olen seurannut miesten katseita

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja piste
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

piste

Vieras
ja olen tullut siihen tulokseen että kaikki miehet katsoo vaikka vaimo vieressä...
lenkillä olen huomannut että miesten päät kääntyy vaikka tosiaan olis se nainen vieressä.jotkut jopa huudattaa rääkkää jne...

olen mieheltäni tivannut että eikö muka katso mutta sanoo aina ettei kattele muita..bullshittiä sanon mä..ei sillä en piittaa mutta onse jännä kun ei voi myöntää katsovansa automaattisesti jos hyvännäkönen lyyli tulee vastaan.

Minä olen huomannut, että miehet katsoo, jos minä katson niitä. Ne ihmettelee ehkä, että mitä toi täti kyylää. Silloin kun en itse katso, en tiedä katsooko ne, ei luultavasti.

Oikeesti tuo pitäisi tehdä niin, että piiloutuisi sanomalehden tai pusikon taakse johonkin, missä tällaisia katseita olettaa esiintyvän, ja kyyläisi sieltä täysin sivullisena. Koska jos nainen itse yrittää tarkkailla, se vaikuttaa.

Mä en ole seurannut, mutta joskus olen ihmetellyt, että miten jonkun hyvin hyvin vaaleasilmäisen miehen silmät voi keskellä kirkasta päivää olla sen näköiset kuin olisivat kauttaaltaan pikimustat. :xmas: :xmas: :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja papukaijan ruokottomat puheet:
Mä en ole seurannut, mutta joskus olen ihmetellyt, että miten jonkun hyvin hyvin vaaleasilmäisen miehen silmät voi keskellä kirkasta päivää olla sen näköiset kuin olisivat kauttaaltaan pikimustat. :xmas: :xmas: :xmas:

Huu... Pupillit suurenee, kun näkee jotain, mistä pitää. :p

kyllä ainakin miun ukko kuolaa toisia naisia.. varsinkin jtn ylimeikattuja blondeja ja kyllähän se joskus pännii, varsinkin jos itse meikittä verkkareissa.. tosin olen bi ja katselen itsekkin silloin tällöin naisia.. :D !

Yhteistyössä