Olen tässä yrittänyt olla ilman alkoholia!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt harmaana

Vieras
Viime viikolla join 9 olutta yhtenä päivänä ja 2 siideriä saunan jälkeen. Nyt tänään oli siis pakko ostaa 3 siideriä kun joku pakkomielle tuli. En edes ns tykkää siideristä mutta olutta en osta kun se ois sit taas siinä. Ennen join joka päivä 8-10 olutta illassa ja siitä siis yritän päästä eroon. Tähän asti tuntu taas helpolta ja huomenna taas aivot käy kamppailua!

tiedän tunteen, jotku alkaa kohta kauhistelemaan sun juomaa oluen määrää, mutta itse muistan kanssa et ei se sixpäkki riittänyt vaan varalta osti 12..ja yleensä joi sen 7-10, tulematta juuri minkäänlaiseen humalaan..leppoisa olo vaan.
Raskaana olen nyt niin jäänyt tietenkin poissa.
Tsemppiä vaan, tee päätös ja älä osta..Tiedän, ihan perse neuvo..

mä oli 12 viikkoa ilman kun kerrankin joka sunnuntainen "ei enää koskaan" lupaus piti.

sen jälkeen en oo ottanu kahta viikonloppua putkeen ja monta kuukautaki ollu ilman. sitä ennen joka viikonloppu...

Teininä otin joka viikonloppu,18-vuotiaana alkoi tulla monen viikon putkia ja olin kai kuin pahinkin alkoholisti :ashamed:

Sit laitoin kerrasta poikki ja nyt jo 9 vuotta ilman tipan tippaa alkoholia :)

Otettiin ukon kans lomalla viime viikko joka päivä kaljaa 4-6 tölkkiä ja lauantaina vielä siihen päälle ravintolailta ja täydet metrit, sitten päätettiin vaan että arki koitti ja lomat loppu, samoin tissuttelu, eikä otettu saunaan muuta kun vettä pulloon juomaks! Kyllä olostakin huomaa kuin on tullu tissuteltua, olo on kun porsaalla, ajattelin aloittaa nesteenpoisto kuurin jotta sais kroppaa parempaan kuosiin!

Luittekos tuon viiniketjun? Minä olen ihan tosissani huolissani siitä mitä tulevaisuudessa aiheuttaa alkoholin alhaisempi ihnta ja parempi saatavuus yhdistettynä erittäin alkoholimyönteiseen ja jopa ihannoivaan kultturiin sekä siihen että naiset alkavat tässäkin asiassa tasa-arvoistua. Miten mahtavat perheet voida jatkossa.

Alkuperäinen kirjoittaja dina:
tiedän tunteen, jotku alkaa kohta kauhistelemaan sun juomaa oluen määrää, mutta itse muistan kanssa et ei se sixpäkki riittänyt vaan varalta osti 12..ja yleensä joi sen 7-10, tulematta juuri minkäänlaiseen humalaan..leppoisa olo vaan.
Raskaana olen nyt niin jäänyt tietenkin poissa.
Tsemppiä vaan, tee päätös ja älä osta..Tiedän, ihan perse neuvo..

Samoin! Yritän lopetella!

Yhteistyössä