Olen tässä mökkihöperöitynyt flunssan kourissa jo päiviä ja koen nyt suurta tarvetta avautua ihmisten typeryydestä.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
"Meidän lapsella on NIIN kova uhma, ei se tottele mitään ja vaan riehuu!"
-No voi helvetti, jos ensin kiellät jotain ja annatkin heti periksi, arvaa onko sinulla sen jälkeen enää mitään auktoriteettiä? Ja miten voit odottaa lapsen kunnioitavan sinua, kun itse äyskit ja kiukuttelet, olet epäselkeä ohjeissasi ja kiellät mitä millonkin, muttet pidä mistään säännöistä kiinni? URPO! Se on ihan normaali kakara, itse olet vain SURKEA KASVATTAJA!!!

"Pakko pistää tuo alle 1v vaavi päiväkotiin, kun ei vaan tule toimeen ilman kahden palkkaa. En kyllä yhtään haluaisi... *valivalivali....*"
-Niin no, 2 autoa, iso talo, moottorikelkat ja pärrät - NE VIE RAHAA!!! Älä vttu valita, niin makaat kuin petaat. Ei vauvan paikka ole päivähoidossa, mutta vanhempiensa typeryydestä hän tässä eniten kärsii.

"Tänään alkaa uusi elämä, nyt lähtee läskit. Hups, söin kilon suklaata ja nyt leivon kakun, byäääääh, oon niin läslki" ja sama virsi päivästä toiseen. Voi elämän kevät...

Johan helpotti. :D

Yhteistyössä