Olen sitten rikas nirppanokka hesalainen :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
En tiedä itkeäkö vai nauraako.
2v ja 6v kanssa mentiin keskustaan ja ilman rattaita. Bussipysäkillä tuli vieraspaikkakuntalaisia opastamaan mua että pääsisitte ilmaiseksi jos olis rattaat . Heilläkin oli kuulemma 5v rattaat vaikka ei muuten niitä enää käytä.
Totesin etten viitis muutaman euron takia rattaita turhaan mukana raahata ja viedä paikkaa esim. pienten vauvojen kanssa kulkevilta.
Joo kuulin kun supattelivat että on niin ollakseen noi rikkaat hesalaiset :) Hehe joo niinpä .

 

Yhteistyössä