Olen syönyt nyt 3kk suunnilleen näin. Arvatkaa paljonko olen laihtunut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plösö"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plösö"

Vieras
Lähtöpaino oli 97 kg ja pituus on 175cm

Aamu:

Kaurapuuroa 1,5 dl+ marjoja tai hilloa tai mehukeittoa
Kahvia maidolla
vettä

Lounas:
1 dl perunamuussia
6 lihapullaa
paljon salaattia
vettä

Välipala:
200g rahkaa+marjoja tai mehukeittoa

Päivällinen:

0,5-1 dl kokojyväriisiä
1 dl broilerikastiketta
salaattia
vettä

Iltapala:
2 vipaletta ruisleipää
kinkkua
tomaattia
kukkua
vettä

Ruuat on tehty ihan normisti missä on käytetty rasvaa ja ruokakermaa
Vettä juon noin 2-3l päivässä
mehukeitot ja hillot on joko sokerittomia tai sokerillisia.

Kuntosalilla käyn 4 kertaa viikossa n. 1,5h/kerta

Arvaa siis painoni nyt 3 kk jälkeen

Miten tuo ruokamäärä kuulostaa niin isolta?! :o Minä olen raskaana viikolla 28 ja ruokavalioni on aikalailla sama. Annokset ehkä inahduksen isompia :D Ja paino on noussut raskaden aikana 7kg tähän mennessä..

[QUOTE="plösö";28275495]Suosittelen kaikille tällaista dieettiä,koska kertaakaan ei ole tarvinnut tuntea nälkää[/QUOTE]

Minä syön tämän "dieetin" mukaan aina. Ja ihan automaattisesti. En ole asiaa koskaan edes suunnitellut. Hyvä ja toimiva ja nälkä pysyy pois. Onnea laihtumisesta :)! Minä: 177cm/63kg.

[QUOTE="plösö";28275395]vastaus on -19,5 kg eli painan nyt 77,5kg :D
Vielä pitäisi tuollaisen -10-12kg saada pois niin olen tyytyväinen[/QUOTE]

Meinasit sitten oikein kunnolla laihtua. :O Itse olisin tyytyväinen, jos saisin edes 5kg pois. Paino alkaisi sitten 6:lla.

Miten tuo ruokamäärä kuulostaa niin isolta?! :o Minä olen raskaana viikolla 28 ja ruokavalioni on aikalailla sama. Annokset ehkä inahduksen isompia :D Ja paino on noussut raskaden aikana 7kg tähän mennessä..

Sinun painonnousullasi ei ole ruokavalion kanssa mitään tekemistä, vaan johtuu raskaudesta. =)

Ap syö varpusen annoksia, kokeilepa itse desin mitalla, miten pieni määrä on 1 dl perunamuusia tai 0,5-1 dl riisiä. Laihdutus perustuu siihen että saa vähemmän kaloreita kuin kuluttaa, ei siinä ole tarkoitus olla nälässä.

Minä imetän,ja lihon vaan....Toki ruokavaliossa on huomauttamista,kun suklaahimo iskee (aina sama himo kun imetän!). Eineksiä en syö lainkaan,perus-jauhelihakastikkeet ym vaan.
Mutta aika paljon tullut painoa synnytyksen jälkeen,+3 kg ja synnytyksestä 6 vkoa....

Yhteistyössä