin meidän kuumaveriselle ikiliikkujalle se on taas ehdottomasti paras merkki.
Suosittelen teille tosiaan sitä Ticketiä, erittäin lämmin fleecevuori, joka on vielä uusissa malleissa lisäksi irrotettavissa.

No eipä remutkaan mitään paksuja ole.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Meillä remun puvut molemmilla toista talvea käytössä ja hyvin on muhkeutensa säilyttäneet. Lähes uutta vastaavia voisinpa sanoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
Kerrospukeutuminen on just se idea kaikissa vedenpitävissä tuotteissa!

Just näin, mulla on itsellä kovillakin pakkasilla reimatecin 4 vuoden ajan asu tai sitten toisen merkkinen "kuoripuku" kunnon ulkoiluun suunniteltu kerrasto ja siihen päälle fleece niin täällä etelässäkin (meren rannalla) tarkenee 15-20 asteen pakkasessa, ja täällä se pakkanen on "kylmenpi" kun pohjoisen 20 astetta.

mie oon tuoho Lassien pukuun mieltyny (mikälie suprafill??) siinä on kans irroitettava, muhkea fleecevuori, ja lämpöinen on olematta silti hiostava. ei tosin oo ääriolosuhteissa vielä näyttäny pitävyyttään mutta eiköhän neki tuu koettua..

No en kyllä tiedä että mitä reimateciä olette ostaneet, mutta meillä on ainakin tuollainen paksu ja muhkea. Ja vielä ei ole mitään villakamppeita tarvinnut alle laittaa vaikka pakkanen on välillä käynyt reilussa -10 asteessa. Hikeä vaan pojalla pukkasi ulkona haalari päällä.

Olen itse päiväkodissa töissä ja omalle lapselleni olen jo muutaman vuoden ostanut loskakelin varalle reimatecin ja pakkasille paksumpaa haalaria. Ja ihan Etelä-Suomessa asutaan.

no on se hyvä etten oo rahojani hukkaan laittanut :D lassiet on toiminut meillä ihan loistavasti. yks reiman puku on ollut. sit on viel sellaiset tosi halpapuvut varalle jos ja kun pestään välillä toisia.

Loskakelin haalari se onkin, meillä on reimatec enkä missään nimessä laittais ulos edes viiteen pakkasasteeseen. Meillä Lassiet on hoitaneet pakkaset tähänkin asti.
En edes pidä tosta reimatecistä, kun se on jotenkin kankee ja kahisee paljon. En osta uutta.

Alkuperäinen kirjoittaja uusavuttomia nykyään kaikki:
voi hyvät hyssykät.KERROSPUKEUTUMINEN!!!!!!
oman järjenkäyttö ON SALLITTUA EDELLEEN.

Okei. Alusvaatteet, välivaatteet, päällysvaatteet, villapuku ja reimatekki, jipii.

Tai sitten alusvaatteet, päällysvaatteet ja halppishaalari.

Hmm, kumman valitsen? :whistle:

Ja reimatekkiläiset just kehuu, kun ei tartte pukea haalarin päälle kuriksia, kun ON NIIN HANKALAA PUKEA MONTA VAATEKERROSTA :laugh:

Niin miten se nyt oli? ;)

Meillä on aina ollut Lassiet ja tulee aina olemaan.
Koskaan ei ole lasten tarvinnut paleltua (ilman hillitöntä kerrospukeutumistakaan) eikä kastua. Ja rahaakin on vuosien varrella säästynyt ihan kivasti.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

No kyllä meidän remut ainakin on ihan paksuja, paksumpia kuin lassiet. Ainut miinus remuissa on matala/avonainen kaulus.

Yhteistyössä