Olen serkkuni kanssa naimisissa. joo hui kauheeta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ILoveMySerkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ILoveMySerkku

Vieras
Ja tiedättekös palstalaiset, tää on yleisempää ku arvaattekaan. Sitä ei vaan kailoteta livenä ympäriinsä. Provosoitukaa tai ette mut näin on käynyt. =) Jotkut pitää serkkua ku veljenä mutta toisilla näin ei oo.

Itse en pystyis ajattelemaankaan edes ihastumista serkkuun.:x Mutta ymmärrän kyllä senkin, että kaikki ei tosiaan edes välttämättä tunne serkkujansa, et en mä sua tässä ala haukkumaan..:D Mä oon kuitenkin "joutunut" olemaan kaikkien serkkujen kanssa lapsesta asti tekemisissä, joten ajattelen niitä vähän kuin veljinä.

ja kyllä lapsemme ovat terveitä. ikävä tuottaa pettymys. Ja 9oli vielä vanhemman lapsen keskiarvo viime tosistuksessa ettei oo aivotkaan vaurioitunu tästä hirveästä sisäsiittoisuudesta.

Onneksi olkoon :flower: ! Mä olen muutaman serkun kanssa tekemisissä, mutta suurin osa on sellaisia, joita en ole nähnyt varmaan 15 vuoteen. Mä en pitäisi ollenkaan mahdottomana sitä, että menisin serkun kanssa naimisiin.

Serkkuhan on lähin kenen kanssa voi oikeesti laillisesti mennä naimisiin.
Ja mustakin se on niin et jos ei oo ollu serkkujensa kanssa tekemisissä niin silloinhan niihin suhtautuu kuin kehen tahansa muuhun tyyppiin.

Ei siinä musta oo mitään luonnotonta.
... ei tietty tuu uusia sukulaisia, joka on mielestäni ihan rikkaus.

me ollaan tunnettu jo lapsesta asti kyllä mutta sitten 15vuotiaana rakastuttiin ja mitäs siinä sitten enää voi. tehdä itsestään nunna? Ei sopinut meille se vaihtoehto.

Mikäpä siinä :) Mulla on noin neljäkymmentä serkkua, joista tunnen ehkäpä noin puolet ulkonäön perusteella. Kävi kyllä sinkkuaikoina mielessä useastikin, että mitäpä jos yhden yön juttu osoittautuiskin aamulla serkuksi :D

niin eikä se tietenkään mee niin että voisin ihan joka serkun kanssa mennä naimisiin. se on niinku keneen tahansa muuhun rakastuttaessa että jos tuntee että on tavannut sen oikean niin asiat vaan on sitten kohdillaan ja se että on serkku niin tuntuu maailman mitättömimmältä asialta siinä vaiheessa.

oon lukenu aijemminkin tällä palstalla asiasta keskustelun jossa myös muita oli serkkunsa kanssa naimisissa ettei tosiaan oo kysymys mistään ennenkuulumattomasta asiasta. en vaan löytäny enää keskustelua että olisin voinu nostaa sen..

Ei tarttee käsittääkseni kauhean montaa vuosikymmentä mennä taaksepäin, kun serkkujen kanssa naimisiin meneminen oli ihan normaalia. Nykyisin taitaa olla harvinaisempaa, mutta eipä tuo edelleenkään hirveästi jaksa hetkauttaa.

Yhteistyössä