Olen tapaillut yhtä miestä jo pitemmän aikaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ollut ihan ok asian kanssa, ettei seurustella. En ole ottanut asiaa edes puheeksi, mies taas aina välillä ottaa. Sanoo mm. että on miettinyt seurustelua, mutta asia pitää meidän miettiä tarkasti ja vakavasti, koska tässä ei olla vain me kaksi kyseessä (tarkoitti mun lasta)

Melkein vuoden ajan ollaan siis tapailtu. Tuli mahdollisuus tutkia miehen kännykkä. Ihmettelen edelleen miksi se jätti puhelimensa moneksi tunniksi mun näkyville ja vielä päälle. Ajattelin, että se on joku varapuhelin, ei siellä mitään erikoista ole.

Ajattelin katsoa onko esim. säilyttänyt mun viestejä tai meidän kuvia. Mutta ei se ollutkaan sellainen puhelin. Siellä oli puhelin täynnä seksiä! Kuvia alastomista naisista, kuvia sekstailusta, kuvia miehen kalusta, jota nainen imi yms. Todella irstaita kuvia. Lisäksi erilaisia seksiviestejä. Sitten vielä numeroita nimillä: laiva, juna yms.

Apua! En ihan uskonut, että miehessä on tuollainen puoli, ei ole mikään seksihullu mun kanssa. Minä jopa haluaisin enemmän seksiä kuin hän, lisäksi hän tykkää kanssani ihan normaalista seksistä, missä ei mitään ns. lisämausteita.

En ole vielä sanonut mitään miehelle. Kun ei hän tietenkään ole pettänyt minua, mutta miksi tunnen itseni niin petetyksi?

Sä olet sille ollut jo pitkään vakkari ja sen lisäksi sillä on muita.
Itse olet petisi pedannut, nyt siinä pitää vaan maata.
Haluaisitko sinä seurustella? Tuon jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29056046:
Sä olet sille ollut jo pitkään vakkari ja sen lisäksi sillä on muita.
Itse olet petisi pedannut, nyt siinä pitää vaan maata.
Haluaisitko sinä seurustella? Tuon jälkeen?

Tällä hetkellä olen todella pettynyt, enkä tiedä mitä tehdä. Ei nyt ainakaan tee mieli nähdä miestä, eikä varsinkaan harrastaa seksiä. Mutta meidän tapailu on niin paljon muutakin kuin seksiä, joka kerta ei edes seksiä vaan ihan normaalia kaupassa käyntiä, kokkailua, leffassa käyntiä yms. Lisäksi mies haluaa koko ajan vaan halailla ja pussailla mua. Mutta kai miehellä voi silti tunteita olla vaikka panee just melkein kaikkia muitakin naisia. Tai ihan sama mulle just nyt.

[QUOTE="vieras";29056057]te ette seurustele eli mies saa panna vaikka sataa naista samaan aikaan. eri asia olis jos todella seurustelisitte[/QUOTE]

Niin kyllähän mä tämän tajuan! Itse en ole vaan kokenut tarpeelliseksi nussia muita, mutta olemmekin erilaisia siinä suhteessa.

[QUOTE="alkup.";29056067]Tässä vaan mietin, että ei taida olla miehen tunteet mua kohtaan ihan ne syvimmät ja voimakkaimmat kun noin kovasti haluaa muitakin.[/QUOTE]

Ikävä todeta näin suoraan, mutta ei ne ole missään vaiheessa sitä tainneet ollakaan, jos ei ole halunnut sitoutua sinuun.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29056098:
Ikävä todeta näin suoraan, mutta ei ne ole missään vaiheessa sitä tainneet ollakaan, jos ei ole halunnut sitoutua sinuun.

Niin no enpähän minäkään ole seurustelua edes ottanut puheeksi. Silti mulla voimakkaita tunteita. Mutta kuten sanoin tuo, että tapailee jatkuvasti muitakin niin ei anna kovin hyvää kuvaa tilanteesta.

[QUOTE="vieras";29056104]Ihan selvä tapaus. Mies jätti sen puhelimen ihan tahallaan tutkittavaksesi koska haluaa päästä sinusta eroon.[/QUOTE]

Olen kyllä nyt pitänyt etäisyyttä mieheen ja hän soittelee jatkuvasti ja haluaa nähdä. Että niin kovasti haluaakin päästä eroon.

[QUOTE="alkup.";29056111]Olen kyllä nyt pitänyt etäisyyttä mieheen ja hän soittelee jatkuvasti ja haluaa nähdä. Että niin kovasti haluaakin päästä eroon.[/QUOTE]

Vakkari on kiva olla olemassa.
Minä kysyisin sinun tilanteessasi missä mennään. Tietenkään en kertoisi että olen katsellut kuvia kännykästä.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29056116:
Vakkari on kiva olla olemassa.
Minä kysyisin sinun tilanteessasi missä mennään. Tietenkään en kertoisi että olen katsellut kuvia kännykästä.

Hän voi valita vakkarin lukemattomista hoidoistaan tai ehkä hänellä onkin lisäkseni muitakin "vakkareita".

Eikö kellekään muulle ole tuo miehen käytös hieman turn off?

[QUOTE="alkup.";29056127]Hän voi valita vakkarin lukemattomista hoidoistaan tai ehkä hänellä onkin lisäkseni muitakin "vakkareita".

Eikö kellekään muulle ole tuo miehen käytös hieman turn off?[/QUOTE]

No tottakai on.
Mutta sä olet leikkinyt itse sitä samaa leikkiä, kun ette ole seurustelleet vaan hengailleet. Itsekin olen ollut vastaavassa tilanteessa, tosin itse sinä aktiivisempana osapuolena, jolla on ollut muitakin. Ne ei pidemmän päälle toimi, jollei kaikki osapuolet tiedä, missä mennään.

Vaikea tilanne :( olisin itsekin hyvin pettynyt tuossa tilanteessa, enkä kyllä ollenkaan varma haluaisinko tuollaista miestä nähdä enää ollenkaan. Puhelimen sisältö ja miehen elämäntapa kuulostaa jotenkin liian kovalta palalta sulateltavaksi. Lisäksi mun mielestä kyllä jo lähes vuoden tapailun jälkeen pitäisi miehenkin pikkuhiljaa rueta tietämään, syveneekö suhde seurusteluksi vai ei, itse en jaksaisi tuollaista epämääräistä suhdetta kovinkaan pitkään. Sulla kuitenkin ilmeisesti tunteita on miestä kohtaan ja vieläpä niin paljon, ettei muut kiinnosta. Ei kait tuossa nyt auta muuta kuin mietiskellä asiaa ja keskustella miehen kanssa miten tosissaan hän kanssasi on.

Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29056139:
No tottakai on.
Mutta sä olet leikkinyt itse sitä samaa leikkiä, kun ette ole seurustelleet vaan hengailleet. Itsekin olen ollut vastaavassa tilanteessa, tosin itse sinä aktiivisempana osapuolena, jolla on ollut muitakin. Ne ei pidemmän päälle toimi, jollei kaikki osapuolet tiedä, missä mennään.

Mutta mitähän tässä nyt pitäisi tehdä. Ilmeisesti teidän mielestänne olen miehelle vain vakkari, jota kohtaan ei tunteita, eikä halua sitoutuakaan.

[QUOTE="alkup.";29056153]Mutta mitähän tässä nyt pitäisi tehdä. Ilmeisesti teidän mielestänne olen miehelle vain vakkari, jota kohtaan ei tunteita, eikä halua sitoutuakaan.[/QUOTE]

Kysyisin mieheltä, aikooko sitoutua sinuun ja alkaa seurustella, ihan ekslusiivisesti. Jos tämä on siis se, mitä itse haluat. Jos et halua, totea miehelle että suhde on loppu.
En usko, että tuollaisessa suhteessa miehen puolelta on vakavia tunteita, jos seksin harrastaminen muiden kanssa on ok ja tuossa mittakaavassa.
Joka tapauksessa melkeinpä itse päättäisin suhteen, ellet halua miehen kanssa olla suhteessa pelkän seksin takia.

[QUOTE="alkup.";29056111]Olen kyllä nyt pitänyt etäisyyttä mieheen ja hän soittelee jatkuvasti ja haluaa nähdä. Että niin kovasti haluaakin päästä eroon.[/QUOTE]

Toiveajattelua jonka tiedät varsin hyvin itsekin. Mies soittelee sulle yhtenään varmistaakseen että pääsee taas panoille kun muitakaan ei ole saatavilla.

En lukenut koko ketjua, mut telkusta tuli vähän aikaa sitten dokumentti "Seksihullun tunnustukset" tmv. Siinä mies oli ilmeisesti rakastunut tyttöystäväänsä, ja harrasteli silti seksiä ympäriinsä. Tuli jotenkin vaan se heti mieleen ap:n tekstistä.

[QUOTE="tinkeli";29056224]En lukenut koko ketjua, mut telkusta tuli vähän aikaa sitten dokumentti "Seksihullun tunnustukset" tmv. Siinä mies oli ilmeisesti rakastunut tyttöystäväänsä, ja harrasteli silti seksiä ympäriinsä. Tuli jotenkin vaan se heti mieleen ap:n tekstistä.[/QUOTE]

Ja tyttöystäväksi oli siis jo ex, ja mies eleli sinkkuna seksiriippuvaisena ja yritti päästä riippuvaisuudestaan eroon.

[QUOTE="vieras";29056218]Toiveajattelua jonka tiedät varsin hyvin itsekin. Mies soittelee sulle yhtenään varmistaakseen että pääsee taas panoille kun muitakaan ei ole saatavilla.[/QUOTE]

Ei kyllä ihan heti pääse, meillä on 3 tunnin välimatka, mikä on ollut myös hidasteena seurustelulle (siis miehen mukaan)

Ei se tosiaan erityisen paljon edes halua panna minua, mikä itseäni on ärsyttänyt. Mutta ilmeisesti saa seksiä muutenkin, joten ei ole puutteessa niinkuin itse välillä olen.

Ihan turhaa kuitenkin tuota jauhaa, että haluaa vain pelkkää seksiä, olet vain pelkkä pano. En usko että menee ihan noinkaan. Vaikka mies ei mua nyt suorastaan rakasta (vaikka kerran kännipäissään sen möläyttikin) niin kyllä varmasti tykkää viettää aikaa kanssani ihan tavallisia asioita tehden. Eli en ole pelkkä patja hänelle.

[QUOTE="tinkeli";29056224]En lukenut koko ketjua, mut telkusta tuli vähän aikaa sitten dokumentti "Seksihullun tunnustukset" tmv. Siinä mies oli ilmeisesti rakastunut tyttöystäväänsä, ja harrasteli silti seksiä ympäriinsä. Tuli jotenkin vaan se heti mieleen ap:n tekstistä.[/QUOTE]

Ei se mun kanssa ole seksihullu, seksiä harrastetaan ihan normaalimäärä. Jos ollaan vaikka lomaviikko yhdessä, niin 0-2 päivässä on seksiä. Eli ei välttämättä edes joka päivä.

Ehkä minä nyt lopetan tapailun, kun on meillä kuitenkin tätä välimatkaa ja kumpikaan ei varmaankaan ole valmis muuttamaan kun on mulla lapsi koulussa ja työt. Eikä tuo pelkkä tapailu tule enää kyseeseen kun en halua jakaa miestä.

[QUOTE="alkup.";29056274]Ehkä minä nyt lopetan tapailun, kun on meillä kuitenkin tätä välimatkaa ja kumpikaan ei varmaankaan ole valmis muuttamaan kun on mulla lapsi koulussa ja työt. Eikä tuo pelkkä tapailu tule enää kyseeseen kun en halua jakaa miestä.[/QUOTE]

Varmasti viisas päätös. Löydät jonkun, joka haluaa kunnon suhteen.

Se tykkää hengailla sun kanssa mutta ei seksistä jota harrastatte. Kaipaa varmaan sellasta tavallista seurustelua jota teillä onkin mutta pakko sitten paneskella muita kun seksi ei tyydytä.

[QUOTE="Vieras";29056361]Se tykkää hengailla sun kanssa mutta ei seksistä jota harrastatte. Kaipaa varmaan sellasta tavallista seurustelua jota teillä onkin mutta pakko sitten paneskella muita kun seksi ei tyydytä.[/QUOTE]

Oli miten oli, turha sitä on arvuutella. Kukaan muu ei tiedä miehen pään sisäisiä asioita kuin mies itse. Ehkä kyse on vaan nuoruuden rilluttelusta, mies tykkää juoda, juhlia ja paneskella. Siinä se.

Yhteistyössä