Olen ruvennut muslimiksi ja mieheni vastustaa..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sanna

Vieras
sitä että päätin myös ruveta käyttämään huivia päänpeitteenä. Hänen mielestään on ok että rukoilen ym mutta huivia hän häpeää koska se saa muka muut luulemaan että olen sekopäinen!?

Alkuperäinen kirjoittaja sanna:
mikä osuus tässä on sitä provoa?

Ihan varmasti tulisitkin oikeasti kyselemään rasismistaan ja muslimi (erityisesti käännynnäismuslimi) vihastaan tunnetulle palstalle huivin käytöstä. Eiköhän sellaisia asioita varten ole ihan muut yhteisöt;)

Muslimit on vähän kummaa porukkaa;
http://www.aamulehti.fi/uutiset/ulkomaat/avioliiiton-ulkopuolinen-seksi-aiheuttaa-maanjaristyksia/176521
Iranilainen pappi on kertonut vakaana mielipiteenään, että avioliiton ulkopuoliseen seksiin harhautuneet naiset aiheuttavat Iranissa maanjäristyksiä.

"Monet naiset jotka pukeutuvat epäsopivasti... turmelevat siveytensä ja yllyttävät avioliiton ulkopuoliseen seksiin, mikä lisää maanjäristyksiä", totesi ajatolla Kazem Sedighi.

Hänen mukaansa kaikenlaiset katatsrofit ovat seurausta ihmisten teoista, hän sanoi Aftab-e Yazd -sanomalehdessä.

Hänen mukaansa Iranin kansalla ei ole muuta keinoa kuin noudattaa islamia.

mä en kuulu mihinkään iranin papin poliittiseen lahkoon joka on vaan verhoutunut uskontoon. Entiennytkään et tää on muslimivastainen palsta. kyllä täällä on tasapuolisesti haukuttu ihan kaikki uskonnot ja uskonnottomat.

Yhteistyössä