Olen tehnyt jännän huomion laihojen ja lihavien pukeutumisessa!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Onpa outoa kaartia
Suomessa on yli puolet ja reilusti ylipainoisia, silloin ei sanaa normaali voi käyttää luunlaihoista tai hoikista. Sitten toisekseen en keksi kamalampaa enkä moukkamaisempaa keskustelunaihetta kuin ihmisten ulkonäkö, en ymmärrä mikä meitä vaivaa. Itse olen lihava ja terve, en tarvitse lääkkeitä ja kuntoni on merkittävästi parempi kuin monella hoikalla, ketä kiinnostaa minun ulkonäköni, ei ketään kuin minua itseäni, joka ei siedä menköön muualle ja kääntäköön katseensa pois !
 
Nohh
Suomessa on yli puolet ja reilusti ylipainoisia, silloin ei sanaa normaali voi käyttää luunlaihoista tai hoikista. Sitten toisekseen en keksi kamalampaa enkä moukkamaisempaa keskustelunaihetta kuin ihmisten ulkonäkö, en ymmärrä mikä meitä vaivaa. Itse olen lihava ja terve, en tarvitse lääkkeitä ja kuntoni on merkittävästi parempi kuin monella hoikalla, ketä kiinnostaa minun ulkonäköni, ei ketään kuin minua itseäni, joka ei siedä menköön muualle ja kääntäköön katseensa pois !
Millä periaatteella kuntosi on parempi kuin hoikilla? Toi koko teksti on just tuota lihavien propagandaa..
 
Vitut olet tehnyt mitään havaintoja. Kunhan molotat täällä omiasi, jotta saisit ihmiset väittelemään keskenään tyhjästä. Jos olisin yhtä onneton läjä kuin sinä ja jaksaisin kiinnittää huomiota ihmisten vaatteiden kokoon, huomaisin todennäköisesti ihmisten pukeutuvan yleensä sopivan kokoisiin vaatteisiin.

Mutta asiaan... Syyhän on aivan ilmeinen, isojen ihmisten on paljon helpompi löytää itselleen liian pieniä vaatteita kuin pienten ihmisten. Mieti nyt, mistä laiha löytäisi itselleen liian pienet vaatteet? Paljon helpompi laihan taas löytää itselleen liian isot vaatteet.
 

Yhteistyössä