V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin. Mielestäni kävin kyllä te-toimistossa ilmoittamassa ja näyttämässä sairaustodistuksen ja katkaisemassa tauottamassa työnhakuni.
https://www.apteekkituotteet.fi/Nutrifin-maitokahvi-proteiinipirteloJos on ollut sen 200pv sairaspäivärahalla ja sen maksaminen loppuu niin sairaslomalaiset pistetään työkkäriin ilmottautumaan, vajaakuntoisena työntekijänä.
Ei se ihan noin mene. Sairausloma on sairausloma, siihen kelan lääkärillä ei ole sanottavaa, päättävät vain että etteivät maksa, silloin sairas joutuu hakemaan toimeentulotukea.Jos on ollut sen 200pv sairaspäivärahalla ja sen maksaminen loppuu niin sairaslomalaiset pistetään työkkäriin ilmottautumaan, vajaakuntoisena työntekijänä.
Mitä vittua se sulle kuuluu? Et edes tiedä ap:n tilannetta. Olet idiootti.Mene TÖIHIN!
Ei se ihan noin mene. Sairausloma on sairausloma, siihen kelan lääkärillä ei ole sanottavaa, päättävät vain että etteivät maksa, silloin sairas joutuu hakemaan toimeentulotukea.
Miksi aina oletetaan, että kaikki voivat hakea toimeentulotukea. Jos mä olisin tuloton, niin aivan turhaa olisi hakea toimeentulotukea koska mulla on töissä käyvä puoliso. Ei mies mikään huippupalkkainen ole, mutta sen verran tuloja, että toimeentulotukea ei tippuisi senttiäkään. Tiukkaa tekisi, mutta kai me jotenkin pärjättäisiin.Ei se ihan noin mene. Sairausloma on sairausloma, siihen kelan lääkärillä ei ole sanottavaa, päättävät vain että etteivät maksa, silloin sairas joutuu hakemaan toimeentulotukea.
Se nyt vaan sattuu olemaan hyvä business niile, jotka pystyy hankkimaan pari erilistä asuantoa. Etkö sitä vielä ole huomannut? Vai et halua nähdä? Ensin vuokralle jne.Miksi aina oletetaan, että kaikki voivat hakea toimeentulotukea. Jos mä olisin tuloton, niin aivan turhaa olisi hakea toimeentulotukea koska mulla on töissä käyvä puoliso. Ei mies mikään huippupalkkainen ole, mutta sen verran tuloja, että toimeentulotukea ei tippuisi senttiäkään. Tiukkaa tekisi, mutta kai me jotenkin pärjättäisiin.
Miksi aina oletetaan, että kaikki voivat hakea toimeentulotukea. Jos mä olisin tuloton, niin aivan turhaa olisi hakea toimeentulotukea koska mulla on töissä käyvä puoliso. Ei mies mikään huippupalkkainen ole, mutta sen verran tuloja, että toimeentulotukea ei tippuisi senttiäkään. Tiukkaa tekisi, mutta kai me jotenkin pärjättäisiin.