Olen pettynyt CUPCAKEN haalariin! Ei enää KOSKAAN meille kyseistä merkkiä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä hullu menin ostamaan Racoonia kaikille 3 lapselle. Kaks lasta on niitä nyt käyttäny ja 8v pojan housuista on polvet ihan viittä vaille puhki 5 käyttökerran jälkeen. Samainen poika käytti koko viime talven lassien 30euroa alerekis maksanutta pukua ja sen polvet kesti koko talven käyttökelpoisina mutta tämä 230 euron puku 5 kerran jälkeen ihan sökö :O

TYttö on käyttäny haalariaan kymmenkunta kertaa, polvet ihan kauhtuneet ja haarojen sisäsaumoista on langat katkeilleet ja auenneet. Turha luulla että vielä ens talven kestäisi käytössä vaikka mahtuis ens talvenkin.

Ihan rahantuhlausta ja ikinä enää en osta tuota merkkiä.

Moikka,

olen ostanut Cupcakea aikasemmin, mutta Cupcakes viimeinen talvihaalari (ennen ku siitä tuli Racoon) - harmaa, tähdet oli aikamoinen pettymyt. Samat ongelmat neppareiden kanssa jne

Itse ostin alesta boozt.com:sta kesällä ja arvaa mitä, sain talvena rahat takaisin. Samat ongelmat kuin sulla, huppu ei pysy jne

Pitää tunnustaa, etten enää uskaltanut ostaa Racoonia, vaikka nyt väittävät, että materiaalien toimittaja vaihtui. Kumminkin nopeata ja vastuullista toimintaa, sen verran pitää sanoa.

Meillä on nyt Reimatec ja hyvin tyytyväisiä ollaan kyllä-

Eli kyseisen mallin ongelmat ovat myös valmistajalla tiedossa, jos olet fiksu, reklamoit vaikka suoraan valmistajalle, saat rahasi takaisin ja ostat jotain kivaa ensi talveksi ;-)

Mä hullu menin ostamaan Racoonia kaikille 3 lapselle. Kaks lasta on niitä nyt käyttäny ja 8v pojan housuista on polvet ihan viittä vaille puhki 5 käyttökerran jälkeen. Samainen poika käytti koko viime talven lassien 30euroa alerekis maksanutta pukua ja sen polvet kesti koko talven käyttökelpoisina mutta tämä 230 euron puku 5 kerran jälkeen ihan sökö :O

TYttö on käyttäny haalariaan kymmenkunta kertaa, polvet ihan kauhtuneet ja haarojen sisäsaumoista on langat katkeilleet ja auenneet. Turha luulla että vielä ens talven kestäisi käytössä vaikka mahtuis ens talvenkin.

Ihan rahantuhlausta ja ikinä enää en osta tuota merkkiä.

Niin, ja miks ihmeessä et ole vieläkään reklamoinut sitä sen 5 käyttökerran jälkeen?... Rahantuhlausta on se ettei reklamoi tällaista haalaria :( :(

Meilläkin oli pari talvea sitten se ihana sydänhaalari, yhden kerran laski lapsi liukumäestä ja persus puhki! Ekalla käyttökerralla, ja ihan kunnon lumilla. Reklamoin, enkä saanu mitään korvausta...ei oo toiste tullu mieleen enää ostaa!

Ostin viimeisen cupcake merkkisen sydänhaalarin, joka oli lapselle silloin liian iso. Otimme sen käyttöön tänä talvena. Haalari käytettiin ehkä viisi kertaa, niin molemmat lahkeen saumat ovat hankautuneet rikki sauman vierestä. Samooin kangas muualtakin on tosi kulunut. En muista enää kauppaa, josta tilasin haalarin aikoinaan. Reklamoin suoraan valmistajalle, jonka vastaus oli, että reklamaatio onnistuu vain myyjän kautta. Ja henkilö kehtasi väittää, että kuvista näkee, että haalari on ollut kuivausrummussa/kaapissa ja kankaan rikkimeno johtuu siitä. Puku ei ole ollut kuivauskaapissa tai kuivurissa.

Yhteistyössä